seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo wat een sets zeg, bruut man zal wel een dikke pomp opleveren![]()
thanks
wel niceViel mee, was met een uurtje klaar. Moest ff wennen ook in die gym, zal daar nog wel vaker trainen want dat is om de hoek bij mijn vriendin.

ahh dus eerst KT en erna ff cardio
is wel super snel in een uurtje benen schouders.

wat een volume manen 12x BOR 100 kg wtf maat
das heavy wat een gewicht
mijn rug voeld wat stijfjes
small optrekken mis ik nog bij de biceps
worden ze groot van![]()
Ik krijg mijn logge lijf moeilijk omhoogWeer ongelooflijk veel curls..haha kan je morgen nog wel je armen gebruiken
lekkere training..ik mag morgen ook weer rug doen..lekker!
Hoe gaat t met je gewicht??
Gewicht zal zo rond de 119 zitten nu, gaat de goede kant weer op.Zo zeg lekkere volume zeg.
Rows wederom lekker sterk.
waarom pak je bij die ez bar hem soms small ? voel je het dan beter ?
die BOR is gwn sick man !
Dat voeld gelijk heel anders op de biceps, ik ben er van overtuigd dat als je dat altijd zo afwisseld je beter ontwikkelde biceps krijgt. BOR, seated rows e.d. ben ik sterkt maar pull ups en latpulls weer zwakjes, zo heeft ieder zijn sterke en minder sterke kantenSterk bezig en ja iedereen heeft zn sterke en zwakke punten. Ik ga binnenkort weer eens kijken of ik de 1 hand chin nog kan.(zie Rocky 1 en 2)

Ja die ez bar smal pakken is echt lekker, ik doe altijd 5 breed en dan gelijk 5 smal erachteraan..branden niet mooi meer
okay qua gewicht gaat t lekker..das mooi toch?!
Enne rustdagje was zeker wel nodig hé hahaha
Ja gewicht moet nog wel 15 kilo na beneden hoor, maar kalm aan, ik geniet tussendoor ook gewoon door
Rustdagje was idd nodig, morgen borst en triceps