Fitness Seller

Average bulklog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik lees mee🤙

• Topic Starter Topic Starter
Bench press
7x67,5kg / 10x62,5kg

Cg bench
8x62,5kg / 10x57,5kg

Barbell rows
9x72,5kg / 12x67,5kg +1

Hammer chins
9 / 8 / 7

Band facepulls
3x fail

Paar curls

Op de presses is alles zo'n beetje hetzelfde gebleven qua gewicht/reps op 1 rep na op de topset van bench. Pull gaat nog steeds vooruit.

Gewicht gaat ook weer goed.

Gr. :wave2:

SSB squat
7x95kg / 10x87,5kg

Reverse lunges
15x55kg / 15x52,5kg

Glute ham roller
18 / 15

Kuiten, biceps en rear delts.

Paar sessies deload heeft me wel goed gedaan. Vandaag ook voor het eerst sinds lange tijd weer met een pwo getraind, merk wel dat ik inderdaad meer focus had maar die jeuk in je gezicht was ik vergeten en was wel irritant lol.

Lunges ook weer terug in deze training, merk wel dat ik ze een beetje cheaty doe door met het achterste been een beetje af te zetten maar ik krijg van geen andere oefening zo'n soort pump als van lunges dus dit blijf ik gewoon zo doen.

Bench press
7x67,5kg / 11x60kg

Close grip bench
9x60kg / 15x52,5kg

Barbell row
8x75kg / 10x70kg

Hammer chins
9 / 8 / 8

Band facepulls

Op close grip en incline bench ga ik voortaan alleen maar in de hogere rep ranges werken, voelt beter.

Bench press
7x67,5kg / 11x60kg

Close grip bench
9x60kg / 15x52,5kg

Barbell row
8x75kg / 10x70kg

Hammer chins
9 / 8 / 8

Band facepulls

Op close grip en incline bench ga ik voortaan alleen maar in de hogere rep ranges werken, voelt beter.
Geen interesse in iets meer volume? Hier zou een incline press en een lat pulldown variant nog goed tussen kunnen.

Geen interesse in iets meer volume? Hier zou een incline press en een lat pulldown variant nog goed tussen kunnen.
Normaal zou ik 3 sets flat bench, 2 sets cg/incline en 1 set ohp/dip doen maar ivm met cut heb ik die nu gedropt. Komt na de cut zeker weer terug. Lower body gaat ook waarschijnlijk ook van 2 naar 3 sets squats, even kijken hoe dat gaat en hoe ik daar van recover. Maar nu nog effe een week of 4 cutten.

• Like
Waarderingen: AK
Normaal zou ik 3 sets flat bench, 2 sets cg/incline en 1 set ohp/dip doen maar ivm met cut heb ik die nu gedropt. Komt na de cut zeker weer terug. Lower body gaat ook waarschijnlijk ook van 2 naar 3 sets squats, even kijken hoe dat gaat en hoe ik daar van recover. Maar nu nog effe een week of 4 cutten.
Ooh zo, doe het zelf ook voor kracht behoud in de cut. Voornamelijk push oefeningen gaan moeizaam als ik me volume wat hoger aanhield.

Ooh zo, doe het zelf ook voor kracht behoud in de cut. Voornamelijk push oefeningen gaan moeizaam als ik me volume wat hoger aanhield.
Zeker, daar doe ik het ook voor. Heb je zelf trouwens ook een week terug of zo aangeraden. :)

Wat betreft die pulldown variant, kan ik helaas niet doen omdat ik geen pulley bij m’n rack heb. Doe daarvoor in de plaats een pull up variatie. Heb wel een loadable dumbbell dus wellicht kan ik daar nog een set of 2 van toevoegen?

• Like
Waarderingen: AK
Zeker, daar doe ik het ook voor. Heb je zelf trouwens ook een week terug of zo aangeraden. :)

Wat betreft die pulldown variant, kan ik helaas niet doen omdat ik geen pulley bij m’n rack heb. Doe daarvoor in de plaats een pull up variatie. Heb wel een loadable dumbbell dus wellicht kan ik daar nog een set of 2 van toevoegen?
Bb row of db row is vrij identiek. Dan zou ikzelf 2 sets pull ups doen, wellicht icm een stiek als je al uitgeput bent.

Of wellicht bb pull ups als je normale pull ups niet zoveel reps haalt, die zijn namelijk makkelijker te doen.

Lower sessie van gisteren:

Squat
5x105kg (6e fail)/ 9x95kg

Bulgarian split squat
13x30kg / 15x30kg
Eerste set pussyde ik out lol

Glute ham roller
17 / 15

+ kuiten, rear delts en biceps

Bench press
7x67,5kg / 12x60kg

Low incline press
9x60kg / 16x50kg

Dip
13

RDL
8x127,5kg / 12x117,5kg

Chins
10x bw / 9 x groene band / 8 x groene band

Band facepulls
100 totaal

IMG_4686.JPG

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven