XXL Nutrition

BB-guns online bestellen?

een balletjes pistool die 180m/ps schiet met 4.5 mm stalen balletjes, noem ik geen gewoon balletjespistool meer. schoot hiermee door dubbel glas heen thuis, en ja, had toen flinke ruzie thuis

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

heb al een tangfolio 1911 thuisliggen, maar vind t gewoon mooi speelgoed. achter in de tuin beetje schieten en je voelt je eigen een klein beetje veiliger met zon ding naast je bed :)

Sorry klinkt gewoon grappig :roflol: haha

http://www.target-master.nl/index.php hun zijn voor zover ik weet de goedkoopste toen ik nog wat actief was in de luchtbuks wereld :P

De wet is hierin veranderd door Europese wetgeving zie ik, vroeger mocht je absoluut niks bezitten dat een "sprekende gelijkenis" vertoonde met een vuurwapen.

Nu is in lidmaatschap verband en weet verder niet of je er mee in de tuin mag schieten, maar mag dit niet kan je serieus in de problemen komen mocht je dit toch doen.

Met een luchtbuks kan je veel meer, en heb je ook veel meer fun, zeker een goede pcp buks.

als je je wat veiliger wilt voelen kan je miss overwegen om te gaan liften zodat je jezelf iig tegen vrouwen kunt beschermen

Was ik trouwens de enige die even na moest denken en dacht dat er bodybuildig guns stond ?

een balletjes pistool die 180m/ps schiet met 4.5 mm stalen balletjes, noem ik geen gewoon balletjespistool meer. schoot hiermee door dubbel glas heen thuis, en ja, had toen flinke ruzie thuis

watch-out-we-got-a-bad-ass-over-here.jpg

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

heb al een tangfolio 1911 thuisliggen, maar vind t gewoon mooi speelgoed. achter in de tuin beetje schieten en je voelt je eigen een klein beetje veiliger met zon ding naast je bed:)

Met ruzie thuis door dubbel glas heen schieten?
Wat bezielt jou man:roflol:

Ojah en het is en blijft nog altijd een balletjespistool.

Deze kon je in de Nederlandse winkels ook gewoon kopen in vel groen of vel oranje. Weet je zeker dat de kleur van het plaatje klopt? Lijkt me namelijk niet legaal als de kleur klopt.

Met mij in je bed voel je je ook veilig hoor :knipoog:

Lol, mag je dat in NL niet hebben? (Maar gifslangen is dan weer geen probleem... )

In BE rijd je gewoon naar een wapenhandel en bestel je eender welk loodjespistool op gas (www.gamo.com) als je 18+ bent en je identiteitskaart even laat zien.

En dat zijn metalen bolletjes (eventueel met een punt vanvoor)
Ik heb deze http://gamo.com/portal/international/pistols/ctnt/s0_0/_/_/zxo/V-3.html
http://gamo.com/portal/international/ammunition/ctnt/s0_0/_/_/ahfzh/Red-Fire.html

---------- Toegevoegd om 07:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:08 ----------

Ow... off topic maar in BE mag je dus ook LEGAAL een scherp samoerai zwaard hebben.
Heb het nagevraagd bij de politie, geld als een blank wapen en is niet uitdrukkelijk verboden, dus toegelaten.
Mag je in huis voorhanden hebben, als je het vervoert moet het wel in een aparte koffer in je koffer zodat het niet binnen handbereik is.

www.coldsteel.be voor messen etc...

je moet er in NL een vergunning voor hebben, maar deze site gaat via duitsland waar ze gewoon legaal zijn.

Ik denk niet dat ze 'm zomaar opsturen. Je woont tenslotte in nederland.

Je kan vanuit nederland ook geen AR-16 bestellen in de USA , ook al zijn ze dr legaal.

En ik snap het helemaal hoor, leuk speelgoed. Maar koop dan iets cht leuks ipv zo'n zielig prul ding waar je nog geen duif mee kunt bezeren.

Heb zelf deze :D

Evanix_rain_01.jpg

Is gewoon legaal , maar hier kun je tenminste nog een beetje leuk mee schieten op een ouwe koelkast of zo, gebeurt er tenminste iets.

Zo'n 4,5 mm poepjes later ben je zo op uitgekeken geloof me.

kijk eens voor een Hatsan AT44-10 tactical

5,5 mm / 10 schots :eyebrow:

Waarom koop je niet gewoon een m16

Ik denk niet dat ze 'm zomaar opsturen. Je woont tenslotte in nederland.

Je kan vanuit nederland ook geen AR-16 bestellen in de USA , ook al zijn ze dr legaal.

En ik snap het helemaal hoor, leuk speelgoed. Maar koop dan iets cht leuks ipv zo'n zielig prul ding waar je nog geen duif mee kunt bezeren.

Heb zelf deze :D

http://www.alexxxus.cz/sites/default/files/Evanix_rain_01.jpg

Is gewoon legaal , maar hier kun je tenminste nog een beetje leuk mee schieten op een ouwe koelkast of zo, gebeurt er tenminste iets.

Zo'n 4,5 mm poepjes later ben je zo op uitgekeken geloof me.

Waar haal je zoiets goedkoop en zonder problemen?

Ik weet nog vroeger als ik klein was dat je die bb guns gwn bij de kermis kon winnen. Kosten wel veel punten. Heb ooit zon ding mee naar huis genomen. Was wel leuk om op elkaar te knallen.

Tracker, is een bam toch?
Mooi ding!

Waar haal je zoiets goedkoop en zonder problemen?

Overal in Nederland en ook in het buitenland, is gewoon legaal.
Je mag alle kracht van de wereld hebben met een luchtbuks alleen mag het geen sprekende gelijkenis vertonen met een vuurwapen.
Zoals van tracker zie je duidelijk een luchtbuis zitten.

Bij luchtbuks.com bijv verkopen ook bigbore, zoals 9 mm en .50 (dragon slayer).
En anders mag je het gewoon legaal uit het buitenland bestellen.
En er is ziek en krachtig spul te koop :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven