- Waardering
- 2.065
10e rep op de 2e set lukte niet eens meerToch jammer dat het geen dropset of death was hahaha. Ik ben nu echt een fan ervan.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10e rep op de 2e set lukte niet eens meerToch jammer dat het geen dropset of death was hahaha. Ik ben nu echt een fan ervan.

Veel te lekker gevoel.
Vergeet je kuiten niet op lower 1/2Denk dat ik na dit block iets anders ga proberen, zit nu op week 9/14 van dit programma. Het gaat de style zoals JP traint worden, eens kijken hoe dat gaat.
Upper 1
Bench press 1x4-8 / 1x10-15
Push press 1x4-8 / 1x10-15
CG bench 1x4-8 / 1x10-15
Chins 1x4-8 / 1x10-15
Db rows 1x4-8 / 1x10-15
Rear delts
Lower 1
High bar squat 1x4-8 / 1x10-15
Romanian deadlift 1x4-8 / 1x10-15
Lunges 2x fail
Single leg curls - 2x fail
Upper 2
Low incline press 1x4-8 / 1x10-15
Seated press 1x4-8 / 1x10-15
Feet up bench 1x4-8 / 1x10-15
Hammer chins 1x4-8 / 1x10-15
Row
Rear delts
Lower 2
SSB squat 1x4-8 / 1x10-15
Snatch grip rdl 1x4-8 / 1x10-15
BSS 2x fail
Leg curls 2x fail
Progressie:
Gewicht verhogen als je tegen de hogere reps van de range aan zit, misschien na 6-8 weken een deload pakken en dan weer terug opbouwen
Iemand op of aanmerkingen?
Die heb ik eigenlijk nog nooit serieus getraind, abs de laatste tijd wel best consistent.
4/5 setjes op LB, maakt echt een wereld van verschil uit als je hier consistent mee ben. Kuiten groeien langzaam en als je over 2/3 jaar ze ineens wel wilt trainen loop je achter.Dieheb ik eigenlijk nog nooit serieus getraind, abs de laatste tijd wel best consistent.
Klopt, eerste set is de 'zware set' . De 2e set ongeveer 75-80% van het gewicht van de 1e set2 setjes per oef is best weinig. Ik hoop wel dat je set 4-8 hoger in gewicht gaat zijn dan de set 10-15?
Van mijn huidige programma bedoel je? Dat klopt wel, ik denk gewoon dat de training maxes te laag zijn op de oefeningen waarop ik hoge reps haal op de laatste set.Want ik zie vaker een top set. En dan 3 werksets met 8-9reps maar dan nog een amrap met bv 14 reps erna.... als je na 3 werksets van 8-9 reps nog een set van 14 reps kan doen dan lijkt het me dat je werksets veel veel te licht zijn en eigenlijk geen echte werksets zijn ?
Ik denk dat @psycomantje op mijn huidige schema doelde. Op het nieuwe schema zal elke set een topset/failure set zijnIk vind dat het schema nogal wat 'franje' bevat, volgens mij kan je beter 4x6 of 5x5 standaard benches achter elkaar doen dan die kombinatie van bench varianten en low-rep higher-rep sets. Eigenlijk ook wat @psycomantje zegt, er zijn niet zoveel topsets per week per oefening.
Is het niet redelijk weinig volume?Ik denk dat @psycomantje op mijn huidige schema doelde. Op het nieuwe schema zal elke set een topset/failure set zijn
2 sets per oefening tot failure, dat haal ik nu niet. Heb het van trainedbyjp afgekeken btw dus het zal wel werken
Oh ja als je tot ware failure hebt is dat wel goed, ben benieuwd!2 sets per oefening tot failure, dat haal ik nu niet. Heb het van trainedbyjp afgekeken btw dus het zal wel werken
Ik ga het sowieso de laatste weken van mijn bulk proberen, kan daarna altijd nog teruggaan naar sbsIk blijf het weinig sets per week vinden, maar er is iets voor te zeggen om het gewoon 6-8 wk te proberen en kijken of je maxes en dikke fysiek ervan toenemen. Je kan het altijd nog ditchen daarna.
En??Vandaag gelijk begonnen
Deadlift
1x7x125kg / 1x11x112,5kg
Incline press
1x8x67,5kg / 1x11x60kg
Chins
1x5x5kg / 1x10 bw / 1x6
Cg bench
1x9x65kg / 1x12x57,5kg
Side laterals
3 sets
Tricep rope
3 sets
Abs
3 sets
![]()
Gelijk meer naar m’n zin met die sets op RPE 10 en lang al niet zo'n goede pump gehad.