AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
  • #1.102
Nee ik ga het toch niet mee maken, whaha. Mijn coach keurde mijn idee van 4 x 10 af. Past niet in mijn doel om meer massa te kweken. Dus ik hou dit schema nog even aan. Over paar maandjes krijg ik wel een maandje high rep schema als tussendoortje.

Ik heb wel getraind met maximaal 30 seconden rust tussen de sets in. Dat voelde ik ook flink, hou ik er in.

Rug:

Latpully behind:
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
2 x 80 kg
2 x 90 kg

Latpully front wide:
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 65 kg
2 x 70 kg
2 x 80 kg, mwah, beter 75 kg kunnen pakken.

Latpully front small:
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
2 x 80 kg
2 x 90 kg

Low sitting rowing small:
12 x 50 kg, 2 seconder vastgehouden bij borst
10 x 60 kg
8 x 70 kg
3 x 80 kg
2 x 100 kg

Facepulls:
12 x 25 kg
10 x 25 kg
8 x 30 kg
2 x 35 kg
2 x 35 kg

Biceps:

Barbell curls:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
2 x 45 kg
2 x 50 kg

Preacher curls:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
2 x 50 kg
2 x 50 kg

Dumbbell curls:
12 x 14 kg
10 x 14 kg
8 x 16 kg
2 x 18 kg
2 x 20 kg

Machine curls ez bar:
12 x 28 kg
10 x 33 kg
8 x 38 kg
2 x 43 kg
2 x 43 kg

Training ging wel lekker, was blij dat het low sitting rowing goed ging met mijn bil en enkel. Ziet er allemaal goed uit, herstel gaat top.

Heb wel wat last met al het eten, gisteren enorm vol gevoel hele dag en nu weer. Moet zo aan de shake, rond 1400 uur weer 250 gram rijst met 200 gram kipfilet.... pffff Hopelijk gaat dit wennen.

Gelukkig dat het goed voelde bij je bil en enkel. Goed aan het herstellen dus! Nette training zoals gewoonlijk. Pfff die biceps curls ;), ik heb net met 2 db's van 6 kilo gedaan, hahah:P.

Wel veel eten inderdaad! Halve liter shake toch? Komt helemaal goed Bart, went vanzelf!

behoorlijk wat curls bart....waarom?

lekkere training hoor:) 30 seconden rust is best weinig:cool:

Minder in koffie is not an option, ik ben verslaafd aan die shit man. Beveiliging he....

Thanks Rob, er zit al een hoge dosering caffeine in die ephedrine caps en nog wat andere dingen. Zijn wel uitgebreide tabs.

In koffie zit ook al wel een redelijke dosis caffeine, dus of je nou bakkies pleur drinkt of caps wegtikt.. maakt volgens mij niet superveel uit :p

• #1.107
Gelukkig dat het goed voelde bij je bil en enkel. Goed aan het herstellen dus! Nette training zoals gewoonlijk. Pfff die biceps curls ;), ik heb net met 2 db's van 6 kilo gedaan, hahah:P.

Wel veel eten inderdaad! Halve liter shake toch? Komt helemaal goed Bart, went vanzelf!

Ja dat was een dikke meevaller:D Ja die biceps willen wel gelukkig. Ik hoop echt dat het vele voer went ja, want nu moet ik het naar binnen stampen.

behoorlijk wat curls bart....waarom?

Pfff, moeilijke vraag, ik wordt begeleid en mijn coach maakt voor mij de schema's. Mijn doel was afvallen, dat is gelukt en nu spiermassa kweken. Ik vind de pomp in de biceps wel lekker moet ik bekennen.

lekkere training hoor:) 30 seconden rust is best weinig:cool:

Ja 30 sec is hard man, pffff zeer slopend maar wel dikke pomp. En ik hou van pomp in de spiertjes:D

Met maar 30sec rust is dit stevige training.
Laat de spieren er maar aanvliegen nu :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

• #1.109
In koffie zit ook al wel een redelijke dosis caffeine, dus of je nou bakkies pleur drinkt of caps wegtikt.. maakt volgens mij niet superveel uit :p

Ik ben aardig wat caffeine gewend, ga daar ook echt niet in minderen. Vind koffie veels te lekker en daarbij, caffeine is helemaal niet verkeerd als je sport.

Met maar 30sec rust is dit stevige training.
Laat de spieren er maar aanvliegen nu :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ja idd, let the shit happen:D Dikke spierballen jonguh. haha

30 sec rust is heavy :D

mooie training!

Mooie training kerel!

Ik ben vanaf zaterdag ook mister mohawk haha, alleen dan wat anders zoals jij. Kan het vergelijken met matsoe matsoe van oh oh tirol:p zoiets ga ik doen. Dus geen ba mohawk helaas :p

• #1.112
30 sec rust is heavy :D

mooie training!

Thanks, ja das heavy en doorbijten! No pain no Gain verhaal weer... haha

Mooie training kerel!

Ik ben vanaf zaterdag ook mister mohawk haha, alleen dan wat anders zoals jij. Kan het vergelijken met matsoe matsoe van oh oh tirol:p zoiets ga ik doen. Dus geen ba mohawk helaas :p

Howus... nice bro alleen ben ik tegenwoordig kojak, gewoon bam. Kaal = makkelijk gewoon. Kan ik zelf bijhouden.:D

haha ik normaal in de zomer met tondeuse overheen, lekker makkelijk idd:cool:

• #1.115
Sodeju, je hebt van die dagen wah. Stond al op zonder energie en weinig zin om te gaan trainen en dat was te merken met de training zeg.

Borst:

Benchpress:
20 x barbell
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg, laatste 2 reps gingen moeizaam
2 x 90 kg
2 x 110 kg, coach moest ingrijpen, was niet best

Incline dumbbell press:
12 x 24 kg
10 x 26 kg, 8 reps gehaald...
8 x 28 kg, 6 reps gehaald... damn
3 x 30 kg
2 x 38 kg, dat dan weer wel

Incline benchpress smithmachine:
20 x barbell
12 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg, vanaf hier niet meer helemaal gezakt tot borst ivm schouder
2 x 70 kg
3 x 70 kg

Press machine:
12 x 50 kg
10 x 55 kg
8 x 60 kg, laatste 2 reps moeizaam
2 x 65 kg
2 x 70 kg

Incline dumbbell fly's:
12 x 12 kg
10 x 14 kg
8 x 14 kg
2 x 16 kg
2 x 16 kg

Triceps:

Pulldown ez bar:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
2 x 40 kg
2 x 45 kg

Frenchpress (Skull crushers)
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg, 6 gehaald
2 x 45 kg
2 x 45 kg

Reverse pulldown ez bar:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
2 x 40 kg
2 x 45 kg

Triceps rope pulldown:
12 x 15 kg
10 x 15 kg
8 x 20 kg
2 x 25 kg
2 x 25 kg

Wederom had ik veel moeite met die 30 sec rust, damn heavy.

Weeral zulk insane volume seg :)

Als ik zo;n training zou moeten doen zou ik er ook niet zo'n zin in hebben! :P

No offence, ik bedoel het echt goed, maar ik begrijp nog steeds niet het gigantische volume van je trainingen. Als het draait om meer kcal verbranden en droger worden zou ik als ik jou was de laatste oefeningen van de specifieke spiergroep alleen maar 15 a 20 rep sets doen en al helemaal geen 2 reps doen op een isolatie oefening zoals fly. Dat is naar vragen om blessures.

• #1.118
Ik was met een uur en 10 minuten klaar.

Ik heb mijn doelen gezet naar meer spiermassa en dalen in vetpercentage tegelijk. Met dit schema moet dat lukken, tenminste so far so good. Ik daal nog steeds in vetpercentage en blijf redelijk rond die 105 kg zitten.

Blessuregevoelig is het wel idd, ik moet ook echt niet helemaal voluit gaan op die 2 x 2 heb ik gemerkt.

• #1.119
Deze zooi eet ik elke middag, van die zakjes voor in de microwave met gewoon kipfilet. Gelukkig hebben ze meerdere smaakjes:D

18032011090.jpg

Is dat die rijst uit zo een oranje zakje?

Terug
Naar boven