- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
whaha moet je m'n vriendin ff lenen?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whaha moet je m'n vriendin ff lenen?
Damn Bart, 65 kg in een jaar? Respect man!!! Hopelijk ga je weer zo hard afvallen zodat je snel weer op kracht en massa kan trainen!
Ik blijf nu ook gewoon de krachttrainingen full pull doen! cheersJa ik moet er nu 20 kwijt dus dat moet te doen zijnIk blijf nu ook gewoon de krachttrainingen full pull doen! cheers
Mooie schoudersworkout bart!!
Bart, je weet toch dat crashdieten niet the way to go zijn?Gewoon junk en bier eruit scheelt al een bak denk..
Nice curling & boring...zo lijkt het of je een hele andere saaie sport doet.![]()

Ben trouwens benieuwd hoe lang je dit volume gaat blijven trekken op dat dieet van je![]()
Dat zou wel heel snel zijn dat je kracht verlies hebt. Don't let your mind pull tricks on you![]()
altijd klote he voor je ego dat krachtverlies,maar dat komt vast wel weer goed!
altijd weer even wennen hé clean eten of heb je er niet zoveel moeite mee?? Jij zegt trouwens bij mij lekkere training maar hier dito verhaal![]()
Ook al pak je niet die 46's is dit natuurlijk een top training Bart!
En uiteindelijk gaat het om het resultaat en moet je jezelf afvragen: "Ben ik meer een powerlifter of een bodybuilder?"