Ependymoma
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Succes dan en je hoort nu al te slapen, de vroege avond uren zijn de beste nachtrust voor het lichaam. Geloof me die 70 of 80 kilo komt vanzelf, bankdrukken is echt overdreven gewaardeerd alsof dat het enige is wat teld. Probeer voortaan af te wisselen met dunbell drukken en incline bench.whahahahah true
Gaat mij er ook niet om of ik echt heel veel kan
maar ieder geval 70 kilo a 80kilo wil ik wel kunnen.
+1 en btw bodybuilding gaat om het lichaam en niet om de kracht. Ben zelf ook een slappeling, maar boeie ik groei wel.Ik bench dit of ik bench dat blabla er zijn jochies van 14 die misschien wel meer kunnen benchen dan ik, maar toch schijt ik hun bek vol en neuk ik hun oudere zus. Dus sowhat druk maken over een fokking bench, gewoon veel eten veel slapen en goed trainen en naar je mamma en pappa luisteren die zeggen dat je huiswerk eerst komt![]()
Ik ben 25 en benchde weer eens 125 rauw.
En ik weeg 85 kilo.
Krijg ik nu een award?

)volgens mij is dat wel waar, ik heb eens iets gelezen over dat mensen met vet volgens mij endo(dus wat dikkere mensen) en magere mensen ecto(echt de skini's) als die beiden gaan trainen hebben ecto's veel meer moeite met massa opbouwen omdat die dikkere mensen al vet/energie hebben vanzichzelf dus de energie voor spieropbouw haalt zich al uit het vet,dus vet word omgezet in spiermassa,bij ecto is het veel moeilijker die moeten enorm veel vreten om die energie binnen te krijgen om te groeien.massa beweegt massa.. Hoe minder vetpercentage hoe minder je kan hebben (Spreek uit mezelf) Kijk die 15 jarige jongen op da filmpje maar eens.. (En ik spreek ook uit ervaring)
volgens mij is dat wel waar, ik heb eens iets gelezen over dat mensen met vet volgens mij endo(dus wat dikkere mensen) en magere mensen ecto(echt de skini's) als die beiden gaan trainen hebben ecto's veel meer moeite met massa opbouwen omdat die dikkere mensen al vet/energie hebben vanzichzelf dus de energie voor spieropbouw haalt zich al uit het vet,dus vet word omgezet in spiermassa,bij ecto is het veel moeilijker die moeten enorm veel vreten om die energie binnen te krijgen om te groeien.
Dus naar mijn mening kun je beter iets te zwaar zijn dan te licht voor bodybuilding(spreek ik uit eigen ervaring)
volgens mij is dat wel waar, ik heb eens iets gelezen over dat mensen met vet volgens mij endo(dus wat dikkere mensen) en magere mensen ecto(echt de skini's) als die beiden gaan trainen hebben ecto's veel meer moeite met massa opbouwen omdat die dikkere mensen al vet/energie hebben vanzichzelf dus de energie voor spieropbouw haalt zich al uit het vet,dus vet word omgezet in spiermassa,bij ecto is het veel moeilijker die moeten enorm veel vreten om die energie binnen te krijgen om te groeien.
Dus naar mijn mening kun je beter iets te zwaar zijn dan te licht voor bodybuilding(spreek ik uit eigen ervaring)
.

welke ervaring heb jij dan, je bent 14 en je geilt alleen op biceps? en trouwens maak ff filmpje van je 2x85kg, want ik geloof er geen zak van.
ps. je kan geen vet omzetten in spier![]()
ik ga niet voor jou een filmpje maken omdat ik me moet bewijzen voor jou!