En buiten dat zijn verzadigde vetten niet eens ongezond, dus het boeit niet.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/geen-effect-verzadigd-vet-op-hart-vaatziekten-233636/
Erg goede post, weer wat geleerd want ik had hier nog geen weet van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En buiten dat zijn verzadigde vetten niet eens ongezond, dus het boeit niet.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/geen-effect-verzadigd-vet-op-hart-vaatziekten-233636/
ff off topic: Waarmee behoud je eigenlijk de meeste voedingswaarde? Stomen / grillen / bakken ?
Gekookt (in kippenbouillon) smaakt kipfilet juist het lekkerst, dus zowel in cut als bulk wordt deze gekookt..en dan gaat er een dot pindakaas of geraspte kokos bij.. soms ook pocheer ik een eitje meeBakken in de olijf olie, met peper, beetje zout en paprika poeder. Of op de grill.
Gekookt vind ik niet te vreten, me eten moet wel enigzins lekker zijn.

Eet je wel eens koolvis en stoom je dat ook?
Niet in het schema zitten nee.
Ik bak het in een beetje olijfolie, krijg ik meteen wat vetten mee die ik nodig heb.
Gaat wel spetteren altijd, maar ik fl**ker dan gewoon de deksel eropEn het vuur niet zo hoog zetten.
)Best is grillen en een nadien eventueel een klein beetje olijf- of koolzaadolie over gieten. Bakken in olie is gewoon slecht omdat de onverzadigde vetzuren dan transverzadigd worden. Je kan nog beter bakken in boter. Dat is tenminste gewoon verzadigd en dus minder schadelijk.
miammiekip insmeren met beetje kip kruiden in de pan gooien Zonder olie boter of wat dan ook in de pan uien knoflook en paprika erin! beetje ketchup erin ... gekookt water erin mikken en roeren maar lekkere kip met een sausje hmmm!

Goede tip maar idd, carbs, gaat eigenlijk wel prima zo , tis alleen altijd even uitkijken met omdraaien voor vetspettersKip eerst goed afdrogen (of wentelen in wat bloem, maar ja carbs he ...)

Ik ben hier percies de enigste:
Microgolf... smijt er daarna nog een hele hoop koriander en munt over, nog heel goed te eten, gaat snel en vult goed. Je moet er natuurlijk wel voor zijn.