seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zozo Bart, jij moet met een flinke pomp de gym hebben verlaten![]()
Lekker bezig weer man, hopelijk gaat t snel beter met je blessure...
Is ook wel weer lekker he? dat hogere volume![]()
heerlijkWhoppa lots of volume ...
En succes met je doel , ga ervoor

c
Dag 3 van het stricte dieet gedoe, so far so good
![]()
Succes met je training morgen en je dieet brah!! :kiss
Damn kerel sterke BOR. Doe je ze strict of cheat je (in de zin van gewicht omhoog gooien met hulp van je onderrug)?
En wat je "cut" betreft, veel succes man. Je hoeft niet minder te eten maar allicht anders.
Lees net van je blessure da's klote bro...Toch mooie trainingen weer volumebeest!![]()
Deze serie BOR was stricht, ik wil bij de 100 kg+ nog wel eens wat cheaten. Mijn dieet is echt een dieet waar geen enkele krachtsporter achter zal staan, ik eet echt heel weinig. Dat werkt bij mij, moet ff back to basic... ga een tijdje zelfde doen als toen ik begon met afvallen. Dan rustig aan meer en meer schoon voer eten en meer cardio.

Afvallen is ook eigenlijk niet zo'n probleem vind ik , verstandig eten - goed trainen en veel hardlopen of fietsen
Care, als het werkt dan werkt het man. Onconventioneel kan heel goed zijn.
Wel echt heel sterk trouwens die BOR!
Ja ik ben weer precies hetzelfde aan het doen waar ik in het eerste jaar 65 kilo mee afgevallen ben. Kracht en spieren interesseren me voorlopig ff niks. Moet weer terug na die 100-110 en als ik dat heb gehaald dan zie ik wel weer verder.

Ik heb geen in weer al ge gezeur van iedereen dus ik stuur je wel ff een PB.