AndroidHealthClinic

Average bulklog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ohh zou idd zonde zijn van de belt. Ik zit gelukkig in het midden spectrum van mijn belt dus ideaal. Heb dezelfde belt, blijft een geil ding.
Er kan nog wel wat cm van m’n middel af dus we gaan zien. Had ook niet zo ver de vorige keer moeten bulken.

SSB squat
5x102,5kg / 7x97,5kg / 8x90kg
Backoff set verkeerd geladen, 3e set toegevoegd

Split squat
16x45kg / 14x45kg

Glute ham roller
15 / 12 / 12

Standing calf raises
17x75kg / 16x75kg

Ez bar curls
15x8,75kg per side / paar dropsets

Band facepulls
3x failure

Vorm op de safety bar squat iets aangepast zodat ik meer upright sta. Volgende keer minder gewicht zodat m’n vorm beter is.

Bench press
4x70kg / 9x62,5kg

Cg bench
8x62,5kg / 13x55kg

Axle ohp
12x35kg +1 pp

Barbell rows
9x70kg / 12x65kg

Hammer chins
9/7/6

Band pull aparts
3x tot falen

Target rep range niet gehaald op de 1e set bench, volgende keer 2,5kg eraf

Squat
3x110kg / 11x95kg

Bulgarian split squat
19x27,5kg / 15x27,5kg

Glute ham roller
16/14

Standing calves
18x75kg / 17x75kg

Rep range niet gehaald op de topset van squats, volgende keer wel echt verlagen. Backoff set was wel echt lekker.

Heb telkens kramp in m’n achterste been met bulgarian split squats op de helft van de set...

Bench press
6x67,5kg / 10x62,5kg

Low incline press
8 of 9x60kg / 11x55kg

RDL
7x127,5kg / 11x117,5kg

Hammer chins
9 / 7 / 7

+ Band facepulls en nog wat side raises

Veel schommelingen in gewicht deze week, weet niet echt hoe het kan want heb niets veranderd aan cardio/voeding. Vanochtend weer terug naar 69,6kg, weet nu niet of ik al moet gaan droppen in kcal..

Laatste weken ook minder zin om te gaan trainen, komt misschien omdat ik weet dat ik toch geen progressie ga boeken door de cut.

Bench press
6x67,5kg / 10x62,5kg

Low incline press
8 of 9x60kg / 11x55kg

RDL
7x127,5kg / 11x117,5kg

Hammer chins
9 / 7 / 7

Veel schommelingen in gewicht deze week, weet niet echt hoe het kan want heb niets veranderd aan cardio/voeding. Vanochtend weer terug naar 69,6kg, weet nu niet of ik al moet gaan droppen in kcal..

Laatste weken ook minder zin om te gaan trainen, komt misschien omdat ik weet dat ik toch geen progressie ga boeken door de cut.
Hoeveel kcal eet je dan elke dag, hoeveel cardio pw?

Op het moment 2300kcal. Cardio 4-5000 stappen per dag en 2x in de week een grote wandeling van een uur/uur kwartier (iets van 8000 stappen).
Daar kan nog wel wat kcal vanaf op 69kg bw. Wat val je gemiddeld pw af zag vorige week 0.5kg dat is toch eigenlijk gewoon buitengewoon goed.

Daar kan nog wel wat kcal vanaf op 69kg bw. Wat val je gemiddeld pw af zag vorige week 0.5kg dat is toch eigenlijk gewoon buitengewoon goed.
6C1951CC-EF5A-4168-AAB2-80C9FCAC4C95.jpeg

Weekgemiddelde was wel ongeveer 500 gram minder tegenover vorige week ja. Misschien komen die schommelingen wel door het warme weer en door vocht.. Misschien effe zo laten en aankijken hoe het deze week gaat. Morgenochtend meet ik nog een keer mijn buikomtrek, misschien is die ook wel minder geworden.

• Like
Waarderingen: AK
Las het verkeerd dacht dat je bedoelde dat je geen progressie gaat boeken qua gewicht afname, maar je bedoeld met de oefeningen!

Is normaal dat je “slapper” word, zodra je gaat bulken gain je weer veel kracht. Zit er zelf ook mee vooral met de push sessies, maar niks aan te doen. Wellicht de topgewicht werksets verminderen om kracht te behouden en herstel te verbeteren, die optie doe ik zelf nu.

6C1951CC-EF5A-4168-AAB2-80C9FCAC4C95.jpeg

Weekgemiddelde was wel ongeveer 500 gram minder tegenover vorige week ja. Misschien komen die schommelingen wel door het warme weer en door vocht.. Misschien effe zo laten en aankijken hoe het deze week gaat. Morgenochtend meet ik nog een keer mijn buikomtrek, misschien is die ook wel minder geworden.
0.5kg pw afvallen is echt geen paniek, is gewoon netjes. Val je bijna 2.5kg pm mee af en dat ga je echt wel visueel zien. Je zou met 69kg bw nog een redelijk dieeet kunnen doen tot 1800/1900 kcal en je cardio kunnen verhogen na 3x pw 15/20 min stevig joggen, elke week voeg je 1x toe tot je op 3x pw zit. Zou cardio als laatste verhogen aangezien je dit wekelijks moet blijven volhouden in je cut anders klopt je data niet. Zou eerst de kcal verlagen tot je het idee hebt dat dit de bodem is.

Las het verkeerd dacht dat je bedoelde dat je geen progressie gaat boeken qua gewicht afname, maar je bedoeld met de oefeningen!

Is normaal dat je “slapper” word, zodra je gaat bulken gain je weer veel kracht. Zit er zelf ook mee vooral met de push sessies, maar niks aan te doen. Wellicht de topgewicht werksets verminderen om kracht te behouden en herstel te verbeteren, die optie doe ik zelf nu.
Ja in die laatste zin doelde ik inderdaad op progressie in de trainingen,

Qua volume draai ik al low volume, 1 topset 1 backoff. En train nu ook om de dag: up rest low rest repeat ipv: up low rest up low rest rest repeat.

• Like
Ja in die laatste zin doelde ik inderdaad progressie in de trainingen,

Qua volume draai ik al low volume, 1 topset 1 backoff. En train nu ook om de dag: up rest low rest repeat ipv: up low rest up low rest rest repeat.
Je de struggles van een diepe cut vermoeidheid, suf en jezelf slap voelen laat staan honger. Allemaal normaal, hoe harder je de cut volhoud hoe beter de start voor de bulk is zeg ik altijd tegen mezelf. Nu net die extra paar weken pushen is straks een betere start positie voor de bulk.

Je de struggles van een diepe cut vermoeidheid, suf en jezelf slap voelen laat staan honger.
Diepe cut wil ik het nog niet noemen, moet nog minstens 4 weken volhouden. Dit moet nog komen :p
hoe harder je de cut volhoud hoe beter de start voor de bulk is zeg ik altijd tegen mezelf. Nu net die extra paar weken pushen is straks een betere start positie voor de bulk.
Dit wil ik inderdaad zeker gaan doen aangezien m’n start positie van vorige cut niet heel goed was..

• Like
Bench press
6x67,5kg / 10x62,5kg

Low incline press
8 of 9x60kg / 11x55kg

RDL
7x127,5kg / 11x117,5kg

Hammer chins
9 / 7 / 7

Je kan nog steeds progressie boeken in een cut hoor :p
In het begin dan vooral
Ook een stukje mentaal spelletje wat er bij komt kijken

Je kan nog steeds progressie boeken in een cut hoor :p
In het begin dan vooral
Ook een stukje mentaal spelletje wat er bij komt kijken
Eerste paar weken ook wel gedaan. Zit nu in week 8 dus nu gaat het wel langzaam achteruit

Het wordt inmiddels wel zwaar.... dat begrijp ik wel :p
Zijn er al progressie foto's?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven