- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
soms wel beetje frustr als je ziet in mijn geval dat je na 7 a 8 jaar trainen (zelfs met al je toewijding op gebied v voeding, training en rust) nog zo moeilijk vooruitgang boekt zonder juice (want ik ben en blijf natural) ondanks de tijd en moeite die je erin steekt
voor mn training hoef ik mezelf niet te motiveren, ben verslaafd aan mn trainingen
echter altijd om de 2 a 3u mn maaltijden binnen werken doe ik altijd trouw maar o zo veel minder graag en soms zie ik er echt tegenop om met een verzadigd gevoel toch te beginnen eten
---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------
je hebt voor 75% gelijk, maar er bestaat ook nog altijd zoiets als spiergeheugen (en gelukkig maar)
voor mn training hoef ik mezelf niet te motiveren, ben verslaafd aan mn trainingen
echter altijd om de 2 a 3u mn maaltijden binnen werken doe ik altijd trouw maar o zo veel minder graag en soms zie ik er echt tegenop om met een verzadigd gevoel toch te beginnen eten
---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------
BB is de meest ondankbare sport die er is.
het duurt jaren van harde en toegewijde training,een gezonde voedingsstijl en voldoende rust,om een bepaalde fysiek te behalen. wanneer je dan out bent door een ongeval of dergelijke,kun je terug vanaf 0 beginnen. pokeren kun je na een jaar nog, tegen een bal shoppen ook. BB is zeker een sport die veel toewijding vraagt en discipline.
je hebt voor 75% gelijk, maar er bestaat ook nog altijd zoiets als spiergeheugen (en gelukkig maar)