AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Je bench is hoog in verhouding met incline dumbbell press? (Of zijn die verhoudingen bij mij weer niet al te logisch? :rolleyes:)

Anyways, sterke training :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
4x per week armen, pas maar op :P

No worry's, ik heb mijn lijf redelijk onder controle en ga geen overkill doen/

ik zou ook maar oppassen met zoveel trainen:P
Wel nice dat je lichaam goed herstelt van die blessure :D

Komt in orde:D

Roids?:eek:
J/k maar toch wel overkillschema imo bro.No offense natuurlijk.

Geen juice mate! Gewoon gezond portie eigen agressie en testosteron aanwezig. Komt goed, thanks for the warning!

Je bench is hoog in verhouding met incline dumbbell press? (Of zijn die verhoudingen bij mij weer niet al te logisch? :rolleyes:)

Anyways, sterke training :D

Geen idee bro, ik doen niet aan verhoudingen, druk gewoon wat ik kan op dat moment. Ik heb de bench trouwens wel laag aangehouden, mijn schouder kan niet tegen zwaar benchen.

Nice training bro!:D
geloof dat als je de bench wat minder wijd pakt dat de drukt wat af neemt op de schouders, maargoed je moet idd wel voorzichtig zijn met je schouders?

Hoe is het met het herstellen?

• #1.264
Nice training bro!:D
geloof dat als je de bench wat minder wijd pakt dat de drukt wat af neemt op de schouders, maargoed je moet idd wel voorzichtig zijn met je schouders?

Hoe is het met het herstellen?

Zal dat eens uitproberen kerel, thanks voor de tip.

Herstellen gaat traag en de fysio sloopt me met massages maar het helpt wel. Af en toe weer normaal gevoel in mijn voet! Voelt allemaal nog wat verkrampt verder en ik kan nog geen kracht zetten vanuit mijn tenen in de linker voet.

Geen juice mate! Gewoon gezond portie eigen agressie en testosteron aanwezig. Komt goed, thanks for the warning.

Np bro maar jij bent net zo'n halve zool als ik, het liefst gewoon rammen tot je erbij neervalt.Mij is het helaas al opgebroken, jwz.;)

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat is je volgende korte termijn doel?

• #1.267
Np bro maar jij bent net zo'n halve zool als ik, het liefst gewoon rammen tot je erbij neervalt.Mij is het helaas al opgebroken, jwz.;)

Hell yeah, till i drop:D

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat is je volgende korte termijn doel?

Ik heb geen korte termijn doel eigenlijk.. Train gewoon lekker door en wil zo groot mogelijk worden met zo;n 12 - 14% vetpercentage. Dus wil eigenlijk eind dit jaar op dat vetpercentage staan en dan so ie so boven de 100 kilo blijven wegen

Eindelijk geen dubbele herhalingen meer in je laatste setje. :D
Gaat goed kerel!

wat een gewichten in 1 training. lekker bezig^^

• #1.270
Eindelijk geen dubbele herhalingen meer in je laatste setje. :D
Gaat goed kerel!

Cheers Ace, vanaf volgende week nieuw schema, bedoeling is (eerst helemaal hersteld zijn),ma: borst/triceps, di: cardio, wo: benen, do: cardio, vrij: rug/biceps, za: cardio, zo: schouders supersets biceps/triceps, ma: cardio en zo draaien we door. Uiteraard zullen er door werk e.d. best wat rustdagen tussen zitten maar bedoeling is zo weinig mogelijk, die cardio dagen zijn al rust genoeg.

wat een gewichten in 1 training. lekker bezig^^

cheers and welcome!

brutale training Bart

• #1.274
Even kijken bij wie het zo goed gaat.

Hallo:wave::hello:

Kom hier ook es koekeloeren.
Was lang terugzoeken naar een training... ;)
Mooi press werk. Je bent van n end gekomen zie ik...

• #1.278
Kom hier ook es koekeloeren.
Was lang terugzoeken naar een training... ;)
Mooi press werk. Je bent van n end gekomen zie ik...

Ja vandaag heeft mijn logje een hoog bezoekers aantal! :D

Ja idd, laatste 11 maanden behoorlijk wat werk verzet, nu eindelijk opbouwen.

thanks jonge papa!

Terug
Naar boven