dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha. Nee geen boksen voor mij, hoewel ik graag altijd 1 hand push-ups en 1 hand chins deed. Gewoon een enorme Rocky fan geweest>>>de trainingsgedeeltes dan wel.![]()

Goeie pecdeck! Haat die oefening, anti manlet oefenig!![]()

Ben afgelopen avond wel een keer of 3 gestorven tijdens de rugby training, we kregen een surprise conditie training
Geen last gehad van je arm "tijdens"je training?
Altijd balen als je ineens een pijntje voelt hé..
maar as ususal lekkere training..aardig volume..haha als ik dat nu doe terwijl ik nu een kleine maand op 5x5 zit zou ik echt doodgaan
Nu idd lekker rusten, kom maar op met het herstel
Fijn weekend weer![]()
Ik heb idd last van mijn arm, nog steeds van die dumbbell met die shoulderpress van de week, toch iets verrekt ofzo.
Stevige trainingen weer, let wel op je arm kerel
*Leuke verrassingen zijn dat met rugby...![]()
Vanmiddag als ik wakker ben ff rug en biceps trainen en wellicht wat cardio.Ook rugdag bij jouHet was training voor de dikte dit keer? K zie dat je bicep oefening heb geskipt. Zal ook wel niet veel meer effect hebben na die 7 sets op de preacher. Sick volume man
![]()

jammer dat je geen puff meer had , wel lekker volume nog op die biceps
Goeie training, die rows na die deadlift -> priceless. Kapot en nog harder kapot gaan![]()

Ik ga vanaf vandaag weer 1 dag kracht en 1 dag cardio doen, wil toch wat meer cardio en conditie werk doen. Aangezien ik blijf snoepen moet ik maar meer gaan cardio'en...![]()

Ziet er goed uit hoor. Pittige biceptraining. V.a. morgen mag ik ook weer wat gaan doen.![]()