MuscleMeat

Bart's trainingslogje

haha, ik train 6 dagen per week, alleen pak ik meestal 1 dag alleen supersetjes biceps triceps, dat is meestal op zondag!

dus je traint 6x per week en dan nog eens met een complete overkill....jou trainer moet goed aan de roids gezeten hebben als hij zo trainde....of nu gewoon gek zijn.

• Topic Starter Topic Starter
ach ja, ik ben er zelf natuurlijk ook altijd bij he, als iets echt te gek wordt of als iets verkeerd voelt dan doe ik echt wel rustig aan. Hij heeft mij verteld dat hij in zijn goeie tijd met een benen training een uur lang alleen deed squatten, das old skool die hard bodybuilding. En die benen van hem waren echt huge (en nog).

Jij bent echt goed bezig. Heb in je andere topic al wat berichten achter gelaten, maar ga dit ook zeker bijhouden! Goed bezig man!

ach ja, ik ben er zelf natuurlijk ook altijd bij he, als iets echt te gek wordt of als iets verkeerd voelt dan doe ik echt wel rustig aan. Hij heeft mij verteld dat hij in zijn goeie tijd met een benen training een uur lang alleen deed squatten, das old skool die hard bodybuilding. En die benen van hem waren echt huge (en nog).

Als je genoeg spuit worden je benen ook huge

Alleen squaten voor je benen is belachelijk Alleen squaten voor je QUADS is heel goed.

Als hij geen enkele andere oefening dan squat deed voor zijn benen is dat niet oldskool bodybuilding, dan heeft het zelfs niet meer met bodybuilding te maken aangezien hij zijn hamstrings en kuiten, zowat de helft van zijn been dus, amper/niet traint daarmee.

Laatst bewerkt:
Jij bent echt goed bezig. Heb in je andere topic al wat berichten achter gelaten, maar ga dit ook zeker bijhouden! Goed bezig man!

Ik heb ze gelezen idd, altijd mooi dat er mensen zijn die geinteresseert zijn in de progressie van anderen!

Mijn doel was 55 kg kwijt te raken in 1 jaar tijd, omdat er al 37 kg af is en 11 % vet in 6 maanden heb ik mijn doel aangepast, gewicht maakt me niet zo veel meer uit maar wil nu in april onder de 17% vetpercentage zitten, ongeacht het gewicht. Heb daar ook wat hulpmiddelen bij nu, ben benieuwd of die shit werkt.

Laatst bewerkt:
Ik heb ze gelezen idd, altijd mooi dat er mensen zijn die geinteresseert zijn in de progressie van anderen!

Mijn doel was 55 kg kwijt te raken in 1 jaar tijd, omdat er al 37 kg af is en 11 % vet in 6 maanden heb ik mijn doel aangepast, gewicht maakt me niet zo veel meer uit maar wil nu in april onder de 17% vetpercentage zitten, ongeacht het gewicht. Heb daar ook wat hulpmiddelen bij nu, ben benieuwd of die shit werkt.

Welke hulpmiddelen?

Ik heb 3 maanden terug van die pillen met ephedrine gehad, resultaat was niet echt zichtbaar en ben nu bezig met een clen kuurtje, week op week af. Dus duurt totaal 2 maanden. Goeie kennis van me (wedstrijd BBer) kwam daar mee aan zetten, ben benieuwd hoe het uitpakt.

Ik heb 3 maanden terug van die pillen met ephedrine gehad, resultaat was niet echt zichtbaar en ben nu bezig met een clen kuurtje, week op week af. Dus duurt totaal 2 maanden. Goeie kennis van me (wedstrijd BBer) kwam daar mee aan zetten, ben benieuwd hoe het uitpakt.

WTF...je bent pas bezig en zit nu al aan de clen? Jij bent niet goed wijs man...

Laatst bewerkt:
weet niet wat nvm betekend...

Ik had niet echt last van die clen, eerste week was vorige week, volgende week 2e week. Niet iedereen schijnt er tegen te kunnen had ik al wel begrepen. Maar goed, so far so good.

weet niet wat nvm betekend...

Ik had niet echt last van die clen, eerste week was vorige week, volgende week 2e week. Niet iedereen schijnt er tegen te kunnen had ik al wel begrepen. Maar goed, so far so good.

Nevermind...betekent dat ik me er niet meer mee ga moeien.

Succes nog, verder.

Ben eerlijk gezegd ook van mening dat je te snel begint met middelen! Ik vind het super dat je zo veel bent afgevallen, maar zonder middelen was je bijna net zo ver geweest!

Ik stel je berichten echt wel op prijs kerel, ik zie het niet als bemoeien! Er zijn altijd voor en tegenstanders bij dit soort middelen. Ik heb die keuze na een poosje nadenken en te hebben gesproken met andere met ervaring zelf gemaakt.

Thanks anyway.

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Ben eerlijk gezegd ook van mening dat je te snel begint met middelen! Ik vind het super dat je zo veel bent afgevallen, maar zonder middelen was je bijna net zo ver geweest!

Marten, ben pas net begonnen, tot nu toe heb ik alles (op die 8 weken ephedra tabletten na) zelf gedaan! Ik kijk dit nog ff aan, als het resultaat niet na wens is dan zal ik er ook niet meer aan beginnen. Ben wel voor dingetjes uitproberen, en dat ben ik nu aan het doen.

Marten, ben pas net begonnen, tot nu toe heb ik alles (op die 8 weken ephedra tabletten na) zelf gedaan! Ik kijk dit nog ff aan, als het resultaat niet na wens is dan zal ik er ook niet meer aan beginnen. Ben wel voor dingetjes uitproberen, en dat ben ik nu aan het doen.

Dat blijft inderdaad hetzelfde verhaal. De een is voor de ander tegen ;) Maar laten we voorop stellen dat het niet gelukt was(en eigenlijk ook nog niet helemaal gelukt is) als je niet zo'n doorzettingsvermogen had, en zo goed bezig was geweest.

DUs ga zo voort;) !

Ik las je eetschema trouwens. Vond em een beetje onduidelijk! Hoe zit dat precies in elkaar. Ben eigenlijk wel benieuwd wat jij nou allemaal eet op zo'n dag!

Laatst bewerkt:
Dat blijft inderdaad hetzelfde verhaal. Maar laten we voorop stellen dat het niet gelukt was(en eigenlijk ook nog niet helemaal gelukt is) als je niet zo'n doorzettingsvermogen had, en zo goed bezig was geweest.

DUs ga zo voort;) !

Ik las je eetschema trouwens. Vond em een beetje onduidelijk! Hoe zit dat precies in elkaar. Ben eigenlijk wel benieuwd wat jij nou allemaal eet op zo'n dag!

Daar komt ie dan, zal ook wel wat commentaar op komen maar what the hell. haha

Ontbijt:
- brinta met magere melk
- 2 amino caps, 1 visolie omega3 cap, 1 multivitamine cap, 1 magnesium/kalcium tabletje

Middag eten:
- shake met halve liter magere melk
- 1 magnesium/kalcium tablet

tussendoor
- 3 eieren (eiwit) en een half eigeel
- 1 appel

avond eten:
- per week, 3 x pasta en 3 x groente, 1 x junkdag

rond 1930 uur:
500 gr kwark

als ik dan nog honger heb dan neem ik een cracker met kipfilet.

voor het slapen nog 4 amino caps.

Daarnaast drink ik zwarte koffie, thee zonder suiker en veel water (tussen de 3 en 4 liter, tijdens trainen al 2 liter so ie so)

Thats it en voel me er goed bij, heb niet de indruk dat ik wat te kort kom.

Okee ! Ben ook wel benieuwd hoeveel kcal dat ongeveer zijn. Weet je dat toevallig!
Maar dit schema heb je niet zelf opgesteld neem ik aan?
Je kan wel zien dat er over na gedacht is!

Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee hoeveel kcal dat zijn nee, het meeste heb ik via mijn coach gehoord. Heb geen schema, ik eet gewoon wat de pot schaft ook maar gewoon normale porties. Voorheen at ik echt mega borden en veel vlees. Nu alleen kip en rundvlees en 1 stukkie ipv 2 of 3, altijd 1.5 aardappel en wat groenten, veel augurken (ben ik verslaafd aan geloof ik. haha). Pasta is vaak rijst met kipfile, spaggeti, bami of nasi. Eigenlijk zelf allemaal beetje uitgevogeld maar niet op kcal gelet. Snoep ook zo goed als niks meer. Ik luister wel naar mijn lichaam, als ik slap ben dan neem ik cracker of extra bakkie franse kwark, wat augurk of komkommer, beetje dat soort dingen.

Als ik mijn 1e doel heb bereikt dan krijg ik een voedingsschema van mijn coach. Dan ga ik bulken.

Laatst bewerkt:
Ja, zo veranderd je hele levensstijl helemaal. Je gaat nadenken over wat je extra gaat nemen! Zo is dat bij mij ook gegaan ja. Ik hoop voor je dat het geen overkill wordt voor je lichaam! Dat je dus lekker zo door kan trainen, want ik heb daar wel veel respect voor. Keiharde gewichten, en dat zes keer in de week.

Ik heb het zelf namelijk als volgt meegemaakt. Sport ongeveer net zo veel als jou in een week, maar een vier daags split schema en dan nog op school ook 4 dagen trainen. Doe namelijk een opleiding van defensie. Dus das veel conditie werk. En dat dan dus nog naast mijn schema.

Dat heeft mij nu opeens even kapot gemaakt. Ben overtraind. Dus neem nu eerst even wat rust in sport, en ga dus wat meer eten. Want opeens heeft mijn lichaam meer nodig. Dus hoop dat dat jou niet overkomt! Want dat is flink balen!

let wel op dat je onderhoud ook lager wordt naarmate je gewicht mindert :)

Oke dan, ja dan weet je idd wel waar je over praat. Dat is wel klote zeg. Ik heb al wel 2 keer een week rust genomen, ik merkte toen dat ik futloos was en ook qua kracht in de gym af nam. Heb dit toen gezegt tegen mijn trainer en toen moest ik verplicht een week rust nemen, dat heb ik nu dan ook 2 keer gedaan. Ik kwam overigens veel sterker terug na zo'n week rust. Dat is wat ik eerder al zei, luisteren naar je lichaam. Mocht ik nu weer dat gevoel krijgen dan neem ik gewoon weer een week rust (met pijn in mijn hart.... hoezo verslaafd, haha).

Oke dan, ja dan weet je idd wel waar je over praat. Dat is wel klote zeg. Ik heb al wel 2 keer een week rust genomen, ik merkte toen dat ik futloos was en ook qua kracht in de gym af nam. Heb dit toen gezegt tegen mijn trainer en toen moest ik verplicht een week rust nemen, dat heb ik nu dan ook 2 keer gedaan. Ik kwam overigens veel sterker terug na zo'n week rust. Dat is wat ik eerder al zei, luisteren naar je lichaam. Mocht ik nu weer dat gevoel krijgen dan neem ik gewoon weer een week rust.

OKee. .das wel een goed ding ja! Dan heb je wel een serieuze trainer heb ik wel door. Dat doe ik dus nu ook :P Ga niet helemaal stoppen met sporten van de een op andere dag, maar gooi mijn voeding wel even omhoog en schop er even wat sport uit!

En inderdaad. Je hoort veel vaker dat als je even stopt, dat je dan veel sterker terug komt!

Terug
Naar boven