AndroidHealthClinic

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Sorry dat ik niet heb kunnen stemmen. Wilde meegaan op de inactieveling maar toen viel mn batterij uit -_- en had geen laderij bij me. Eens even kijken wat voor rol leonm had :o

Vraag me af waarom zoveel mensen goeie rollen voor het grabbelen lijken te gooien, ik mag hopen dat de witch-king minder alert is.

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal nacht 1

Gandalf rijdt rustig een nachtje rond in het zuiden van het land en hij besloot eens een kijkje te nemen bij een andere oude kracht. De Witch-King was op zijn beestachtige paard de vlaktes aan het afsjeezen naar Gent om die nare midget van een EatAndGain voor eens en altijd IRL te vertellen hoe klein hij wel niet was. Opeens hoorde hij luid gekreun en hij besloot een kijkje te nemen. Daar waren potverdorie een harige hobbit en een erg "gezette" hobbit de liefde aan het bedrijven! "Maar potverdegodver, dat gaat zomaar niet!" denkt de Witch-King bij zichzelf. Hij stapt erop af, pakt zijn fancy Morgul© mes en steekt ze allebei neer.

maxresdefault.jpg

RockOfAges is dood
Hij was kontmaatje Frodo
Pleurklaat is dood
Hij was kontmaatje Sam

Fuark

Rip bruurs

Wel een goede hint naar de Witch-king. Zijn genoeg topics met de trollende eatandgain

Sauron heeft nu de ring?

Damn.. Rip dikke en harige hobbits :(

Niet op de secret lore vooruitlopen kl***zak :mad:

Aragorn kwam nadat het te laat was op de weertop nadat frodo neergestoken was, verjoeg de nazgul, pakte de ring en vanaf rivendel met de fellowship ging het nu allemaal makkelijk tot aan mount doom?

• Topic Starter Topic Starter
Aragorn kwam nadat het te laat was op de weertop nadat frodo neergestoken was, verjoeg de nazgul, pakte de ring en vanaf rivendel met de fellowship ging het nu allemaal makkelijk tot aan mount doom?

inb4 Gandalf belt een adelaar op en vliegt kamikaze de vulkaan in
inb4
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eru gaat zo lekker wiskunde maken en naar de gym, veel succes mensen van de goede leef! :)

Gandalf heeft dus bij een belangrijke speler langs geweest. Als ik de rollen zie zou het op twee personen kunnen slagen, de gok wagen is wel moeilijk want als we de verkeerde persoon pakken zijn we een belangrijke burgerrol kwijt en Gandalf kan zich natuurlijk niet zomaar openbaar maken over zijn bezochte persoon.

Rip kontmaatjes :(

Henri108 heeft wel wat haat op Eatandgain in dat topic, rest speelt niet mee of doet niet aan actieve haat, maar er zullen vast nog meer topics zijn...

"Voor eens en voor altijd" Ik denk dat we iemand moeten zoeken die in meerdere topics van EatAndGain actief is. Ik heb 3 brieven gestuurd met de vlinders naar EAG, vond het geen haat uitscheinen ;).
Ik zie nog 2 andere personen haatvolle berichten posten die ook meedoen in dit topic...

En ik hoef niet met een beestachtig paard de vlaktes over te rijden naar een stad waar ik al ben.

We verliezen wel al snel een hoop rollen! 1e dag en al 3 mensen dood van onze kant :(.

god***domme en we hadden nog niet eens geneuqt

Hahaha wat een gif

Terug
Naar boven