Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn. benen en dan ook nog interval.
Goed bezig bartje! je staat zeker snel op de 100 of daaronder![]()
ga je nou 20min lopen voor je gaat squatten? damn dude !![]()

Leuk vooruitzicht om vanmiddag nog cardio interval te gaan doen na een beentraining, lekker getraind verder hoor. Leg press en kuiten vind ik nog steeds erg sterk ook al is dat 60%.

op 60%?! Wel hele sterke leg press dan, nice. Op benen dag nog (H)IT, damn succes!
Hoe pak je benen nou aan? 6x100 squatten moet niks zijn voor jou maar op die legpress en extensions ga je wel weer losAls je geen size meer wil op je wheels kan je ook lekker die 100 gaan uitbouwen. Conditioneel zwaar, ligt jou wel denk ik. Ook goed for zeh rugbèh.
Extensions kan ik tot 120 kg en die legpress tot 500, lekker easy door gaan op die wheels zo, bevalt prima.Legpress en extensions was ook niks man, ging allemaal echt easyExtensions kan ik tot 120 kg en die legpress tot 500, lekker easy door gaan op die wheels zo, bevalt prima.
Lijkt me een epic feat of conditioning.U bent echt goed bezig, een cardio van weet niet hoelang en een vette benentraining![]()
Bart, is dat lekker om die extensions als laatstes te doen voor quads?
Maatje!Tijdje niet meer geweest hier maar je gaat nog steeds lekker man!Binnenkort weer een keer samen knallen, volgende week misschien?![]()
Waarom niet gaan squatten tot je 100 reps kan maken met 100Lijkt me een epic feat of conditioning.
Enneh... Gefeliciteerd met je verjaardag pik, ouwe zuipschuit!
lekkere training bart....extensions 120 kilo?? haha bij ons gaat ie tot 65 kilo.

2x 30min intervallen ... je bent één van de weinigen die ik het zie doen![]()

Gefeliciteerd Bart!! je bent jarig toch? haha fijne dag