- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wellicht iemand die eatandgain voor klein uitmaakte?

we kunnen het niet te laat maken hoor want mijn mams moet me nog ophalen
Rip kontmaatjesHenri108 heeft wel wat haat op Eatandgain in dat topic, rest speelt niet mee of doet niet aan actieve haat, maar er zullen vast nog meer topics zijn...
krimlo
voorgevoel, gisteren een post dat hij het allemaal niet wist en niet gestemd, beetje cult gedrag om onder de rader vandaag te blijven
Voor nu wil ik wel mee gaan op Krimlo, ik weet het anders ook niet
Henri108 vertrouw d'r voor geen meter, voor de rest niet veel aanknopingspunten dus ik ga voor henri met de baard.
Heb niet gestemd omdat ik het gewoon echt niet wist. Als ik cult had geweest had ik juist gestemd, iedereen stemt toch maar wat, niks valt op. Ik zal eens kijken of ik wat goede aanknopingspunten kan vinden.
Wel een beetje makkelijk trouwens dit.
hoezo zou een cult juist stemmen als er geen medecult uitgaat ?
Voor nu wil ik wel mee gaan op Krimlo, ik weet het anders ook niet
Er staat toch bij voor nu, ik ben seffens offline en weet niet wanneer ik weer online kom, ik kon me wel vinden met Daffy's redenering
Waarom bescherm je Krimlo ?
Er staat toch bij voor nu, ik ben seffens offline en weet niet wanneer ik weer online kom, ik kon me wel vinden met Daffy's redenering
Waarom bescherm je Krimlo ?
Vind beestachtig paard te mooi gekozen.... Komt er iemand uit Groningen of Limburg?
Vind beestachtig paard te mooi gekozen.... Komt er iemand uit Groningen of Limburg?