AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

op 60%?! Wel hele sterke leg press dan, nice. Op benen dag nog (H)IT, damn succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.482
:D
damn. benen en dan ook nog interval.

Goed bezig bartje! je staat zeker snel op de 100 of daaronder;)

Das de bedoeling maat, en zsm want ik voel mijn pens op en neer gaan met rennen, hoogstens irritant...

ga je nou 20min lopen voor je gaat squatten? damn dude ! :p

yes is did:D

Leuk vooruitzicht om vanmiddag nog cardio interval te gaan doen na een beentraining, lekker getraind verder hoor. Leg press en kuiten vind ik nog steeds erg sterk ook al is dat 60%.

Ik heb wel zin om los te gaan met interval moet ik bekennen, gevoel er na is werelds. 60% is een indicatie hoor, ik train de benen gewoon niet zwaar meer door de cardio en rugby trainingen krijgen ze genoeg te verduren. Die 60% zal wel aardig kloppen bij 1rm denk ik btw:D

op 60%?! Wel hele sterke leg press dan, nice. Op benen dag nog (H)IT, damn succes!

zie hierboven, ja lekker ff knallen straks. Ik neem sinds een kleine week magnificent na de training en dat werk erg goed, ik herstel mega snel.

Hoe pak je benen nou aan? 6x100 squatten moet niks zijn voor jou maar op die legpress en extensions ga je wel weer los ??? Als je geen size meer wil op je wheels kan je ook lekker die 100 gaan uitbouwen. Conditioneel zwaar, ligt jou wel denk ik. Ook goed for zeh rugbèh.

• #4.484
Hoe pak je benen nou aan? 6x100 squatten moet niks zijn voor jou maar op die legpress en extensions ga je wel weer los ??? Als je geen size meer wil op je wheels kan je ook lekker die 100 gaan uitbouwen. Conditioneel zwaar, ligt jou wel denk ik. Ook goed for zeh rugbèh.

Legpress en extensions was ook niks man, ging allemaal echt easy:D Extensions kan ik tot 120 kg en die legpress tot 500, lekker easy door gaan op die wheels zo, bevalt prima.

De cardio van vanmiddag.

- 30 minuten interval crosstrainer stand 7 - 14

- 30 minuten interval fietsen stand 4 - 8

- 20 minuten uitgelopen op de loopband

Buik:

- stokdraaien

- twisten op draaischijfje

- een of ander apparaat waar je met je borstkast tegenaan mot duwen

Lekkah, waren weer een hoop calorieen.

Straks ff een dartwedstrijd en morgenvroeg borst - triceps, morgenmiddag weer interval cardio. whoop

U bent echt goed bezig, een cardio van weet niet hoelang en een vette benentraining:D

Bart, is dat lekker om die extensions als laatstes te doen voor quads?

Maatje!Tijdje niet meer geweest hier maar je gaat nog steeds lekker man!Binnenkort weer een keer samen knallen, volgende week misschien?;)

Legpress en extensions was ook niks man, ging allemaal echt easy:D Extensions kan ik tot 120 kg en die legpress tot 500, lekker easy door gaan op die wheels zo, bevalt prima.

Waarom niet gaan squatten tot je 100 reps kan maken met 100 :D Lijkt me een epic feat of conditioning.

Enneh... Gefeliciteerd met je verjaardag pik, ouwe zuipschuit!

lekkere training bart....extensions 120 kilo?? haha bij ons gaat ie tot 65 kilo.

60% of fame
you did it again bro

2x 30min intervallen ... je bent één van de weinigen die ik het zie doen :D

• #4.492
U bent echt goed bezig, een cardio van weet niet hoelang en een vette benentraining:D

Thanks all mighty stuiter

Bart, is dat lekker om die extensions als laatstes te doen voor quads?

Ja ik doe dat altijd dus weet niet beter eigenlijk

Maatje!Tijdje niet meer geweest hier maar je gaat nog steeds lekker man!Binnenkort weer een keer samen knallen, volgende week misschien?;)

Helemaal cool

Waarom niet gaan squatten tot je 100 reps kan maken met 100 :D Lijkt me een epic feat of conditioning.

Enneh... Gefeliciteerd met je verjaardag pik, ouwe zuipschuit!

Ja dat is wel waar, mss ga ik dat er in gooien... steeds meer repouts met 100 kilo

lekkere training bart....extensions 120 kilo?? haha bij ons gaat ie tot 65 kilo.

Bij ons tot 75 en dan hang ik er een 25 kilo schijf bij aan en die doe ik makkelijk 12 x dus die 120 zou ook moeten lukken toch... Is beetje bart calculatie hoor:D

60% of fame
you did it again bro

Cheers John

2x 30min intervallen ... je bent één van de weinigen die ik het zie doen :D

Zo bijzonder vind ik dat niet, moet na 2 x een uur toe... Ik ben wel de enige in de gym die dat doet bedenk ik me, whaha. Voeld goed.

Vanmiddag ff borst en triceps, mss wat cardio er bij... vanmorgen heb ik uitgeslapen... ben ouwe man dus dat mag dan toch....:D

Gefeliciteerd Bart!! je bent jarig toch? haha fijne dag

• #4.494
Gefeliciteerd Bart!! je bent jarig toch? haha fijne dag

Thanks Koen, dat klopt... 33 al weer, time fly's en das anders dan dumbbell fly's ofzo...:D

Vanmiddag ff paar uur in de gym geweest.

Borst:

Incline dumbbell press:
30 x 14 kg wa
12 x 26 kg
10 x 30 kg
8 x 34 kg
6 x 36 kg

Pressmachine:
12 x 55 kg
10 x 60 kg
8 x 65 kg
6 x 75 kg

Incline benchpress in de smith:
12 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg
6 x 80 kg

Peckdeck:
12 x 85 kg
10 x 85 kg
8 x 85 kg
6 x 85 kg

cablecross:
12 x 10 kg
10 x 20 kg
8 x 30 kg
6 x 30 kg

Triceps:

Dumbbell kickback:
12 x 12 kg
10 x 14 kg
8 x 18 kg
6 x 22 kg

Pushdown ez bar:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 45 kg

Reverse pushdown:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg

Rope pulldown:
12 x 15 kg
10 x 20 kg
8 x 25 kg
6 x 25 kg

Cardio:

- 30 minuten interval crosstrainer, standje 7 - 10, bij 20 min naar 6 - 8... was toch wel zwaar zo na de krachttraining...

- sit-ups tot failure, ergens tussen de 150-200 met variatie.

Heerlijke training, was volledig gesloopt.

Laatst bewerkt:
Lekker volume weer

Hardcore bro, op je verjaardag de gym in lekkah!Nice train ook ouwe.:D

Lekker wezen trainen zo op je verjaardag, Gefeliciteerd man!

gefeliciteerd bart :birthday:

Feli ouwe rukker, en een dikke vette training gezet op je b-day!

geniet ervan!

• #4.500
thanks boys:)

straks hardlopen en interval cardio, vanavond schouders en traps.

Ik heb alleen enorme spierpijn in de wheels.... dat was eigenlijk niet de bedoeling, van licht trainen krijg je dus ook spierpijn... that sucks

Terug
Naar boven