MuscleMeat

Bankdrukken

volgens mij kun je vet neit veranderren in spier, maar ecto's verliezen volgens mij ook spier als ze gaan sporten, en wat dikkere mensen verbranden dan hun vet waardoor ze geen kracht verliezen.

ik weet niet of het klopt, maar heb het verschillende malen gelzen.!
O zeker veliezen ecto's spier als ze gaan trainen zonder goed voedings schema!...Als je als ecto heel hard gaat trainen zonder op je voeding te letten gaat het alleen maar bergafwaards met je anatomie...
ALs je als ecto traint dan kan je lichaam geen energie vinden om te herstellen dus gaat het je spieren opvreten. Dit is een feit!
Een voorbeeld: Als je kijkt naar hele arme stammen in africa die niks te eten hebbe zie je ook dat hun eigen spieren verbrand worden tot energie.

nouw dan geloof je er geen zak van:oik ga niet voor jou een filmpje maken omdat ik me moet bewijzen voor jou!:p
Hoe onstaat spiergroei?door hele kleine beschadigen in je spier vezels...als je klaar bent met trainen worden die kleine beschadigen genezen.(dit proces heet hypertrofie.Door belasting van een spier gaan meerdere spiervezels in de spier scheuren(dit is zo klein dat je het amper merkt)Dit irriteert wat, maar herstelt gelukkig snel. Bij het herstel worden spiervezels dikker en krachtiger dit proces kost het lichaam veel energie hoe slaat het lichaam energie op, in vet!dus tot wat word het vet omgezet?in spier.:D

PFFFF het word NIET omgezet in vet!, het komt onder het vet!, je vet krijg je alleen weg door te cutten (afvallen) anders hoefte er nooit meer iemand te cutten!!

vet omzetten in spieren?:rolleyes:
wat loop je nou dom te lullen
dat kan gewoon niet, klaar

PFFFF het word NIET omgezet in vet!, het komt onder het vet!, je vet krijg je alleen weg door te cutten (afvallen) anders hoefte er nooit meer iemand te cutten!!
het word niet omgezet in vet, het komt onder het vet???
Je krijgt je vet niet weg door alleen te cutten, ik heb nog nooit gecut mijn vader heeft nog nooit gecut en toch is er heeeel veel vet weg, dus dat is niet waar.

het word niet omgezet in vet, het komt onder het vet???
Je krijgt je vet niet weg door alleen te cutten, ik heb nog nooit gecut mijn vader heeft nog nooit gecut en toch is er heeeel veel vet weg, dus dat is niet waar.

Gast bijna iedereen zegt hier dat je spier je vet niet vervangt, en je blijft het vol houden???

oke.omzetten feitelijk, klopt het wel is niet mogelijk, maar wat ik bedoel is het is:vet is een goede bron voor spiergroei.
dus min of meer verandert het massa vet in spier.
maar echt LETTERLIJK OMZETTEN kan niet klopt!

jongen, je spieren groeien, maar je vetlaag blijft eroverheen, die krijg je alleen weg door minder eten dan je behoefte. het is idd niet goed om lange tijd onder de 8 % ofzo te staan, want dan verbrand je ook spieren.!

jongen, je spieren groeien, maar je vetlaag blijft eroverheen, die krijg je alleen weg door minder eten dan je behoefte. het is idd niet goed om lange tijd onder de 8 % ofzo te staan, want dan verbrand je ook spieren.!
klopt, maar je zegt dat als je voordat je gaat trainen je bf hetzelfde is als na een paar maanden trainen?je beweerd dat geen van dat vet weg is gegaan?

klopt, maar je zegt dat als je voordat je gaat trainen je bf hetzelfde is als na een paar maanden trainen?je beweerd dat geen van dat vet weg is gegaan?

zal niet veel schelen! anders zou het erg makkelijk zijn ;)

hoeven die pro's ook niet op hun voeding te letten!

bf is een percentage dus kan je hieraan al niet relateren
je kan namelijk aankomen en inderdaad zelfde % behouden.

als je meer eet dan je verbruikt kom je aan
verbruik je meer dan je eet dan verlies je gewicht ( sowieso dus geen spieren die erbij komen )

ff om wesking te irriteren
je bf kan wel degelijk zakken je kan zwaarder worden ( puur spieren aanzetten ) en je % zal dus zakken maar vet blijft hetzelfde

Vetverbranden = katabool, spiermassa aanzetten = anabool. Je kan niet katabool en anabool tegerlijk zijn. Einde discussie.

(met AAS enzo gelden andere regels, maar toch min of meer hetzelfde)

wat een gelul dat een ecto spieren zal verliezen en een endo of meso niet....

1) iedereen moet juist eten om aan te komen.
2) kan jij mijn buikvet omzetten? ik wil graag een 6 pack

wat een gelul dat een ecto spieren zal verliezen en een endo of meso niet....

1) iedereen moet juist eten om aan te komen.
2) kan jij mijn buikvet omzetten? ik wil graag een 6 pack

tuurlijk kan onze alwetende o_eilerling dat, hij is toch zo'n goed persoon.
hij is wel 14 jaar en heeft kennis van alle zaken wat betreft spiergroei en het menselijk lichaam. hij is ook zo sterk, dat wij allemaal net als hem willen zijn:barf:

tuurlijk kan onze alwetende o_eilerling dat, hij is toch zo'n goed persoon.
hij is wel 14 jaar en heeft kennis van alle zaken wat betreft spiergroei en het menselijk lichaam. hij is ook zo sterk, dat wij allemaal net als hem willen zijn:barf:

hahah jongen toch, wat probeer je hiermee te bereiken?en je bent ook nog eens 16jaar, wees eens een voorbeeld, en doe niet zo ernoms jaloers/kinderachtig.;)ik ben gewoon in discussie dat moet gewoon kunnen!Daarvoor is dit forum er.En dan ga jij dit doen?er moet echt wat meer volwassen toezicht komen hier!

Vetverbranden = katabool, spiermassa aanzetten = anabool. Je kan niet katabool en anabool tegerlijk zijn. Einde discussie.

(met AAS enzo gelden andere regels, maar toch min of meer hetzelfde)
Nee, katabool betekent spierverbrandend.

Wat betreft dat je niet en spiermassa op kunt bouwen en tegelijkertijd je vetpercentage naar beneden kunt halen heb je natuurlijk wel helemaal gelijk in.

Voor degenen die niet begrijpen waarom niet: om spiermassa op te bouwen heb je meer calorieën nodig dan je verbruikt. Om vet te verbranden heb je juist minder calorieën nodig dan je verbruikt. Jullie zien al: dat zijn twee tegenovergestelde dingen. Twee tegenpolen. Daarom kan massaopbouw en vetpercentagereductie dus niet tegelijk.

Nee, katabool betekent spierverbrandend.

Wat betreft dat je niet en spiermassa op kunt bouwen en tegelijkertijd je vetpercentage naar beneden kunt halen heb je natuurlijk wel helemaal gelijk in.

Voor degenen die niet begrijpen waarom niet: om spiermassa op te bouwen heb je meer calorieën nodig dan je verbruikt. Om vet te verbranden heb je juist minder calorieën nodig dan je verbruikt. Jullie zien al: dat zijn twee tegenovergestelde dingen. Twee tegenpolen. Daarom kan massaopbouw en vetpercentagereductie dus niet tegelijk.

oke dan!........dat wist ik serieus niet:)......Ik dacht dat je lichaam die energie juist uit het vet haalde......kijk als ik deze reactie eerder had gekregen, inplaats van die reacties met:jonge kan niet! wat zit je dom te lulle!en dan ging ik ook niet zo lang door met mijn gelijk halen...nu heb snap ik wrm ik fout zat......hier heb ik iets aan dank u!

Terug
Naar boven