MuscleMeat

Bart's trainingslogje

K*tdag of niet, 2x110 drukken als je laatste reps met 70 al zwaar voelen vind ik erg netjes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Is dat die rijst uit zo een oranje zakje?

Ja zeker, kost iets 2 euro of zo, 250 gram en redelijk goed te pruimen. Handige shit.

K*tdag of niet, 2x110 drukken als je laatste reps met 70 al zwaar voelen vind ik erg netjes.

Nou die 2 x 110 drukte ik eigenlijk niet, mijn coach moest zwaar helpen, mijn rechter schouder zakte weer weg dus ik durfde niet te pushen. Was gewoon dikke fail.

ik dacht dat ik gek was :nanner:, wat een volume man.

Zeer nette training vooral als je er geen puf voor hebt. :)

• #1.126
Zeer nette training vooral als je er geen puf voor hebt. :)

Thanks bro, was echt doorbijten dit, zeker met die 30 sec rust tussen de sets. Zoals Zodroog al zei die shit is echt uitputtend.

Maar morgen dagje rust, kan ik ff bijkomen.:D

PS: op rustdagen hoef ik die extra maaltijden niet te nuttigen denk ik? Ben ik vergeten te vragen aan mijn coach.

hou je lekker je hartrate hoog :P

op je rustdagen heb je ook je macro's nodig voor herstel bro ;)

goede training man!

• #1.128
Zeauw, even een tijdje niet geweest maar het gaat nog steeds goed hier.:)
Nog veel last van je oorlogswonden?

• #1.130
Zeauw, even een tijdje niet geweest maar het gaat nog steeds goed hier.:)
Nog veel last van je oorlogswonden?

Joooo bro ook weer terug van het vele werken.

Gaat eigenlijk super goed met de oorlogswonden, herstel gaat bijzonder snel. Beetje last nog van enkel en linkerbil. Volgende week weer rustig aan beginnen met benen te trainen.:D

Joooo bro ook weer terug van het vele werken.

Gaat eigenlijk super goed met de oorlogswonden, herstel gaat bijzonder snel. Beetje last nog van enkel en linkerbil. Volgende week weer rustig aan beginnen met benen te trainen.:D

Yep, voorlopig ben ik ff uitgewerkt, pfff...

Goede berichten bro, nice.:)

Uncle ben's rijst?

Serieuze trainingen hier, keep on going!

• #1.133
Cheers dude, ik doe mijn best wah:D

Is idd Uncle Ben's ja! Ik kon niet op de naam komen.

• #1.135
Vandaag klote dag, stond op met mega stijve linkerbil, been en voet en nu slaapt de hele dag mijn linkervoet al... Ik word er gek van, wtf heb ik in mijn slaap uitgespookt. Maar goed dat het rustdag is, hopelijk is dit gezeik morgen weg anders heb ik troubles met trainen ben ik bang.

hmm klote opeens zo'n terugval, vooral omdat je 't gevoel had dat het bijna over was. Hopelijk trekt het aan de eind van de dag gewoon weg. Kan je anders niet arnica erop masseren ofzo. Werkt bij mij altijd.

Als je wil kan ik je het nummer van mijn fysio geven. Hij doet Jay Cutler ook altijd als ie in Europa is. Jay reist dan altijd via Nederland terug om nog effe een paar behandeling te doen.

Hij zit in Almere en op dinsdag in Amersfoort bij onze sportschool

Als je wil kan ik je het nummer van mijn fysio geven. Hij doet Jay Cutler ook altijd als ie in Europa is. Jay reist dan altijd via Nederland terug om nog effe een paar behandeling te doen.

Hij zit in Almere en op dinsdag in Amersfoort bij onze sportschool

kan je het nummer van je fysio aan wiggers geven. hij heeft last van zijn schouder en arnhem-almere is maar een uurtje.

Terug
Naar boven