XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

Gebruik je alleen clen of zit je ook al aan de test?

Stoppen of een weekje deloaden is inderdaad heel verstandig :) Hoewel ik meer een fan ben van deloaden, om toch nog de doorbloeding te hebben. Ik had net hetzelfde, dat ik sterker was na de pauze

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

laten we hopen van niet :roflol:

Stoppen of een weekje deloaden is inderdaad heel verstandig :) Hoewel ik meer een fan ben van deloaden, om toch nog de doorbloeding te hebben. Ik had net hetzelfde, dat ik sterker was na de pauze

VInd het eerlijk gezegd ook te moeilijk om alles in een keer op te geven. Dus doe maar ook maar deloaden. Krijgen de spiertjes in ieder geval nog een beetje een kleine prikkel!

VInd het eerlijk gezegd ook te moeilijk om alles in een keer op te geven. Dus doe maar ook maar deloaden. Krijgen de spiertjes in ieder geval nog een beetje een kleine prikkel!

veel prikkels kan (en mag) je bij een deload niet geven, is echt vooral om een beetje te doorbloeden gewoon :) maar inderdaad, ik doe het ook vooral omdat ik graag train en het zo lastig vind om een week niet te trainen :D

• Topic Starter Topic Starter

Alleen clen, ik wil eerst een jaar of 2 zonder aas trainen, misschien dat ik na die tijd wel het e.e.a. ga proberen. Dat zie ik tegen die tijd wel. Ik gebruik die clen alleen om wat sneller te dalen in mijn vetpercentage.

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

veel prikkels kan (en mag) je bij een deload niet geven, is echt vooral om een beetje te doorbloeden gewoon :) maar inderdaad, ik doe het ook vooral omdat ik graag train en het zo lastig vind om een week niet te trainen :D

Ik had ook moeite met die weken rust hoor:D Ik train zelf ook graag! Vooral dat gevoel van fitheid na de training geeft een kick. Maar zo'n week rust helpte wel enorm, zou het nu dus makkelijker doen.

hoe staat het met het gewicht eigenlijk, nog wat gedaald?

hoe staat het met het gewicht eigenlijk, nog wat gedaald?

Jooo collega,

Ik was vanmorgen 117.6 dus weer een kilotje er af laatste week. Volgende week moet ik weer vetmeten, vorige maand was 24%, daar ben ik echt benieuwd na....

Super bezig, ben benieuwd naar je vetpercentage!

Alleen clen, ik wil eerst een jaar of 2 zonder aas trainen, misschien dat ik na die tijd wel het e.e.a. ga proberen. Dat zie ik tegen die tijd wel. Ik gebruik die clen alleen om wat sneller te dalen in mijn vetpercentage.

Clen staat gewoon op de dopinglijst, al valt het misschien niet in de categorie aas. Sowieso heb je bij 24% vet nog geen hulpmiddelen nodig, en zeker geen clen. Weten jij en die trainer van je wel waar jullie mee bezig zijn? Je weet van de meeste oefeningen de namen nog niet, maar je begint wel alvast aan de verboden middelen. Lijkt mij een beetje de omgekeerde wereld. Aan de hoeveelheid totale sets te zien lijkt het me ook alsof hij je een trainingsschema heeft gegeven wat bij een kuur hoort waar wat meer in zit dan alleen clen.

Ik heb die clen niet via mijn trainer, die staat daar helemaal buiten. Heb hem wel verteld dat ik dat ging proberen. Ik kijk het gewoon ff komende 2 maanden aan, die dude waar ik het van heb die heeft me uitgelegd hoe ik het moet gebruiken (dat is een wedstrijd BBer) als er niet meer dan 5% vet af is tegen die tijd dan gebruik ik het ook niet meer. Ik heb tijdje terug van die vetverbranders geprobeerd met ephedrine er in, merkte ik weinig van.

Kuur zie ik voorlopig al helemaal niet zitten, eerst maar ff paar jaar gewoon trainen en dan zie ik wel weer verder.

Laatst bewerkt:
klinkt goed, mn trainingsmaat zit nu ook 4 weekjes in de cut vanaf 118kg en zit nu op 112, best stoer om iemand zo te zien veranderen.
al veel positieve reacties gehad zeker?

train ze

Ja de reacties zijn huge, mensen kennen me niet meer terug man! Dat is kikkuh en motiverend! Ik staar me niet blind op die clen hoor, ben gewoon ff benieuwd of dat spul werkt. Kom ik komende 2 maanden wel achter, merk wel al dat ik weer 2 gaatjes in de riem heb gewonnen dus de cm vliegen er al af.

mooizo!
en qua clen , tja iedereen moet dat voor zizhczelf weten.
al loop je met BB wel tegen plateaus aan , met massa en met aftrainen.
in mijn meing had je beter gewacht tot je niet meer afviel door normaal cardio en KT,
en dan clen erbij gooien om je over dat plateau heen te helpen ipv nu al.

ga je nog trainen vandaag?

Yep het gaat idd met ups en downs, laatste maand gaat echter super lekker qua kilo's en centimeters, nu ff het vetpercentage een boost omlaag geven en het is top. Ik heb verder geen haast, train met veel plezier dus die plateau's overwin ik toch wel.

Ik heb rustdag vandaag, hele dag met de ex in de keet zitten wachten ivm open huis verkoop woning, niemand geweest. haha. Moet bekennen dat ik me nu aan het inhouden ben om te gaan trainen, heb echt zin man.... Morgen weer knallen met supersets, heerlijk die pijn! Kan niet wachten

jammer dat er niemand is komen kijken, succes morgen.
zal zelf morgen wel niet gaan , moet werken op pandemonium zo in A'dam dus morgen pas weer thuis @ 10.00

Vandaag supersetjes biceps triceps gedaan, lekker snel klaar op de zondag.

dumbbell curls (per hand) - Triceps Pushdown
12 x 18 kg - 12 x 20 kg
10 x 18 kg - 10 x 20 kg
8 x 18 kg - 8 x 30 kg

Incline dumbbell curls per hand - Triceps Reverse Pulldown
12 x 18 kg - 12 x 20 kg
10 x 18 kg - 10 x 25 kg
8 x 18 kg - 8 x 30 kg

Preacher Curll ez bar - Triceps Rope
12 x 36 kg - 12 x 15 kg
10 x 36 kg - 10 x 15 kg
8 x 36 kg - 8 x 15 kg

Concentration curlls - Triceps Rope (overhead)
15 x 5 kg per hand - 12 x 5 kg
15 x 5 kg per hand - 12 x 5 kg
15 x 5 kg per hand - 12 x 10 kg

Hij ging redelijk, beetje brak van de nachtdienst....

Lekkere pomp in de armen of niet :P! Goed bezig!

Zooo die db curls, goed bezig zeg!

Zooo die db curls, goed bezig zeg!

Thanks maar denk toch iets te zwaar gegaan als ik het nu zo voel... haha. Morgen staat er rug en biceps op het programma. Mijn rug is nog steeds niet top na mijn 2e ervaring met de deadlift, die zal ik weer over moeten slaan denk ik. Biceps morgen maar eens bekijken wat er nog in zit na vandaag.

Terug
Naar boven