- Waardering
- 18.834
Kerel je bent 18 en komt een balletjes pistoolHaha lol
Heb ooit wel eens z'n bb gun tegen me aan gekregen. En geloof me dat doet pijn af
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel je bent 18 en komt een balletjes pistoolHaha lol
een balletjes pistool die 180m/ps schiet met 4.5 mm stalen balletjes, noem ik geen gewoon balletjespistool meer. schoot hiermee door dubbel glas heen thuis, en ja, had toen flinke ruzie thuis
---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
heb al een tangfolio 1911 thuisliggen, maar vind t gewoon mooi speelgoed. achter in de tuin beetje schieten en je voelt je eigen een klein beetje veiliger met zon ding naast je bed![]()
haha
een balletjes pistool die 180m/ps schiet met 4.5 mm stalen balletjes, noem ik geen gewoon balletjespistool meer. schoot hiermee door dubbel glas heen thuis, en ja, had toen flinke ruzie thuis
---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
heb al een tangfolio 1911 thuisliggen, maar vind t gewoon mooi speelgoed. achter in de tuin beetje schieten en je voelt je eigen een klein beetje veiliger met zon ding naast je bed![]()

je moet er in NL een vergunning voor hebben, maar deze site gaat via duitsland waar ze gewoon legaal zijn.

Ik denk niet dat ze 'm zomaar opsturen. Je woont tenslotte in nederland.
Je kan vanuit nederland ook geen AR-16 bestellen in de USA , ook al zijn ze dr legaal.
En ik snap het helemaal hoor, leuk speelgoed. Maar koop dan iets cht leuks ipv zo'n zielig prul ding waar je nog geen duif mee kunt bezeren.
Heb zelf deze
http://www.alexxxus.cz/sites/default/files/Evanix_rain_01.jpg
Is gewoon legaal , maar hier kun je tenminste nog een beetje leuk mee schieten op een ouwe koelkast of zo, gebeurt er tenminste iets.
Zo'n 4,5 mm poepjes later ben je zo op uitgekeken geloof me.