Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Ach die Dumbbell Curls kan je makkelijk aan.. gewoon pompen! Branden moeten ze! :p

• Topic Starter Topic Starter
Zo en branden deden ze weer zeg! haha, lekkah

Afgelopen avond volgende training weggewerkt:

20 min cardio en buik voor de training en 15 min cardio na de training.

Rug (nog steeds flink last van bessure dus wederom aangepast getraint)

Latpully behind:
12 x 55 kg
10 x 60 kg
8 x 65 kg
6 x 70 kg
20 x 40 kg
20 x 40 kg

Latpull front small:
12 x 55 kg
10 x 55 kg
8 x 55 kg
6 x 60 kg
20 x 35 kg
20 x 35 kg

Rowing wide:
12 x 55 kg
10 x 60 kg
8 x 65 kg
6 x 70 kg
20 x 40 kg
20 x 40 kg

Rowing small (machine)
12 x 45 kg
10 x 50 kg
8 x 55 kg
6 x 60 kg
20 x 40 kg
20 x 40 kg

Biceps:

Barbell curls (olympia halter)
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg
20 x 25 kg
20 x 25 kg..... burn!!! haha

Preacher curlls (machine)
12 x 20 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg
20 x 20 kg
20 x 20 kg

Machine curlls met ez bar (ez bar niet meegerekend met gewicht):
12 x 15 kg
10 x 20 kg
8 x 25 kg
6 x 30 kg
20 x 15 kg

Concentration curlls, overgeslagen, ik was helemaal leeg! Verder wel een lekkere training alleen morgen nieuwe voorraad tijgerbalsem halen voor de rug, die speelde flink op tijdens de trainen.
20 x 15 kg

****t up, ik moet mijn KT strijdbijl even begraven, mijn rug blessure is toch wat erger dan gedacht.... Komende week alleen cardio en buik proberen te doen en hopen dat ik volgende week weer aan de bak kan....

Mmm dat is k*t Bart! Even rustig aan doen ja en niet te snel te zwaar gaan! Beterschap!

Mmm dat is k*t Bart! Even rustig aan doen ja en niet te snel te zwaar gaan! Beterschap!

Thanks girl, tis ff niet anders idd. Hopelijk heb ik mijn lesje geleerd nu. haha.

Gelukkig heb ik veel lieve vriendinnen die mijn masseren. Elk nadeel heeft zijn voordeel, hoppa.

Geniet maar lekker van die vriendinnen dan hahah;). niet in het vervolgexpres gaan doen he...:P.

Geniet maar lekker van die vriendinnen dan hahah;). niet in het vervolgexpres gaan doen he...:P.

Nou, stiekem toch wel lekker hoor zo'n free massage.... Voorlopig hou ik nog wel ff last van mijn rug:D

Wel k*t hoor geen krachttraining, gewoon dikke week alleen cardio:(, en dan ook nog eens rustig met lichtere gewichten beginnen weer met trainen. Ik was net op dreef......

Bij ons zijn ze de komende 2 weken aan het verbouwen...dus ben benieuwd of ik uberhaubt 1 keer kt kan doen in de gym :(....

Bij ons zijn ze de komende 2 weken aan het verbouwen...dus ben benieuwd of ik uberhaubt 1 keer kt kan doen in de gym :(....

Dat is hoogstens irritant, ik heb gelukkig nog een uitwijk mogelijkheid altijd, mijn tante heeft een eigen fitness zolder. Daar train ik als de sportschool gesloten is.

Ik heb hier wel 2 dumbbells dus zou in principe een soort van fullbody training kunnen doen. Gewichtjes gaan maar tot 15 kg...wel voldoende voor mij...dus zou dan db press, db row, squat, kickback, curl etc wel kunnen doen...Denk dat ik dat maar eens doe en dan eventueel wat fietsen!

succes met je blessure man , zit ook geblesseerd thuis

succes met je blessure man , zit ook geblesseerd thuis

Thanks kerel, wat een kneusjes zijn wij nu he!:D

Ik hoop volgende week toch weer te kunnen beginnen met rustig opbouwende krachttraining!

Jij ook sterkte, be fit soon!

Gisteren nog cardio gedaan, daarna ****t up met de rug, vanmorgen even bij de fysio geweest, mag minimaal een week niks doen. Hij is fijn..... Afwachten wanneer mijn rug zich hersteld heeft, hopelijk zsm.

get well soon !

Pfff vervelend zeg, hopelijk dat het snel over gaat!

Thanks man! Ik hoop het.

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

Pfff vervelend zeg, hopelijk dat het snel over gaat!

Ja idd, ik moet ff afwachten, als het continu pijn blijft doen dan moet ik ff foto's laten maken, ze dachten niet dat er een scheurtje in zat maar durfde het niet met zekerheid te zeggen.

We wachten het wel ff af, meer kan ik toch niet doen;)

Zie dat je juiste techniek hanteert ook tijdens je trainingen. Je kan altijd filmpjes posten hier!

success iig

Zie dat je juiste techniek hanteert ook tijdens je trainingen. Je kan altijd filmpjes posten hier!

success iig

Ja klopt, ik zal een keertje wat filmpjes maken met squaten en deadlift, squaten gaat wel goed alleen deadlift moet ik echt aan werken, komende tijd soieso niet te zwaar gaa met deadlift, ik moet me beter concentreren op de oefeningen, dus ook wat minder gewicht er aan gaan hangen...

al vordering met jeblessure? ik nog echt niet..

Ben ook benieuwd naar die filmpjes van je!

Terug
Naar boven