1. powerlifters in MIJN gym zie ik altijd bouncen, of het nu goed is of niet, of jij dat nu gewend bent of niet.. het is gewoon zo.. en dan 2 reps, en dan zo hard op dat borstbeen dat je denkt ''Dat kan gewoon niet goed zijn'' en ik heb zelfde powerlifters een blok op hun borst zien leggen waar ze op bouncen.. Dus ja, dat zie ik ja.. ik heb het niet uitgevonden, zo don't shoot the messenger.
2. Wat zeg ik nou?! Ik ga zwaarder om verder te komen kwa kracht, en dat werkt prima, dus doe ik dat ook, ik zeg niet dat mijn rom verkleint om meer massa te krijgen, dat is precies de reden waarom ik drop en elke stap mijn rom vergroot.. Lezen please?
3. Ik heb het ook niet over curls, die verklein ik ook niet die rek ik volledig uit, maar daar ga ik wel mee omhoog dus hoef ik niet andere dingen te proberen om hoger te komen.. Daarbij vind ik dat een barbell curl van 55KG met mijn bodyweight meer dan genoeg is, en ik wil niet eens echt hoger aangezien blessures al aardig dichtbij komen met 55KG.. (Daarom doe ik die ook weinig, en pak ik liever 30 - 40 KG.
Dus dat.. Kijk ik val jou niet aan, je hebt helemaal gelijk, maar ik doe dit met een reden..
Waarom baseren mensen altijd uit 1 moment opname dat mijn hele training zo gebaseerd is? ik doe elke week iets anders om te stimuleren..
Ik lig dus niet elke week halve roms te doen op hoger gewicht met bank...
Het onbegrip van mensen naar andere methodes ontgaat mij echt helemaal gewoon
Buiten dat, hoe arrogant het ook klinkt.. Ik groei als een idioot, zeker met mijn nieuwe dieet.. Dus voor mezelf werkt het prima, leave me alone
tenzij je ziet dat ik mezelf verkloot.. wat ik toch niet doe met een halve rep, mag jij me idioot vinden
hehehe..