Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb hetzelfde voor, week 10 hier en merk bij push vooral dat het achteruit gaatEerste paar weken ook wel gedaan. Zit nu in week 8 dus nu gaat het wel langzaam achteruit
ben benieuwd man!
Push was bij mij ook het eerste wat achteruit ging, lower is afgelopen week iets achteruit gegaan maar pull blijft nog gewoon oplopen.heb hetzelfde voor, week 10 hier en merk bij push vooral dat het achteruit gaat![]()

Geen interesse in iets meer volume? Hier zou een incline press en een lat pulldown variant nog goed tussen kunnen.Bench press
7x67,5kg / 11x60kg
Close grip bench
9x60kg / 15x52,5kg
Barbell row
8x75kg / 10x70kg
Hammer chins
9 / 8 / 8
Band facepulls
Op close grip en incline bench ga ik voortaan alleen maar in de hogere rep ranges werken, voelt beter.
Normaal zou ik 3 sets flat bench, 2 sets cg/incline en 1 set ohp/dip doen maar ivm met cut heb ik die nu gedropt. Komt na de cut zeker weer terug. Lower body gaat ook waarschijnlijk ook van 2 naar 3 sets squats, even kijken hoe dat gaat en hoe ik daar van recover. Maar nu nog effe een week of 4 cutten.Geen interesse in iets meer volume? Hier zou een incline press en een lat pulldown variant nog goed tussen kunnen.
Ooh zo, doe het zelf ook voor kracht behoud in de cut. Voornamelijk push oefeningen gaan moeizaam als ik me volume wat hoger aanhield.Normaal zou ik 3 sets flat bench, 2 sets cg/incline en 1 set ohp/dip doen maar ivm met cut heb ik die nu gedropt. Komt na de cut zeker weer terug. Lower body gaat ook waarschijnlijk ook van 2 naar 3 sets squats, even kijken hoe dat gaat en hoe ik daar van recover. Maar nu nog effe een week of 4 cutten.
Zeker, daar doe ik het ook voor. Heb je zelf trouwens ook een week terug of zo aangeraden.Ooh zo, doe het zelf ook voor kracht behoud in de cut. Voornamelijk push oefeningen gaan moeizaam als ik me volume wat hoger aanhield.

Bb row of db row is vrij identiek. Dan zou ikzelf 2 sets pull ups doen, wellicht icm een stiek als je al uitgeput bent.Zeker, daar doe ik het ook voor. Heb je zelf trouwens ook een week terug of zo aangeraden.
Wat betreft die pulldown variant, kan ik helaas niet doen omdat ik geen pulley bij m’n rack heb. Doe daarvoor in de plaats een pull up variatie. Heb wel een loadable dumbbell dus wellicht kan ik daar nog een set of 2 van toevoegen?
Dit is wel een goeie, misschien 1 set gewoon bodyweight, en dan 2 met een elastiek
Voelt alles nog sterk en explosief aan in de cut?Lower sessie van gisteren:
Squat
5x105kg (6e fail)/ 9x95kg
Bulgarian split squat
13x30kg / 15x30kg
Eerste set pussyde ik out lol
Glute ham roller
17 / 15
+ kuiten, rear delts en biceps
Kan ik kort over zijn; niet echt.
Ben benieuwd, hoop dat het werkt. Hoe lang heb je nog te gaan?Kan ik kort over zijn; niet echt.
Ga komende upper body sessie ook een refeed inplannen, dat zal moeten helpen voor een paar dagen.
Zit nu in week 10, ben nog zeker niet tevreden dus moet nog wel effe voordat de volgende bulk fase kan starten.Ben benieuwd, hoop dat het werkt. Hoe lang heb je nog te gaan?
Net fysiek en goeie slippers!Bench press
7x67,5kg / 12x60kg
Low incline press
9x60kg / 16x50kg
Dip
13
RDL
8x127,5kg / 12x117,5kg
Chins
10x bw / 9 x groene band / 8 x groene band
Band facepulls
100 totaal