MuscleMeat

bb-ers gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ik mot er niet er is vast iets mee mis. lekkende bruine ster, groene poes, haar op de tepels you name it she's got it.
Wellicht ooit verkracht door BBérs en heeft daar aids aan overgehouden nu wil ze jullie terugpakken:mad: . samen met haar vriend of vriendin want word ze nu verkocht door een man of een vrouw

pffff bedankt voor de waarschuwing bro,karma voor jouw

Vrijgezelle bb-ers gezocht!Wie van de heren hier is nog vrijgezel?Ik heb een hele mooie vriendin,die een probleem heeft!Ze valt op gespierde mannen,die er goed uitzien.Heeft een hoog eisenpakket,maar zal je zeggen ze is het waard!Durf je de uitdaging aan.laat iets van je horen en ik regel een date met haar!!;)

redirect Alleen als ze op mannen valt die uitsluitend gespierde borst- en armspieren hebben.

"Ze" is wel aan het browsen in dit topic zie ik. Doe is reaguren!

Dat is vast een kloon van firedsoul.

fotos...dan :hornyna:

Kansloos.

Opzoutuh en ga een ander forum verzieken.

Haha. Ok star organiseer maar een blind date.

waar blijven die naaktfoto's?

preutse wijven hebben we natuurlijk niks aan.

Moraalridders hier ineens zeg, in het geile hanenhok kraait men héél anders! :D

Als er foto's worden gepost, is het geen blind date meer. Iemand moet dus zo held zijn om zich op te geven...

ik blij dat ik weer vrijgezel bent:D

Vrijgezelle bb-ers gezocht!Wie van de heren hier is nog vrijgezel?Ik heb een hele mooie vriendin,die een probleem heeft!Ze valt op gespierde mannen,die er goed uitzien.Heeft een hoog eisenpakket,maar zal je zeggen ze is het waard!Durf je de uitdaging aan.laat iets van je horen en ik regel een date met haar!!;)

Sikt ze? Is ze bi? Doet ze anaal? Kan ze goed stofzuigen? Praat ze niet teveel?

Anyway, best wel een redelijk k*ttopic dit, dus bij 't ontbreken van Eric leen ik even een mooi hangslot uit zijn slottentrommel. :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven