- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
meer tren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet de 100kg wel te doen zijn ja
Dat magWil graag weer beetje volgen hoe jij maar gewoon een beetje doet liften![]()

Geen notificaties in ieder geval.Kerst is meestal kut met eten maar nu wel lekker, vannochtend 94.4
Sooonnnn @LeonM
Van de sinterkerstmoeder SBD elbow sleves gehad, dus daar is mijn elleboog erg blij mee, vraag me af of ze wat toevoegen aan bench, maar dat gaan we zien.
Were you ever out?
Hoe ging het bij de fysio vandaag? Klinkt allemaal niet echt best..

Doe je aan deloads?Hij zei ook dat ik waarschijnlijk een beetje aan het overtrainen ben en alles teveel push en daarom snel veel pijntjes krijg.

Doe je aan deloads?
Ze zijn kut, maar kunnen imo wel helpen
Das it. Team schouder, elleboog en Lb zo vast als wat
Lees m'n log eens lol94.5 morning weight net, terwijl gister eigenlijk weinig had gegeten.
stiekem hoop ik morgen de 95 nog te halen
niet echt, maar moet de blessures nu volledig rust geven
team kapot.
maar valt wel mee toch bij jou?
Dit dus. Was daar ook nooit van, maar afgelopen jaar had ik een schouderblessure die ik eerder had gehad. Voorheen doorgetraind (maar wel aangepast schema) en er wekenlang over gedaan te herstellen. Laatste keer een week geheel rust gehouden, en toen was het al snel over.Neem dan gewoon ook echt ff rust van trainen.
Weer hoe moeilijk dat is, maar soms moet je wel.
Neem dan gewoon ook echt ff rust van trainen.
Weer hoe moeilijk dat is, maar soms moet je wel.
Dit dus. Was daar ook nooit van, maar afgelopen jaar had ik een schouderblessure die ik eerder had gehad. Voorheen doorgetraind (maar wel aangepast schema) en er wekenlang over gedaan te herstellen. Laatste keer een week geheel rust gehouden, en toen was het al snel over.
Just sayin'.. Het is even kut, maar dan kan je wel weer sneller vol aan de bak.