Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Nice, nu heb je mijn interesse ook.. De ene kant zegt, veel te veel, andere kant zegt, ik lees veel positiefs. Ga het wel overwegen.
Het enige waar ik altijd huiverig voor ben is dat het pro schema's zijn, ik zit niet (year round) aan de kuur. Zag ook een schema van Coleman, maar dat leek mij ook veel te veel...

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.202
Besloten nog een dagje rust te houden, ik ben op onderzoek gegaan en ben er achter gekomen dat ik afgelopen zaterdag in dronken toestand een flinke buiteling heb gemaakt met mijn fiets, ik had gisteren in eens t*ring rugpijn en wist niks meer van een valpartij, echter een krom stuur van de fiets, gat in shirt en deuk in scheenbeen doet vermoeden dat ik ben gevallen.. Mijn rug heeft een tikkie opgelopen denk ik. Morgenvroeg maar eens starten met een weekje de-loaden dan maar

Besloten nog een dagje rust te houden, ik ben op onderzoek gegaan en ben er achter gekomen dat ik afgelopen zaterdag in dronken toestand een flinke buiteling heb gemaakt met mijn fiets, ik had gisteren in eens t*ring rugpijn en wist niks meer van een valpartij, echter een krom stuur van de fiets, gat in shirt en deuk in scheenbeen doet vermoeden dat ik ben gevallen.. Mijn rug heeft een tikkie opgelopen denk ik. Morgenvroeg maar eens starten met een weekje de-loaden dan maar

Dat klinkt naar. Suc6 met je deload.

Dat is zuur man. Nou ja, ff deloaden maar inderdaad. Die verdomde drank ook altijd. :D

ahh is minder .. mja 1 weekje deloaden zal je spieren ook wel goed doen denk ik

• #5.206
Dat klinkt naar. Suc6 met je deload.

Ja is eigen schuld, ik lig er niet wakker van. risico van het zuipen:D

Dat is zuur man. Nou ja, ff deloaden maar inderdaad. Die verdomde drank ook altijd. :D

ha ha, ja en een weekje kalm aan mag ook wel na al dat werk.

ahh is minder .. mja 1 weekje deloaden zal je spieren ook wel goed doen denk ik

Dat denk ik ook:)

..drank maakt meer kapot dan je lief is..in dit geval je rug;)
Maar goed nu verplicht even een tandje minder..al eerder gezegd..dat zal je goed doen:)

wat een verhaal man, rust ze!

Succes met deload:) Wel hele week volhouden he haha.
En rustig aan met die rug van je.

Balen, maar wel komisch dat je er zo achter moest komen...hoe bezopen was je dan wel niet haha..top man.

Let een beetje op je rug ;)

• #5.212
thanks all, komt wel goed, ik heb al vaker van die vage dingen gehad, als ik zuip dan doe ik het ook goed en meestal raak ik een stuk van de film kwijt:) Ik kan er altijd wel om lachen als ik al die verhalen achteraf dan hoor... :roflol:

Vandaag eerste de-load.

Rug:

Pulldown front wide:
12 x 40 kg
12 x 45 kg
12 x 50 kg
12 x 55 kg

Low seated rows wide:
12 x 45 kg
12 x 50 kg
12 x 55 kg
12 x 60 kg

BOR:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Chinnen 95 kg contra :)
10 x
10 x
10 x
10 x

Seated machine rows wide:
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg

Biceps

Dumbbell curls:
8 x 14 kg
8 x 16 kg
8 x 18 kg
8 x 20 kg

Stranding ez bar curls:
8 x 30 kg
8 x 40 kg
8 x 45 kg

Seated preacher curls (30 sec rust tussen sets):
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg

Buik:
- situps
- stoeltwist
- abcrunch
- twist op schijfje

Cardio:
- 20 min interval lopen, 5.5. km/u - 12 km/u

Lekkere training wel, weinig last van de rug. 20 min cardio was genoeg, afgelopen nacht genoeg slaapkamer cardio gehad met de vriendin:)

thanks all, komt wel goed, ik heb al vaker van die vage dingen gehad, als ik zuip dan doe ik het ook goed en meestal raak ik een stuk van de film kwijt:) Ik kan er altijd wel om lachen als ik al die verhalen achteraf dan hoor... :roflol:

Vandaag eerste de-load.

Rug:

Pulldown front wide:
12 x 40 kg
12 x 45 kg
12 x 50 kg
12 x 55 kg

Low seated rows wide:
12 x 45 kg
12 x 50 kg
12 x 55 kg
12 x 60 kg

BOR:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Chinnen 95 kg contra :)
10 x
10 x
10 x
10 x

Seated machine rows wide:
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg
12 x 35 kg

Biceps

Dumbbell curls:
8 x 14 kg
8 x 16 kg
8 x 18 kg
8 x 20 kg

Stranding ez bar curls:
8 x 30 kg
8 x 40 kg
8 x 45 kg

Seated preacher curls (30 sec rust tussen sets):
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg

Buik:
- situps
- stoeltwist
- abcrunch
- twist op schijfje

Cardio:
- 20 min interval lopen, 5.5. km/u - 12 km/u

Lekkere training wel, weinig last van de rug. 20 min cardio was genoeg, afgelopen nacht genoeg slaapkamer cardio gehad met de vriendin:)

Deload zegt ie. Zie nog steeds wel dikke gewichten, al weet ik niet wat voor machines jij gebruikt.. Lekkere training toch lijkt me zo.

jaaa, dat is eigenlijk veel te veel voor een deload hé :p

epic story trouwens :) youtube linkje? :p

• #5.215
Deload zegt ie. Zie nog steeds wel dikke gewichten, al weet ik niet wat voor machines jij gebruikt.. Lekkere training toch lijkt me zo.

Rug koste me geen energie, biceps bewust flink aangepakt... ik de load niet echt zeg maar

jaaa, dat is eigenlijk veel te veel voor een deload hé :p

epic story trouwens :) youtube linkje? :p

Ja ach, ik noem het een de-load in bart stijl... ja is epic story idd.... echt weer iets voor mij:D zou maarzo gefilmpt kunnen zijn, wat ik al zeg, ik weet er niks meer van

Mooie gewichten voor een deload!

Las op fb dat je wel weer meer gaat cardioen...if you know what I mean

betere cardio is er niet he :P
mooie chins bart !

• #5.219
95 kilo contra he.... dat moet echt beter worden maar goed, ben pas begonnen met die shit. Apparaat gaat contra tot 75... ik moet er een 20 kg schijf bij aan prikken :roflol:

Nou ja, je bent in ieder geval begonnen en dat is al wat. Moet ook chinups gaan doen hoor, helaas hebben wij geen apparaat waar je contragewicht op kan doen en kan niet elke keer iemand vragen me voet vast te houden. :D

Terug
Naar boven