AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
  • #1.222
Vanochtend rug

Latpulldown behind:
12 x 50 kg
10 x 55 kg
8 x 60 kg
6 x 65 kg

Latpull front wide:
12 x 50 kg
10 x 55 kg
8 x 60 kg
6 x 65 kg

Low sitting rows wide:
12 x 55 kg
10 x 60 kg
8 x 65 kg
6 x 70 kg

Low sitting rows small:
12 x 55 kg
10 x 60 kg
8 x 65 kg
6 x 70 kg

Sitting rows machine small:
12 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg
6 x 70 kg

Facepulls met touw:
12 x 15 kg
10 x 20 kg
8 x 25 kg
6 x 25 kg

Na de training 10 minuten buik oefeningen gedaan.

Net terug van Fysio, de boel is weer lekker los gemasseert.

Straks knallen met supersets biceps/triceps, pomp der in. Pre Workout sample eens uitproberen van B&F hoppa:D

2 trainingen per dag?! zit je aan de aas ofzow xD

relaxed aangedaan zie ik?

Geen AAS voor bart aub. Of wij kunnen allemaal niet meer mee. Kunnen nu al zijn volume niet aan :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

• #1.227
2 trainingen per dag?! zit je aan de aas ofzow xD

relaxed aangedaan zie ik?

Nope idd geen AAS voor moi, zou het zelf wel willen maar heb mijn lieve ouders beloofd om er niet aan te beginnen. En een belofte aan ouders is goud waard.

Idd doe ik wat kalmer aan nu, ik moet eerst volledig hersteld zijn en dan weer maxen:D

Lol, geen AAS voor bartje, heeft ie niet nodig.;)
Hij heeft z'n krachten een beetje gespaard voor de training van vanmiddag denk ik.:)

Thanks Bro, ja ga over een uurtje ff mega pomp creeren, supersets.... hmmm nice:D

Geen AAS voor bart aub. Of wij kunnen allemaal niet meer mee. Kunnen nu al zijn volume niet aan :)

Hahaha, cheers Horn.

wat een buffel is die Bart toch he!

Ow tymen wat ben je toch lief voor mij... hehe, no homo:D

no homo...

ik beloof mijn ouders helemaal niks! :rolleyes:

succes vanavond :)

• #1.229
no homo...

ik beloof mijn ouders helemaal niks! :rolleyes:

succes vanavond :)

Doe je slim kerel, doe je slim, haha.

Ik ga zo al, 1500 uur naar de gym, ff knallen.

BTW, vanmorgen wegen en vetmeting gehad, ik woog 107.9 kilo bij 19.2% vet, vorige keer was 105 kg bij 19.5%... Ik blij:D, gewicht omhoog en vet na beneden, thats the shit i like to seeeeee. hoppa

Hoppa :banana:

Doe je slim kerel, doe je slim, haha.

Ik ga zo al, 1500 uur naar de gym, ff knallen.

BTW, vanmorgen wegen en vetmeting gehad, ik woog 107.9 kilo bij 19.2% vet, vorige keer was 105 kg bij 19.5%... Ik blij:D, gewicht omhoog en vet na beneden, thats the shit i like to seeeeee. hoppa

Congrats man.

• #1.232
Zo, uberpomp was lekkah,

Supersets biceps-triceps

Ez bar curls - Pulldown ez bar
12 x 30 kg - 12 x 30 kg
12 x 30 kg - 12 x 30 kg
12 x 30 kg - 12 x 30 kg
12 x 30 kg - 12 x 30 kg

Preachers curls - Frenchpress ez bar (skullcrushers)
10 x 30 kg - 10 x 30 kg
10 x 30 kg - 10 x 30 kg
10 x 30 kg - 10 x 30 kg
10 x 30 kg - 10 x 30 kg

Machine curls - Tricepsmachine
10 x 28 kg - 10 x 30 kg
10 x 28 kg - 10 x 30 kg
10 x 28 kg - 10 x 30 kg
10 x 28 kg - 10 x 30 kg

Dumbbell curls - Rope pulldown
10 x 12 kg - 10 x 15 kg
10 x 12 kg - 10 x 15 kg
10 x 12 kg - 10 x 15 kg
10 x 12 kg - 10 x 15 kg

Ow wat is dat toch lekker, hatebreed in de oortjes, van niemand last en door knallen maar! Die laatste set met dumbbells was ff doorbijten, kon mijn armen bijna niet meer bewegen :)

scheur jij niet uit je vel als jij je guns zo vol zet :o

Zalige dag :D Vooral die armen :P mooi zo!

• #1.235
scheur jij niet uit je vel als jij je guns zo vol zet :o

Kijk das voordeel van dikke zeug te zijn geweest, alles is al gescheurd:D Maar ik krijg wel dikke kabels over mijn guns... mooi om te zien, paar maandjes nog en dan liggen ze er helemaal dik op.

zozo ziet er goed uit. Maar 2 trainingen op een dag is dat niet wat te veel van 't goeie?:p

Kijk das voordeel van dikke zeug te zijn geweest, alles is al gescheurd:D Maar ik krijg wel dikke kabels over mijn guns... mooi om te zien, paar maandjes nog en dan liggen ze er helemaal dik op.

over een paar maanden ben je buff en ripped.

maar no offence kan je nog echt mooi ripped worden? aangezien je best veel huid over hebt van je biggerdays... of trekt dat allemaal mooi bij?

• #1.238
Zalige dag :D Vooral die armen :P mooi zo!

Indeed een zalige dag zo!

zozo ziet er goed uit. Maar 2 trainingen op een dag is dat niet wat te veel van 't goeie?:p

Nee hoor, had vanmorgen alleen rug gedaan, normaal doe ik rug/biceps. Vanmorgen uurtje en vanmiddag half uurtje, dus valt mee

over een paar maanden ben je buff en ripped.

maar no offence kan je nog echt mooi ripped worden? aangezien je best veel huid over hebt van je biggerdays... of trekt dat allemaal mooi bij?

Nou ik ben al heel erg tevreden met het resultaat, ik had veel erger verwacht namelijk. Ik denk zelf dat ik wat vel over hou bij de onderbuik en rondom de navel maar niet veel en als ik geluk heb krijg ik het strak.

Lekker geknald en de armpjes goed vol denk ik!:D

Indeed een zalige dag zo!

Nee hoor, had vanmorgen alleen rug gedaan, normaal doe ik rug/biceps. Vanmorgen uurtje en vanmiddag half uurtje, dus valt mee

Nou ik ben al heel erg tevreden met het resultaat, ik had veel erger verwacht namelijk. Ik denk zelf dat ik wat vel over hou bij de onderbuik en rondom de navel maar niet veel en als ik geluk heb krijg ik het strak.

ooit heb ik op discovery een docu gezien over een man die ook iets van 100 kilo ofzo was af gevallen. alleen die hield echt superveel huid over. hebben ze later operatief verwijderd... is dat enigste optie?

Terug
Naar boven