Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Ah concurenten hehehe

Hier is trouwens een overzicht van bekende mensen die hij heeft geholpen:

[Link niet meer beschikbaar]

en die van mij: ed van amsterdam, peter aerts, bjorn bregy, etc.

geen concurrenten, maar concollega's.

het enige wat ik wil, is dat wiggers aan wedstrijd meedoet. ben er niet van overtuigd dat ie serieus is (of echt). wat jij?

en die van mij: ed van amsterdam, peter aerts, bjorn bregy, etc.

geen concurrenten, maar concollega's.

het enige wat ik wil, is dat wiggers aan wedstrijd meedoet. ben er niet van overtuigd dat ie serieus is (of echt). wat jij?

Ik weet het niet man, ik ken hem niet verder. Ik vind hem wel een beetje op Bart Simpson lijken op die foto van hem :P

edit: op die oudste foto van hem dan. Had zijn nieuwere nog niet gezien, hij's buff geworden!

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet man, ik ken hem niet verder. Ik vind hem wel een beetje op Bart Simpson lijken op die foto van hem :P

edit: op die oudste foto van hem dan. Had zijn nieuwere nog niet gezien, hij's buff geworden!

bartholomew jojo ja. zeker buff: smal middel, brede schouders, goede kop.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.146
Thanks Jay maar ik heb zelf ook een goeie fysiotherapeut. Ben vanmorgen bij de huisarts geweest en moet dikke pijnstillers en spierverslappers slikken. Ik lig al 3 nachten wakker, been blijft verkrampt en voet slaapt nog steeds, zit een zenuw klem in mijn reet. Vanmiddag 1e behandeling bij de fysio en hopen dat het geen hernia is.

sterkte bro!

Damn, da's minder bro...sterkte iig!

damn bro ... nu dit weer ... het zit even niet mee

get well soon

hopelijk voor jou is het geen hernia dan !
sterke

hopen dat deze shit ook weer snel hersteld!

Dam t zit niet mee. Sterkte kerel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.153
Dam t zit niet mee. Sterkte kerel!

hopen dat deze shit ook weer snel hersteld!

hopelijk voor jou is het geen hernia dan !
sterke

damn bro ... nu dit weer ... het zit even niet mee

get well soon

Damn, da's minder bro...sterkte iig!

Thanks mannen, zit idd niet mee. Die schop onder mijn reet veroorzaakt meer ellende dan dat ik dacht. Vanmiddag even aan de fysiotherapeut vragen of ik wel mag trainen, dan ga ik mooi vanavond nog ff schouder trainen.

Moet wel zeggen dat ik nog nooit zo'n irritante pijn heb gevoeld als de laatste 3 dagen. Om saggerijnig van te worden dit..... Hopelijk slaan die pijnstillers snel aan, net de 1e genomen en voor het slapen moet ik spierverslapper innemen, sterk spul want mag 8 uur geen voertuig besturen als ik die shit ingenomen heb. Hopelijk slaap ik dan wel goed...

K*t man,geen snel herstel dus. Hoop dat de pijnstillers aanslaan voor je.
Sterkte maar weer

je heb 't niet mee zitten zeg, sterkte!:)

Sterkte Bart :(!

Sterkte kerel.

Sterkte man. Hopelijk komt het snel goed.

Pff sterkte Bartje, bale man.

Beterschap Bart!

Terug
Naar boven