Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou, als dingen er eng uit zien mag je ze niet zomaar hebben in NL.
Een stiletto of vlindermes bijvoorbeeld niet maar een enorm keukenmes wel.
De logica is dat de eerste twee vooral gebruikt worden door snoodaards en vlegels en de derde door een kok.
Net als een luchtbuks mag je inderdaad een zwaard hebben op eigen terrein. Scherp of bot maakt niet uit maar hij mag niet in het zicht zijn vanaf openbaar terrein en je mag hem niet in het openbaar dragen. Vervoeren/over straat lopen moet dus in een koffer oid. zodat hij niet zichtbaar is en je hem niet zomaar kunt "trekken". Volgende keer als je gaat LARPen moet je dat dus eerst laten weten aan de politie.
Triest vooral vind ik dat een zelfgemaakte katapult dwz. een tak en een stiekje ook onder de wapenwet valt.
Binnenkort zijn mijn twee neefjes oud genoeg om samen met mij van houten latjes en weckpot/postelastieken op gruwelijk krachtige wijze draaiende kartonnen schijfjes en ijzeren kruisjes geknipt van kippengaas te schieten op alles wat los en vast zit. Net zoals ik vroeger deed en deze kennis draagt men weer over. Mijn neefjes redden zich wel in de lik maar ik? Ik ben gevoelig.
---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------
Ik zet het stiek aan m'n eigen hoofd voordat ze me pakken.