- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoewel ik meer een fan ben van deloaden, om toch nog de doorbloeding te hebben. Ik had net hetzelfde, dat ik sterker was na de pauzeGebruik je alleen clen of zit je ook al aan de test?

Stoppen of een weekje deloaden is inderdaad heel verstandigHoewel ik meer een fan ben van deloaden, om toch nog de doorbloeding te hebben. Ik had net hetzelfde, dat ik sterker was na de pauze
VInd het eerlijk gezegd ook te moeilijk om alles in een keer op te geven. Dus doe maar ook maar deloaden. Krijgen de spiertjes in ieder geval nog een beetje een kleine prikkel!
maar inderdaad, ik doe het ook vooral omdat ik graag train en het zo lastig vind om een week niet te trainen 
Gebruik je alleen clen of zit je ook al aan de test?
veel prikkels kan (en mag) je bij een deload niet geven, is echt vooral om een beetje te doorbloeden gewoonmaar inderdaad, ik doe het ook vooral omdat ik graag train en het zo lastig vind om een week niet te trainen
![]()
Ik train zelf ook graag! Vooral dat gevoel van fitheid na de training geeft een kick. Maar zo'n week rust helpte wel enorm, zou het nu dus makkelijker doen.hoe staat het met het gewicht eigenlijk, nog wat gedaald?
Alleen clen, ik wil eerst een jaar of 2 zonder aas trainen, misschien dat ik na die tijd wel het e.e.a. ga proberen. Dat zie ik tegen die tijd wel. Ik gebruik die clen alleen om wat sneller te dalen in mijn vetpercentage.