- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
Ooh dat gaat nog best wel rap. Neemt niet extreem veel tijd in beslag dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooh dat gaat nog best wel rap. Neemt niet extreem veel tijd in beslag dus.
De rest is allemaal circa 1 uurtje werk.Goddamn die leg training, wat een volume! Ik zou twee uur in de gym zitten zonder cardio hah
Squat dan hacksquat, wil je kreupel zijn ofzo?![]()
Wat een volumes zeg, echt
Zijn lange zware trainingen.
Wat een training die van gisteren hoe lang ben je daar wel niet mee bezig? ziet er goed uit ik zou het niet kunnen

Maar 10 oefeningen voor benen, en ook nog op dat volume, is dat niet een onwijze overkill? (of zit je in een kuur?)
Ik kuur niet, mss over een paar jaar maar ik train pas 2 jaar en dan is kuren gewoon stom natuurlijk.Ik geloof niet in overkill, en gezien de huidige staat van mij wheels kan ik zeggen dat het systeem heel goed werktIk kuur niet, mss over een paar jaar maar ik train pas 2 jaar en dan is kuren gewoon stom natuurlijk.
Ok, netjes hoor. Hoe lang doe je over benendag?
Mijn benen zijn zeker niet klein maar ja, tevreden ben ik nog lang niet. Ga in het volgende schema zeker hoger in reps zitten, ben wel benieuwd.

Had ik boven al neergezet
Ongeveer 1.5 uur afhankelijk van mijn gemoedstoestand!![]()
Monsterworkout weer, mirin. Tot hoe ver gaat standing calf raise bij jullie?
bin there done it!zelfde idee idd, merk is first choice en gaat tot 150 kilo. De zittende gaat tot 75 kilo.