MuscleMeat

Bart's trainingslogje

Goddamn die leg training, wat een volume! Ik zou twee uur in de gym zitten zonder cardio hah :D

Squat dan hacksquat, wil je kreupel zijn ofzo? :D

Wat een volumes zeg, echt :thumbup:

Zijn lange zware trainingen.

Wat een training die van gisteren hoe lang ben je daar wel niet mee bezig? ziet er goed uit ik zou het niet kunnen

Goed bezig brah!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.166
Ooh dat gaat nog best wel rap. Neemt niet extreem veel tijd in beslag dus.

Een benen training duurt het langste en dat is afhankelijk van de vorm van de dag zo'n 1.5 uur:) De rest is allemaal circa 1 uurtje werk.

Goddamn die leg training, wat een volume! Ik zou twee uur in de gym zitten zonder cardio hah :D

Squat dan hacksquat, wil je kreupel zijn ofzo? :D

Haha, ja die voel ik altijd wel hoor.... benen trainingen leveren altijd epic spierpijn op.

Wat een volumes zeg, echt :thumbup:

Zijn lange zware trainingen.

Thanks kerel, het is wel ff doorbijten idd maar geeft veel voldoening.

Wat een training die van gisteren hoe lang ben je daar wel niet mee bezig? ziet er goed uit ik zou het niet kunnen

Gisteren 1.5 uur voor alleen de benen/kuiten, cardio en buik reken ik nooit mee.

cheers brag:)

Maar 10 oefeningen voor benen, en ook nog op dat volume, is dat niet een onwijze overkill? (of zit je in een kuur?)

• #5.168
Maar 10 oefeningen voor benen, en ook nog op dat volume, is dat niet een onwijze overkill? (of zit je in een kuur?)

Ik geloof niet in overkill, en gezien de huidige staat van mij wheels kan ik zeggen dat het systeem heel goed werkt:) Ik kuur niet, mss over een paar jaar maar ik train pas 2 jaar en dan is kuren gewoon stom natuurlijk.

Ik geloof niet in overkill, en gezien de huidige staat van mij wheels kan ik zeggen dat het systeem heel goed werkt:) Ik kuur niet, mss over een paar jaar maar ik train pas 2 jaar en dan is kuren gewoon stom natuurlijk.

Ok, netjes hoor. Hoe lang doe je over benendag?
Mijn benen zijn zeker niet klein maar ja, tevreden ben ik nog lang niet. Ga in het volgende schema zeker hoger in reps zitten, ben wel benieuwd.

• #5.170
Ok, netjes hoor. Hoe lang doe je over benendag?
Mijn benen zijn zeker niet klein maar ja, tevreden ben ik nog lang niet. Ga in het volgende schema zeker hoger in reps zitten, ben wel benieuwd.

Had ik boven al neergezet:)

Ongeveer 1.5 uur afhankelijk van mijn gemoedstoestand!:D

Monsterworkout weer, mirin. Tot hoe ver gaat standing calf raise bij jullie?

• #5.173
Wat voor calf raise apparaat gebruik je?
Wij hebben deze staan, gaat maar tot 120 kg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #5.175
zelfde idee idd, merk is first choice en gaat tot 150 kilo. De zittende gaat tot 75 kilo.

Lekkere leggies workout. Had vroeger in de gym een staande kuitmachine tot 400kg staan en er dan nog 2 schijven van 25kg opkwakken.:) Maar het waren meer kwart reppies.

moest ff een stukje terug bladeren voor ik de training vond :P maar jezus wat een volume en wat een oefeningen allemaal :| hoe hou je dat vol haha ben na 4 beenoefeningen en 1 kuitoefening echt brak :P

Lekker bezig

• #5.179
thanks mannen, verstand op nul en gewoon trainen, zo doe ik dat:)

Vandaag borst en triceps gedaan.

Incline dumbbell press:
12 x 20 kg
12 x 28 kg
12 x 32 kg
10 x 36 kg

Incline dumbbell fly's:
12 x 16 kg
12 x 20 kg
12 x 22 kg
12 x 26 kg

Flat dumbbell hammer press:
12 x 16 kg
12 x 20 kg
10 x 26 kg'

Cable cross:
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg

Triceps:

CGBP van de buik up:
12 x 30 kg
12 x 40 kg
10 x 50 kg

Pushdown:
12 x 30 kg
12 x 35 kg
12 x 40 kg

Skull crushers:
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg

Cardio:
- 30 minuten interval lopen, 1 minuut 12 km/u - 2 minuten 5.5 km/u

Gast jij bent echt sterk haha. Ik zit te kijken, oh die doet ie hetzelfde als ik.. Maar dan op 12 reps. En ik wéét wat een verschil dat is.
Knappe training hoor, ook echt knap dat je nog cardio er achteraan doet.

Terug
Naar boven