dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je niet de neiging te denken dat je minder moet gaan junken of eten als je met dit soort sessies bezig bent? Ik zou halverwege al stoppen en tegen mezelf zeggen dat ik maar wat minder moet vretenNou ik heb geen concrete plannen, zie wel hoe allesloopt. Lekker trainen
Thanks mate
Vandaag alleen cardio
Crosstrainer:
- 20 minuten interval
Fietsen:
- 20 minuten
Lopen:
- 20 minuten
Fietsen:
- 5 minuten
klaar

\
Heb je niet de neiging te denken dat je minder moet gaan junken of eten als je met dit soort sessies bezig bent? Ik zou halverwege al stoppen en tegen mezelf zeggen dat ik maar wat minder moet vreten![]()

die borst is zeker hekemaal uit elkaar geknald
sterk die hammer press na die flyes - is toch lastig

i cry evrytiem i see this log and no updatelol Bart ben jij dit 2 jaar geleden?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/poison-drops-to-12-5-a-275164/index7.html#post5837058
en updatess!!!i cry evrytiem i see this log and no update
Ahh jih Bart..die periodes kennen we allemaal wel.. komt wel weer
Hoi, je bent nog wel bezig! Ik ben heel benieuwd hoe je er nu uitziet! Ga zo je logje doorzoeken voor pics
Sterkte met de drukte!![]()
Ik mis internet op mijn werk robbie.... nu heb ik bijna geen tijd om rustig het forum te checken
Whaha ofnieIk mis internet op mijn werk robbie.... nu heb ik bijna geen tijd om rustig het forum te checken
![]()

I feel your pain compadre ... daarom is het een absolute vereiste om te i'netten op het werk, anders
zoek ik een andere job![]()
dan maar geen internet! Zo lang ik nog maar wel kan trainen!