- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Ik gaf hem alleen opties, wil niet zeggen dat ik er werk![]()
h**ren zijn te zakelijk, dat is eng!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gaf hem alleen opties, wil niet zeggen dat ik er werk![]()
Had precies hetzelfde. Bij mij is ADD vast gesteld.

Ben eens met een psycholoog gaan praten en heb er zelf ook veel onderzoek naar gedaan. Ik heb geen officiële diagnose laten stellen want de wachtlijsten zijn echt een jaar en dan moet je over een periode van 6 tot 12 maanden een aantal keer langskomen. Dus bijna 2 jaar later ben je nog nergens, dan weet je alleen zeker dat je het hebt.
Volgens de psycholoog is het hoogstwaarschijnlijk het syndroom van Asperger, en ook nog hooggevoelig en hoogintelligent. Al twijfel ik zelf soms aan die laatste
Het verklaart wel prima m'n sociaal gedrog, destructieve neigingen, moodswings en m'n gedachten en emoties. Al hecht ik er zelf weinig waarde aan om een label op mezelf te plakken. Als in: "Hallo, ik ben Luke en ik ben autistisch"

eens, alhoewel de diagnose al veel voor me deed
eindelijk duidelijkheid wat en hoe en kon ik beter met mezelf uit de voeten, en werd mijn omgeving ook duidelijker. hulp heb ik niet nodig, heb het maar licht.
****ed up gedachtengang in welke zin?
Je zal er nog van opkijken hoeveel mensen bizarre/zieke gedachten hebben, alleen brengen we dit niet zomaar naar buiten, aangezien dit niet sociaal geaccepteerd of "normaal" is.

Inderdaad, zo heb ik soms zin om iemand zijn hoofd tegen de muur te slaan tot het bloed de oren stroomt.
Maar dit zeg/doe ik niet.![]()

Veel mensen met een stoornis hier zeg. Belemmerd het jullie leven ook erg? Werk, sociale contacten, stemmingswisselingen?

[/COLOR]
Dat gaat je niet echt bevallen vrees ik, het serotonine systeem is verschrikkelijk complex en meer serotonin is niet bepaald fun.
Dacht altijd dat dat wel mogelijk was, dat het alleen zeer lang duurde voordat je effect ondervond.
Zijn er eigenljik verstandelijk gehandicapten die aan bodybuilding doen?