Fitness Seller

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.181
Gast jij bent echt sterk haha. Ik zit te kijken, oh die doet ie hetzelfde als ik.. Maar dan op 12 reps. En ik wéét wat een verschil dat is.
Knappe training hoor, ook echt knap dat je nog cardio er achteraan doet.

Thanks bro, komt bij jou ook wel met de tijd. Die cardio vind ik wel erg zwaar elke keer maar ja, dat is de straf voor mijn zwakke discipline qua eten, zakkie chips hier, geroosterd pindatje daar....:D

wow, wat een training dan nog cardio, gaat goed man!

Thanks bro, komt bij jou ook wel met de tijd. Die cardio vind ik wel erg zwaar elke keer maar ja, dat is de straf voor mijn zwakke discipline qua eten, zakkie chips hier, geroosterd pindatje daar....:D

Haha, nee gelukkig heb ik me leren beheersen maar het blijft lastig.. En tuurlijk, alles komt vanzelf wel. We bleiben lekker door gaan ja.

Damn, wat heb jij je borst hard gepakt :)
Sterk die incline flyes na die presses!!!

• #5.185
wow, wat een training dan nog cardio, gaat goed man!

Thanks kerel, ik doe mijn best.

Haha, nee gelukkig heb ik me leren beheersen maar het blijft lastig.. En tuurlijk, alles komt vanzelf wel. We bleiben lekker door gaan ja.

Ooit ga ik dat ook redden, maar nu geniet ik nog ff lekker van alle heerlijke dingen. Morgen heb ik jaarfeest van de rugbyclub, das oud hollandse spellen, veel bier en veel vlees:) perfect day, ga eerst in de ochtend nog ff trainen. Moet de schouders nog doen.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 19:35 ----------

Damn, wat heb jij je borst hard gepakt :)
Sterk die incline flyes na die presses!!!

Hell yeah buddy, voelde allemaal ook erg goed. Heerlijk slow gepressed, heb nu al spierpijn in de chest:D

Goed bezig Bartman.:)

Ooit ga ik dat ook redden, maar nu geniet ik nog ff lekker van alle heerlijke dingen. Morgen heb ik jaarfeest van de rugbyclub, das oud hollandse spellen, veel bier en veel vlees:) perfect day, ga eerst in de ochtend nog ff trainen. Moet de schouders nog doen.

Ik ga morgenochtend trainen, in de namiddag eten en zuipen met de boys. Met niet snacken heb ik niet zo veel moeite, maar op zaterdag vloeit de drank altijd! ;)
Veel plezier morgen kerel!

He monster. king cardio ben je inmiddels bijna, maar toch blijf je de fout in gaan met eten. Haha pak de draad weer op binnenkort zoals in je begintijd;). Ik zit nu weer op 103, ben toch maar "begonnen". 3 weken nu al eod

• #5.190
He monster. king cardio ben je inmiddels bijna, maar toch blijf je de fout in gaan met eten. Haha pak de draad weer op binnenkort zoals in je begintijd;). Ik zit nu weer op 103, ben toch maar "begonnen". 3 weken nu al eod

whaha, ja ooit komt het wel weer goed met mij. Jij bent dus ook weer flink bezig, 103 al weer, dat gaat lekkah.

Bartman strikes again:evilnana:

hoppa:)

Ik ga morgenochtend trainen, in de namiddag eten en zuipen met de boys. Met niet snacken heb ik niet zo veel moeite, maar op zaterdag vloeit de drank altijd! ;)
Veel plezier morgen kerel!

Thanks bro, komt goed, eerst nog ff trainen zo en dan party time

thanks Marco, prettig weekend kerel

kom op laatste weekendje van fout eten en dan sla je de verkeerde snacks over doordeweeks:)
het is gewoon gewenning weet je dat..
Want hoe minder rotzooi je eet hoe minder je lichaam ernaar gaat vragen.
Daar komt bij..als ik nu op zaterdag junk, smaakt het zoveel lekkerder dan als ik elke dag wat eet..
ach ieder zn ding..ik heb echt ene pleurishekel aan cardio:p
fijn weekend Bartje

• #5.192
Je hebt helemaal gelijk Miss H, ik moet gewoon ff die knop omzetten....

Vandaag lekker getraind nog, straks feesten:)

Dumbbell schoulder press:
12 x 20 kg
12 x 24 kg
12 x 26 kg
10 x 28 kg

Dumbbell front raise, knieen tegen bankje:
12 x 10 kg
12 x 12 kg
12 x 14 kg

Dumbbell side raise:
12 x 10 kg
12 x 12 kg
12 x 14 kg

Side raise machine:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Dumbbell bent over raise:
12 x 6 kg zittend
12 x 8 kg
12 x 10 kg
12 x 12 kg

Reverse cable fly's:
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg

Dumbbell shrugs met 1 sec hold:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Barbell shrugs:
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg

Cardio:
- 20 minuten interval crosstrainer.

Prettig weekend

Zozo, dat is een pittige training man.
Vooral die volume op shrugs, traps zullen wel flink vol zitten

Je hebt helemaal gelijk Miss H, ik moet gewoon ff die knop omzetten....

Vandaag lekker getraind nog, straks feesten:)

Dumbbell schoulder press:
12 x 20 kg
12 x 24 kg
12 x 26 kg
10 x 28 kg

Dumbbell front raise, knieen tegen bankje:
12 x 10 kg
12 x 12 kg
12 x 14 kg

Dumbbell side raise:
12 x 10 kg
12 x 12 kg
12 x 14 kg

Side raise machine:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Dumbbell bent over raise:
12 x 6 kg zittend
12 x 8 kg
12 x 10 kg
12 x 12 kg

Reverse cable fly's:
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg

Dumbbell shrugs met 1 sec hold:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Barbell shrugs:
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg

Cardio:
- 20 minuten interval crosstrainer.

Prettig weekend

Damn kerel, en dat alleen voor schouders. Als je een noob was geweest was ik meteen gaan brullen van veel te veel! Je hebt in ieder geval een apart lichaam, dat je zo goed hier op reageert!
Knappe training weer zeg.

Alles zijn stomme knopjes, maar-ja dan nog het doen;). Hoe gaat het verder met je?
Heb je nog vooruitgang geboekt?

aan jou trainingen ligt het niet , het is je bourgondische instelling , ook prima natuurlijk maar dan gaan sommige dingen langzamer - nice weekend bart

maar ja zeg nou zelf..bourgondisch is wel erg lekker;)

• #5.198
maar ja zeg nou zelf..bourgondisch is wel erg lekker;)

Yep helemaal mee eens:) Ik hou van eten

aan jou trainingen ligt het niet , het is je bourgondische instelling , ook prima natuurlijk maar dan gaan sommige dingen langzamer - nice weekend bart

Zo denk ik ook John:)

Alles zijn stomme knopjes, maar-ja dan nog het doen;). Hoe gaat het verder met je?
Heb je nog vooruitgang geboekt?

Het gaat prima, ik wordt wat sterker en ook wel wat gespierder maar blijft vetje door het snoepen wat ik doe maar straks gaat die knop om:)

Damn kerel, en dat alleen voor schouders. Als je een noob was geweest was ik meteen gaan brullen van veel te veel! Je hebt in ieder geval een apart lichaam, dat je zo goed hier op reageert!
Knappe training weer zeg.

Ja het is een hoop werk idd, staat echt gewoon in het schema... Ik ben ook blij met mijn energie level in mijn lijf:) Maar ook blij als ik straks weer wat maanden een korter schema kan doen.

Zozo, dat is een pittige training man.
Vooral die volume op shrugs, traps zullen wel flink vol zitten

Ja die voel je na zo;n training best:)

• #5.200
Terug
Naar boven