Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Mooie training kerel. Doe jij nu 7 op 7 cardio? Kben benieuwd hoe je er gaat bijstaan op 12 a 14 procent... Volgende zomer gewoon in wedstrijdshape :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
Mooie training kerel. Doe jij nu 7 op 7 cardio? Kben benieuwd hoe je er gaat bijstaan op 12 a 14 procent... Volgende zomer gewoon in wedstrijdshape :D

Volgend jaar winter wil ik in wedstrijdshape zijn! Maar eigenlijk moet ik ene dag cardio doen en andere dag kracht.... Maar ik heb drang om vet te verbranden dus doe nu gewoon wat ik kan.

Volgend jaar winter wil ik in wedstrijdshape zijn! Maar eigenlijk moet ik ene dag cardio doen en andere dag kracht.... Maar ik heb drang om vet te verbranden dus doe nu gewoon wat ik kan.

Lekker hoor dat je dat zo goed vol houd, ik wil na de koninginnedag een korte cut doen maar ik zie dat cardio nu nog niet zo zitten:p. Ik vind het altijd zo eentonig en de tijd lijkt zo enorm langzaam te gaan vooral als je net 5 minuten bezig bent. Des te meer respect voor jou:).

bartje wedstrijdambities??!!:D

Volgend jaar beide naar flex cup??:) of was die alleen voor jongeren ofzo?

Jeetje wat een cardio, ik word er spontaan moe van:)

nou datt wil ik wel geloven..spierpijn... met die gewichten en cardio zou ik denk alleen nog in een rolstoel vooruit kunnen komen haha

Goeie cardiosessies. Als ik aan 300-400 cals geraak had ik een top cardio dag hah. En jij doet het keer op keer.

• #1.570
bartje wedstrijdambities??!!:D

Volgend jaar beide naar flex cup??:) of was die alleen voor jongeren ofzo?

Kans is aanwezig, kan ik je mooi wegduwen met posedown:D

flex cup is voor echte beginners, ongeacht leeftijd.

yep

Jeetje wat een cardio, ik word er spontaan moe van:)

hahaha, ik werd er ook moe van

nou datt wil ik wel geloven..spierpijn... met die gewichten en cardio zou ik denk alleen nog in een rolstoel vooruit kunnen komen haha

Haha, je had moeten zien hoe ik de sportschool uit wankelde...

Goeie cardiosessies. Als ik aan 300-400 cals geraak had ik een top cardio dag hah. En jij doet het keer op keer.

Doel is nu minimaal 600 en als beenn beter is 1000 cals per sessie. Moet nog hoop vet af dus knallen

Bartje volgend jaar op flex cup, zou een mooie omschakeling zijn he man als ge ziet van waar je komt. Go for it man.
We believe!!!
YEs, You can!!!! :)

Whahaha, ik kwam zowat mijn bed niet uit... Nice die oudewetse spierpijn in de benen:)

Nou na me zelf een peptalk te hebben gegeven toch maar naar de gym voor de cardiosesie.

30 minuten crosstrainer, 332 cal.
20 minuten incline gelopen, 231 cal.
20 minuten fietsen, 166 cal.

En toen was de koek op, als mankenelis de gym uit gestrompeld en zo op na de fysio. Komt goed uit, kan die me mooi weer oplappen:)

hoezo moet je na 70 min cardio naar de fysio - wel wreed die cardio
idd een lange training ;)

• #1.573
Bartje volgend jaar op flex cup, zou een mooie omschakeling zijn he man als ge ziet van waar je komt. Go for it man.
We believe!!!
YEs, You can!!!! :)

Ja net met coach besproken, we gaan eind dit jaar kijken waar ik sta en dan het plan maken.:D

hoezo moet je na 70 min cardio naar de fysio - wel wreed die cardio
idd een lange training ;)

Welkom hier. Is lang verhaal, staat ergens in het logje. Mijn linkerbeen is nog herstellende van een zinloos geweld actie.

Training van vanmorgen:

Rug:

Latpulldown behind:
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg

Latpulldown front small:
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg

Sitting rowing machine small grip:
10 x 55 kg
8 x 65 kg
6 x 75 kg
4 x 85 kg

Deadlift:
10 x 100 kg
8 x 120 kg
4 x 140 kg
4 x 140 kg
10 x 100 kg

T-bar rowing machine:
8 x 45 kg
6 x 55 kg
4 x 65 kg

Biceps:

Dumbbell curls strikt:
8 x 16 kg
8 x 16 kg
8 x 16 kg

Preacher curls:
12 x 35 kg
10 x 40 kg
8 x 45 kg
6 x 50 kg

Barbell curls:
10 x 30 kg
8 x 40 kg
6 x 50 kg

Machine curls ezbar:
10 x 38 kg
8 x 43 kg
6 x 48 kg

Buik:

200 situps op bankje met 10 kilo tegengewicht.
2 x 45 stoel-turns (machine) met 55 kilo tegengewicht.

Vandaag precies een jaar aan het afvallen/fitness/bodybuilden! Time fly's:D

Laatst bewerkt:
lekkere training hoor:D
Als je wedstrijd gaat doen, ga ik sowieso kijken :D

Snap eigenlijk niet goed waarom je zoveel lat pulldowns doet :p Kan je beter even chinnen in de plaats imo.

Brutale training man ! En congrats met je jubileum :)

he bart. zodra mijn voet weer hersteld is kom ik je opzoeken in je gym ;)

• #1.577
lekkere training hoor:D
Als je wedstrijd gaat doen, ga ik sowieso kijken :D

Thanks man, als ik wedstrijd gaan doen dan komt dat ruim van te voren in mijn logje te staan. Maar duurd nog 1.5 jaar:D

Snap eigenlijk niet goed waarom je zoveel lat pulldowns doet :p Kan je beter even chinnen in de plaats imo.

Brutale training man ! En congrats met je jubileum :)

Ik ook niet Rob, mijn coach is er gek op denk ik.:) Chinnen wil ik binnenkort mee gaan beginnen, dat heb ik nooit gekunnen maar mss nu wel. Thanks, jaar is echt snel gegaan.

he bart. zodra mijn voet weer hersteld is kom ik je opzoeken in je gym ;)

Die afspraak staat mate! Lijkt me gezellig. ff knallen met zijn 2en!

stevige bicepstraining na al dat rugwerk
goed gedaan

Jajaja die guns komen er wel brah!;)

schtarkkk

Terug
Naar boven