AndroidHealthClinic

bb-ers gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

star

Novice
Waardering
0
Vrijgezelle bb-ers gezocht!Wie van de heren hier is nog vrijgezel?Ik heb een hele mooie vriendin,die een probleem heeft!Ze valt op gespierde mannen,die er goed uitzien.Heeft een hoog eisenpakket,maar zal je zeggen ze is het waard!Durf je de uitdaging aan.laat iets van je horen en ik regel een date met haar!!;)

Jammer, wij bodybuilders vallen op mannen :(

Misschien een coïtus-change aan haar kant? En dan terugkomen hiero :thumbs:

Vrijgezelle bb-ers gezocht!Wie van de heren hier is nog vrijgezel?Ik heb een hele mooie vriendin,die een probleem heeft!Ze valt op gespierde mannen,die er goed uitzien.Heeft een hoog eisenpakket,maar zal je zeggen ze is het waard!Durf je de uitdaging aan.laat iets van je horen en ik regel een date met haar!!;)

Ben je zelf te lui om een gym in te stappe?

een trio kan dat ook ???

hoe groot moeten je biceps zijn ???

Anyway, heb je naakt foto's van haar.

Ja post eerst maar es foto's. Wie weet wat voor een lelijk wijf het is.

staan we hier op de markt of een veiling ofzo.
volgens mij ben je gewoon een loverboy. hoog eisenpakket en de moeite waard toch via jou het internet op om te kunnen daten???
Ik ken nog een vetz*k met 50 euro in ze zak ook goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"Star" wil gewoon in haar "star" gepakt worden. :)
Waar blijft EricR nu met z'n slotjes!

Post een foto van je vriendin en ik regel wel wat voor haar... zo verdien ik er ook wat aan...

noemt ze D.?

Desnoods gaat heel DBB over haar heen, goed voor onze testo.

Is dat trouwens een "probleem" als je op gespierde kerels valt ??

This thread is worthless without pics.

Helaas, verkeerd forum. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven