- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
squat gaat idd na 150 kg volgende week. bouw het elke week op met 10 kilo op gevoel knie... ik squat gewoon zoals het hoort, wss iets minder laag dan normaal door het knie maar nog steeds laag genoeg.

verstandig bart - je knie moet nog langer mee - al die touchdowns die nog gaan komen![]()

Sterke bench gast.
Haal de volgende keer is 1 oefening voor je triceps eruit![]()
hmm maar 2 oefeningen voor de armen, is dat niet erg weinig.... zijn er meer die zo iets aanraden?
Tricep draaien op het helft van de volume mee tijdens bench press, dumbell press en overhead press. Dus ze waren al redelijk vol voordat ik isolerende oefeningen ervoor deed. Hetzelfde geld voor de biceps. Armen bouw je op de grote compounds.
Lees dit is door als je tijd hebt :
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Note: ik train alles 2x in de week dus ik doe sws alles wat minder, in jouw geval zou ik twee oefeningen voor de triceps na de borst doen.
Of doe borst-bicep & rug-tricep. Dan zou je wel drie oefeningen kunnen doen.
Ik zal zeker niet zeggen dat je geen biceps oefeningen meer mag en/of moet doen maar ik probeer duidelijk te maken dat je op een veel effectievere manier kan trainen wanneer je grotere armspieren wilt ontwikkelen. Uiteraard mag/moet je de biceps trainen maar dan heb je aan één oefening genoeg en deze kun je op het einde van de training te doen. Hierdoor gaat er geen grote compound oefening ten koste van deze "kleine" oefening voor de biceps en/of de triceps. Het trainen van de biceps/triceps op dezelfde dag heeft niet zoveel nut/effect.
cheers, ik ben wel een praktijk gericht iemand. theorie is leuk maar is lang niet altijd van toepassing. elk persoon is anders, 2 kerels bij mij in de gym doen al een tijd supersets armen 1 x per week en die zijn daarop erg goed vooruit gegaan. ik ga eerst aan de slag met twee arm oefeningen na een grote spiergroep en als dat niks is supersets, of afwisselen. kijk het ff aan. thanks anyway,
Klinkt als een beter plan man!
Zie net dat mijn links het niet doen: http://www.pt-nijmegen.nl/listen_to_your_trainer_armspieren.htm
Waar dit een belangrijke boodschap voor jou kan zijn:
Verder is je training weer prima man!
Akkoord, het draait altijd nog om wat het best voor jou werkt. En dat is iets wat je nooit in een artikel zal tegenkomen.
Kon ik nog met je meerijden naar de meet?
leuke site - bekend met de materie - toch weer effe goed om te lezen - reminder it

Els komt zelfs iets beter uit, hebben we het week van te voren wel over.
Training is netjes, flink bicep werk joh 60kg!
Aah..de vroege vogelclub is ook weer wakker
Mogguh Bart!
ik zo lekker klussen.... schuren, schilderen, sjouwen.... kortom soort van cardio dagje