XXL Nutrition

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Zie in het 4,5 regel tellende verhaal weinig aanknopingspunten...

Wellicht iemand die eatandgain voor klein uitmaakte?

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen vanavond gewoon tot 8 uur!

Post van EAG

we kunnen het niet te laat maken hoor want mijn mams moet me nog ophalen

Daarop een reactie van klaat, hmmm?

Stonestone is ook actief geweest in dit topic wat misschien de aanleiding is om zoiets in het verhaal te stoppen

Link naar topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/kledingseason-384437/index6.html#post9097373

Edit: lol pleurklast is al gestorven... Fail

Ik stem wederom (alvast want rest vd dag offline) op Jack 3D, vertrouw het niet

Hoop dat dit niet weer backfired :roflol:

krimlo

voorgevoel, gisteren een post dat hij het allemaal niet wist en niet gestemd, beetje cult gedrag om onder de rader vandaag te blijven

Voor nu wil ik wel mee gaan op Krimlo, ik weet het anders ook niet

Rip kontmaatjes :( Henri108 heeft wel wat haat op Eatandgain in dat topic, rest speelt niet mee of doet niet aan actieve haat, maar er zullen vast nog meer topics zijn...

Henri108 vertrouw d'r voor geen meter, voor de rest niet veel aanknopingspunten dus ik ga voor henri met de baard.

krimlo

voorgevoel, gisteren een post dat hij het allemaal niet wist en niet gestemd, beetje cult gedrag om onder de rader vandaag te blijven

Voor nu wil ik wel mee gaan op Krimlo, ik weet het anders ook niet

Heb niet gestemd omdat ik het gewoon echt niet wist. Als ik cult had geweest had ik juist gestemd, iedereen stemt toch maar wat, niks valt op. Ik zal eens kijken of ik wat goede aanknopingspunten kan vinden.

Wel een beetje makkelijk trouwens dit.

Henri108 vertrouw d'r voor geen meter, voor de rest niet veel aanknopingspunten dus ik ga voor henri met de baard.

Je weet toch wel dat Henri een mannelijke naam is hé...
Heb ook geen baard trouwens.
Je stemt nu al 2 dagen achter elkaar op mij voor geen reden. Vind ik wel verdacht eigenlijk.

Heb niet gestemd omdat ik het gewoon echt niet wist. Als ik cult had geweest had ik juist gestemd, iedereen stemt toch maar wat, niks valt op. Ik zal eens kijken of ik wat goede aanknopingspunten kan vinden.

Wel een beetje makkelijk trouwens dit.

hoezo zou een cult juist stemmen als er geen medecult uitgaat ?

Er staat toch bij voor nu, ik ben seffens offline en weet niet wanneer ik weer online kom, ik kon me wel vinden met Daffy's redenering

Waarom bescherm je Krimlo ?

Volgens Daffy's redenering zijn er nog 6 anderen die net zo verdacht zijn als ik.

Er staat toch bij voor nu, ik ben seffens offline en weet niet wanneer ik weer online kom, ik kon me wel vinden met Daffy's redenering

Waarom bescherm je Krimlo ?

Hmm oke.

Ik bescherm niemand, maar het viel me gewoon op.

Vind beestachtig paard te mooi gekozen.... Komt er iemand uit Groningen of Limburg?

Terug
Naar boven