martijn1976
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 94kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Bushing will have (1) Brass and (1) Bushing in each collar. This bar will rotate with a moderate spin. The Bearing bar will have (5) German needle bearings in each collar and will have more of a free spin. This bar is truly for olympic lifting and is made with a high grade nickel which allows for lots of flexibility.
als jij een prijs weet voor texas power bars ben ik wel geinteresseerd in 1 of 2 afhankelijk van de prijs.
Is dat in euro? Anders is het goedkoper, inclusief verzenden en importkosten, om het bij glenn pendlay zelf te kopen. Verder is het niet hun product maar die van pendlay barbell en zij geven inderdaad levenslange garantie. (al zijn de verzendkosten om de halter te laten repareren voor jezelf)Nog geen antwoord van de TPB vanuit de US, maar de Pendlay HD uit de UK kost 480 incl verzenden en levenslange garantie op de barbell, geeft wel het vertrouwen in hun produkt aan.
Is dat in euro? Anders is het goedkoper, inclusief verzenden en importkosten, om het bij glenn pendlay zelf te kopen. Verder is het niet hun product maar die van pendlay barbell en zij geven inderdaad levenslange garantie. (al zijn de verzendkosten om de halter te laten repareren voor jezelf)
Heb zelf de nexgen bearing olympic barbell, ook bij mr. pendlay gekocht. Moet zeggen dat ik echt tevreden er mee ben. Tezamen met m'n powerrek absoluut de beste aankoop van m'n leven op trainingsgebied.
Maar die sportkraft bars die volgens TS door CoC worden geleverd staan niet op de site van CoC?
Ik ben de TPB nergens voor 399 tegengekomen, of hij moet de inkoop bedoelen..The shipping on a single bar to Amsterdam is $241.60 and the bar is $245.00, total $486.60. That is not a bad price considering tthat the bar sells for 399.99 euros at our dealers in Europe If you order 5 bars or more the cost will go down because the freight will be less.
Thanks.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Dat powerrek. Het is van powertec. Enige minpuntje is dat ik toen ik 123kg woog die pullup-bars heb krom gebogen met wijde grip pullups of muscleups. Voor de rest een super degelijke constructie. Het is 2.10m hoog en dat had van mij ook nog wel iets hoger mogen zijn, al is het nu ook goed te doen.Welk powerrack bedoel je Tjok?
En voor hoeveel € had je je bearing bar hier in NL? Op site is hij 560 dollar
Ik weet nog dat strengthpowerspeed toentertijd geen officiele reseller was (sterker nog, op de website van muscledriverusa stond dat ze het afraden daar hun producten te kopen omdat ze geen toestemming hadden). Overigens geen idee wat voor implicaties dat kan hebben als er iets mis gaat met de daar aangeschafte apparatuur.Ik wet dat Pendlay is de US zit en het een leverancier is in Engeland, maar dit was het dichts bij NL.
Hoeveel was je kwijt voor transport en import?
---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 22:37 ----------
Jawel; [Link niet meer beschikbaar]
Jij bent snel met je keuze en ik maar twijfelen![]()
Waarom de Sportkraft als ik vragen mag?
Pendlay doet niet onder voor eleiko.Wtf, heb je zoveel betaald voor een Pendlay bar? Voor die prijs heb je bijna een Eleiko trainingshalter...
Ik heb overigens die sportkraft powerbar besteld bij CoC, hoop morgen te weten wat de shipping wordt.

) materiaalUit goede bronnen heb ik vernomen dat Sportkraft kwaliteitsspul is en ik geloof wel dat wanneer zij beweren dat de halter IPF specs heeft, dat dat zo is. Texas Power Bar is net zoiets alleen ik kan het niet echt over me hart verkrijgen dat je daar hier 500 euro+ voor betaalt en in Amerika 200 dollar.
Plus heb gelijk nog wat besteld bij CoC.
?