- Waardering
- 2.065
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja ben benieuwd hoe je dat ervaart. Ktwijfel al een hele lange tijd over een cut van een 4 a 5 kilo. Zou ook mijn 1ste doelbewuste cut zijn. Nu momenteel vind ik kracht nog steeds het belangrijkste. 1st sowieso voeding opschonen en dan bekijkenWelkom!
115kg had ik vorige keer al gehaald, ging toen een stuk makkelijker dan nu. Komt inderdaad denk ik door de cut waar ik in zit.

Ik wilde eigenlijk voor de 120 gaan met 115 als rep ertussen maar die ging minder makkelijk dan ik dacht (tegenover vorige keer). Achteraf had ik gelijk voor die 117,5kg moeten gaan ja.Waarom niet gegaan voor 117.5 in plaats van 115kg? Die had je al?.
4-5kg met 0,5kg per week valt op zich nog wel mee, doe ik op dit moment ook. Succes met je cut mocht je er aan beginnenJa ben benieuwd hoe je dat ervaart. Ktwijfel al een hele lange tijd over een cut van een 4 a 5 kilo. Zou ook mijn 1ste doelbewuste cut zijn. Nu momenteel vind ik kracht nog steeds het belangrijkste. 1st sowieso voeding opschonen en dan bekijken![]()

SBS 28 Training Programs - W4D3
1h 19m
Bw 71,4kg
Paused Bench
3 x 3 x 70kg PR
Deadlift
3 x 100kg
1 x 110kg
3 x 120kg PR
Barbell Row
3 x 10 x 52,5kg
Rear delt ss lateral raise
4 x 20 x 2,5kg / 1 x 20 x 3,75kg - 3 x 15
Barbell Curl
3 x 12 x 22,5kg
Laatste rep was een grinder maar wel gehaald
Laatste set:

Oke thanks! Ik kan soms maanden teren op 12 liedjes ofzo.. Soms wat verandering kan geen kwaad.Luister echt alle stijlen muziek maar voor metalcore bands vind ik: Polaris, While She Sleeps, Currents en August Burns Red erg goed.