dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit. Veel reppies/sets. En ja, die speciale cardio is erg gezond. Zal eens vragen aan de arts of dat eigenlijk wel mag.Nou ja, eerst samen lopen en elkaar leren kennen. Scheelt toch bijna 15 jaar.
![]()
Wat wil een mens nog meer! Je moet natuurlijk wel weten wat voor een vlees ze in de kuip heeft Marco, anders is dat wandelen en kennismaken ook verloren energie
Haha, nog iemand die van alles vergeten is afgelopen zaterdag!Het kan de besten overkomen Bart..
Weekje deloaden kan ook geen kwaad trouwens, jij hebt al voor 4 jaar aan reps gedaan de afgelopen 2 maand.![]()
ik deload niet echt hoor, gewoon ff peanut weights en zelfde aantal reps, ik zie het als de boel ff lekker soepel houden.
Hoe gaat ie hier trouwens met cutten? Wil er nog wat vanaf?
ik moest wel lachen, ik zeg das geen aas gek, dat is chips en pinda's
Nope, ik blijf schommelen... Ene week kan ik me prima gedragen en dan gaat het in de een andere week weer mis. Afgelopen zaterdag kreeg ik wel opmerkingen naar mijn hoofd dat ik aan de aas zou zitten omdat mijn chest biggie was geworden....ik moest wel lachen, ik zeg das geen aas gek, dat is chips en pinda's
![]()
Ik was ook gevallen en had me wel nog kunnen opvangen met mijn handen schijnbaar. Dag erna hele handen kapot en zwart toen ik wakker werd. Denk wtf totdat ik het aan maat vroeg die zei je vind je het gek als je de vloer gaat kussen terwijl je bent het fietsen. Maar goed bij mij waren het paar schaafwonden 
Wel lekkere training manGoed om te horen dat je hard gegaind hebt met je schema.. Begin ook wel serieuze interesse te krijgen.
Ga je log volgen, je hebt interessante trainingen. Het geeft me inspiratie.
haha dat verhaal met die fiets heb ik ook eens gehad alleen niet zo erg als bij jouIk was ook gevallen en had me wel nog kunnen opvangen met mijn handen schijnbaar. Dag erna hele handen kapot en zwart toen ik wakker werd. Denk wtf totdat ik het aan maat vroeg die zei je vind je het gek als je de vloer gaat kussen terwijl je bent het fietsen. Maar goed bij mij waren het paar schaafwonden
Verder is het niet wat hoog gewicht voor een deload dammWel lekkere training man
vroeger brachten mijn makkers mij altijd naar huis maar tegenwoordig hebben ze kinderen en wonen niet meer in het zelfde dorp... sinds die tijd beland ik nog wel eens in het ziekenhuis... afgelopen winter nog onderkoeld geraakt omdat ik in de sloot lag met zatte kop. bart ik kom in mijn werk behoorlijk veel mensen tegen die helemaal de weg kwijt zijn , ik vraag me dan soms wel eens af waar ze me bezig zijn - op dat soort momenten ben je ook zo kwetsbaar , een beroving/geweld is dan zo gepleegd want je bent dan natuurlijk een ideaal doelwit - en wat is er nou mooier om een grote sterk uitziende kerel eens lekker af te rossen - bart het gebeurt , ik hoop dat het jou nooit overkomt mate
heerlijke rug training weer bart

Ja ik zie dat zelf niet maar anderen wel, ik zie alleen dat mijn lovehandles gainen![]()
vroeger brachten mijn makkers mij altijd naar huis maar tegenwoordig hebben ze kinderen en wonen niet meer in het zelfde dorp... sinds die tijd beland ik nog wel eens in het ziekenhuis... afgelopen winter nog onderkoeld geraakt omdat ik in de sloot lag met zatte kop.
is een bartstijl deload, haha.
Ik werk zelf in de beveiliging, weet precies wat je bedoeld John, ze hebben me al eens flink te grazen gehad helaas. Dat heeft me een permanente zenuwbeschadiging opgeleverd in mijn linkerkuit. Thanks the worry's!
Vandaag benen, alles licht en max 20 sec rust tussen de sets in.
Extensions:
12 x 45 kg
12 x 50 kg
12 x 55 kg
12 x 60 kg
Squat:
12 x 50 kg
12 x 60 kg
12 x 70 kg
12 x 80 kg
Hacksquat:
12 x 70 kg
12 x 80 kg
12 x 90 kg
Extensions:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
Lying leg curls:
12 x 15 kg
12 x 20 kg
12 x 25 kg
SLDL met barbell:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
Polka dansachtige beweging apparaat
12 x bw
12 x bw
12 x bw
12 x bw, echt ik heb straks nooit meer moeite om van de wc op te staan
Seated hamstring curls:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
Seated calfraises:
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg
Standing caflraises:
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg
12 x 100 kg
Seated calfraises:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
Cardio:
- 30 minuten interval crosstrainer.
Nice train al zeg ik het zelf.
Hahaha damn kerel wat een training weer, echt niet normaal zeg. Dat je nog loopt. En dan nog cardio ook. Nice.
Ik zit ook te overwegen dit schema te pakken (na mijn FB 5x5), het ziet er erg goed uit en kennelijk gain je er goed op.

iedereen die ik tot nu toe heb gesproken die een tijdje dit schema doet gaat er erg goed op. ik kan het ook echt aanraden. Ik doe dit nog 1 maandtje en dan ga ik weer 3 maanden gewoon een piramideschema pakken.
Deze training ging echt makkelijk, gewichten zijn denk ik op alles zo;n 50% van mijn max maar door de snelheid van de training voelde ik wel lekkere pomp. Na die extensions liep ik ook ff moeilijk![]()

yep, train nu iets meer dan 2 jaar idd. Maar ik had altijd al dikke poten alleen was dat 2 jaar terug zonder definitie![]()
haha jij ziet alles...