Fitness Seller

Barry op weg naar YBF + flexcup '13 onder begeleiding van XXL Atleet Ray Simon

Jeeejjj, als ik ook flex pak kunnen we samen in de prep :heart:

gaaf dat je nu ook wedstrijden gaat doen barry :thumbup:

ja ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen :D en het werd tijd hé

ben nu aan het preppen voor flexcup 2012. je lichaam zien veranderen in een wedstrijd fysiek is echt leuk! alleen de cardio smorgens is minder. idem het strak dieeten voor 4 maanden.

• Topic Starter Topic Starter
ben nu aan het preppen voor flexcup 2012. je lichaam zien veranderen in een wedstrijd fysiek is echt leuk! alleen de cardio smorgens is minder. idem het strak dieeten voor 4 maanden.

Dat lijkt mij ook leuk , alleen vrees ik dat ik heel diep moet maar dat zien we dan wel weer :p

Even doorgebladerd, ziet er goed uit man.

Waar heb je je brood voor vervangen?
Ik eet vrijwel de hele middag door brood omdat het makkelijk mee te nemen is..

zozo goed bezig kerel

Even doorgebladerd, ziet er goed uit man.

Waar heb je je brood voor vervangen?
Ik eet vrijwel de hele middag door brood omdat het makkelijk mee te nemen is..

zilvervliesrijst met groente en kipfilet , blikje tonijn ook makkelijk om mee te nemen , pastasalade met tonijn ... beetje experimenteren met die dingen en uitvogelen wat je lekkere combinaties vind , heb nu wel vast schema waar ik me aan hou. Neem het gewoon in bakjes mee , zeker pasta is mocht je het niet kunnen opwarmen daar nog heerlijk ;)

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 21:53 ----------

Thnx !! :D

Let wel op je jodium inname kerel, als je geen brood meer eet dan mis je behoorlijk wat jodium per dag. In eieren en tonijn zit ook iets, dus dat vreten als een malle :D.

35bcciw.jpg

Laatst bewerkt:
dikz*k, waar zijn de aders!

Dan zijn nog eens benen Killy :D

Allemaal dankzij mij! Ik heb hem door verwezen naar Lucien en daarna jou! 10% van al zijn toekomstige prijzengeld is voor mij :)

pfff.. Hij moet het nog altijd zelf doen. Waarom heb jij dan niet zulke poten :P

Dikke poten gast!

Dit is nog eens een cut!

Terug
Naar boven