AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Menn, jij traint/sport echt veel! Hoe houdt je lijf het uit!

Mooie workouts inieder geval op deze pagina en succes met de rugby training!

in dit log kan het altijd nog gekker :bow2:
crazy shit weer baas

nou goed je rust nemen - groeien en al die rugbytegenstanders
het nakijken geven - na die 5 borstoef zijn de 5 rugoef wel verstandig
anders raak je uit balans - nice work

Balans is er pas bij 2:1 rug:borst. Sommigen zeggen zelfs 3:1.

Verder natuurlijk weer prima trainingen Bart! Daarnaast vraag ik me nog altijd af hoe jij op jouw vp kan zitten. Jouw metabolisme moet toch ondertussen met 4000kcal p/m draaien ofniet dan.. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.523

Niet onaardig nee:rolleyes:

in dit log kan het altijd nog gekker :bow2:
crazy shit weer baas

nou goed je rust nemen - groeien en al die rugbytegenstanders
het nakijken geven - na die 5 borstoef zijn de 5 rugoef wel verstandig
anders raak je uit balans - nice work

Crazy shit is my middle name:) thanks John... ik ben nog nooit in balans geweest dus wat dat aangaande.... :roflol:

Menn, jij traint/sport echt veel! Hoe houdt je lijf het uit!

Mooie workouts inieder geval op deze pagina en succes met de rugby training!

Ja als de motivatie er is dan gaat dat easy... dus houden we die maar hoor door veel te junken... :roflol: Cheers

Verder natuurlijk weer prima trainingen Bart! Daarnaast vraag ik me nog altijd af hoe jij op jouw vp kan zitten. Jouw metabolisme moet toch ondertussen met 4000kcal p/m draaien ofniet dan.. :D

I wish mate.... ik blijf vetzakje omdat ik te veel junk... Als ik niet meer zou junken dan had ik die 100 kg zo gehaald... maar is makkelijker gezegd dan gedaan.. Ik zoek een vrijwilliger die 's nachts bij mijn koelkast wilt staan en mij op m'n bek rost als ik wil gaan snacken...:D

ik meld me aan voor deze nachtbaan, hoeveel betaald het?

• #4.525
zet er gwn 220 op bartje

Is uiteraard op vrijwillige basis:D Als ik veel centjes had dan had ik je betaald, no shit

Kijk en je zit op boksen, kan je me gelijk vloeren ook, nice

Ellebogen zijn ook wel mijn ding en doe ook kickboksen.

Voor elke snack die je wilt een elleboog op je gezicht en de 2de keer dat je me ziet ga je al huilen :o

I wish mate.... ik blijf vetzakje omdat ik te veel junk... Als ik niet meer zou junken dan had ik die 100 kg zo gehaald... maar is makkelijker gezegd dan gedaan.. Ik zoek een vrijwilliger die 's nachts bij mijn koelkast wilt staan en mij op m'n bek rost als ik wil gaan snacken...:D

Mafkees!:roflol:
Dikke train btw bro, je gaat lekker in je vakantie!:)

Ik wil best op vrijwillige basis af en toe je koelkast komen leeghalen hoor zodat je zelf niets meer kunt eten. Stuur maar een pm'tje met je adres. Flinke trainingen weer hoor, veel bicep werk ook na een rugtraining. Hoe zijn je armen dan bij de 3de en 4de bicep oefening daar zijn ze dan toch al helemaal niets meer waard kwa kracht ofwel?

Lijk mij ook jaa. ;p toch doet die elke x gwn alles.
Epic volume!!

Hoe lang train je al?

• #4.534
Ellebogen zijn ook wel mijn ding en doe ook kickboksen.

Voor elke snack die je wilt een elleboog op je gezicht en de 2de keer dat je me ziet ga je al huilen :o

Daarom zou jij een goeie zijn:D Ik heb de reputatie niet zo snel neer te gaan...

Haha. Dat is ook een manier.
Lekker bezig bartmans.:)

cheers dumba

Mafkees!:roflol:
Dikke train btw bro, je gaat lekker in je vakantie!:)

Ja hij gaat zeker lekker, vandaag rustdagje ivm de wedstrijd morgen.

Ik wil best op vrijwillige basis af en toe je koelkast komen leeghalen hoor zodat je zelf niets meer kunt eten. Stuur maar een pm'tje met je adres. Flinke trainingen weer hoor, veel bicep werk ook na een rugtraining. Hoe zijn je armen dan bij de 3de en 4de bicep oefening daar zijn ze dan toch al helemaal niets meer waard kwa kracht ofwel?

Hahaha, das ook een goeie Jaap. Ene keer heb ik nog kracht zat bij de 3e en 4e oefening en soms zit ik bij de 2e al vol... Ik ben natuurlijk wel al behoorlijk gewend aan mega volumes te draaien:D

Lijk mij ook jaa. ;p toch doet die elke x gwn alles.
Epic volume!!

Ja wat ik al zeg, denk dat ik daar aan gewend ben ofzo.Ik ben ook eigenwijs en geef gewoon niet op, als ik in mijn hoofd heb dat ik 4 biceps oefeningen doe dan doe ik die, hoeveel pijn of hoe moeilijk het ook gaat, 't will happen:)

Zo`n 20 maanden nu, april 2 jaar.

Damn Bart lekkere sterke volumes man

Zet een weegschaal overal waar snacks staan!;)

Chick solution:rolleyes:

i know - in principe vind ik 5 ook teveel maar goed dat is bart zijn trainingswijze
en vandaar dat hij dan wel moet compenseren met een flink aantal rugoefeningen wat ook heeft gedaan

• #4.538
Zo zaterdag rustdagje, zondag mega rugby wedstrijd gespeeld en gewonnen met 52 - 3. Altijd lekkaaah, wel aders gesprongen in mijn ogen, scrum was hard... word je duizelig van:)

Maandag rustdagje.

Vanmiddag:

Hardlopen
- 5 x 2 minuten rennen, 5 x 2 minuten wandelen tussendoor

Crosstrainer
- 30 minuten interval stand 8 - 14

Fietsen
- 30 minuten interval stand 4 - 8

Wandelen
- 10 minuten cool down

Avond:

Incline dumbbell press:
25 x 14 kg
12 x 28 kg
10 x 30 kg
8 x 34 kg
6 x 36 kg

Incline benchpress in de smith:
12 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg

Peckdeck:
12 x 85 kg
10 x 85 kg
8 x 85 kg
6 x 85 kg

Cablecross:
12 x 20 kg
10 x 20 kg
8 x 30 kg
6 x 30 kg

Pressmachine:
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg

Triceps:

Pushdown ez bar:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg

Rope pulldown:
12 x 10 kg
10 x 15 kg
8 x 20 kg
6 x 25 kg

Reverse pushdown ez bar:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg

Triceps machine:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg

Het viel niet mee vandaag, weekend 2 dagen met veel bier is niet goed voor je energy level.... maar toch is het weer gelukt met pijn en moeite:)

je zat er toch goed in:) en nog een wedstrijd gewonnen ook, ja van veel bier zuipen worden je ogen rood en kan er een adertje springen:D

Lekker weer Bart, echt respect voor jou dat jij dat allemaal vol houd ;)
Trouwens nog steeds gestopt met roken?

Terug
Naar boven