Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BBB Big Beautiful Bart haha
Je hebt ook BBW maar als je wilt weten wat dat betekend moet je maar ff google
maar kerel wat een transformatie, meeste 'zware' mensen die beginnen haken al snel weer af als ze zien wat je er voor moet doen en een aantal zetten daadwerkelijk ook echt door zoals jij. Zwaar respect!![]()

Damn bro...nooit last gehad van greenpeace?Dat ze je terug wilden gooien ofzo?QUOTE]
hahaha, nou ik had wel altijd last van paaidrang als ik op het strand lag
![]()
cheers man!
Hahaha, BBB.... Veer in my ass.. Die stop ik wat dieper weg verassing voor fysiotherapeut morgen![]()

Bart man, als je ziet van waar je komt en hoe je er nu bijstaat.
respect man, echt kerel.
Hoe gaat het met de blessures nu?
die laatste zin: ik wacht af en train rustig doorsuper. Je bent een van de weinigen die mij kan doen glimlachen deze dagen. Wil wat zeggen.
Zenuwen zijn idd delicaat. Hoop dat het allemaal goed komt.
Je hebt ook BBW maar als je wilt weten wat dat betekend moet je maar ff google![]()
Damn bro...nooit last gehad van greenpeace?Dat ze je terug wilden gooien ofzo?![]()

Hahaha, BBB.... Veer in my ass.. Die stop ik wat dieper weg verassing voor fysiotherapeut morgen![]()

Voor "leeg" te zijn toch een mooi volume hoor. Is 300situps niet wat veel en doe je Mss niet beter nog een andere oefening? Of zie ik het mis?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hehehe ... Bart = volume monster van DBB
Sent from Belgium using internet

Hehehe ... Bart = volume monster van DBB
Sent from Belgium using internet
das nou humor Rob, nice! And thanks broSamen met Sanne dan toch
die Sent from krijg ik niet weg
maar lag wel strike met je quote. thx