XXL Nutrition

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Of juist een motor?

Was hele dag druk gister en vandaag, goed gespeeld :roflol:
Dacht eigenlijk dat we vandaag ook pas zouden starten, anyways have fun!

Zou dan een Ferrari of Ford Mustang moeten zijn, heb ik niet langs zien komen....

Ik ga voor jack3D, maakte de eerste dag een veel te rare post. Hij leek de wolf te hinten maar dit kan ook een beginnersfout zijn alhoewel rockofages deze nacht dood ging, de wolf kan eventueel ook wel pleurklaat aangevallen hebbe. Rockofages was achteraf ook gewoon burger.

Lloyd, jouw rol ken ik denk ik dus jou vertrouw ik. Wat denk jij?

wauter nu leg je de wolf een goede rol voor het oprapen ?

wauter nu leg je de wolf een goede rol voor het oprapen ?

Wait and see.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Ik heb eens nagekeken en ik vind het apart dat de wolf dat de witch-king voor rockofages is gegaan. Met de toren en de google hint heb ik eens geprobeerd van de tekst te vertalen en dan te kijken of het misschien verwijst naar een stuk uit de boeken, ik heb helaas wel niets terug gevonden. Dit doet me denken dat het iets is dat Steensteen zelf geschreven heeft en mogelijk moet verwijzen naar een eigenschap van een speler?

Je weet toch wel dat Henri een mannelijke naam is hé... Heb ook geen baard trouwens. Je stemt nu al 2 dagen achter elkaar op mij voor geen reden. Vind ik wel verdacht eigenlijk.

Woah ben er niet helemaal bij. Zat met Henrike in mijn hoofd. Ik ga nog even verder kijken naar hints:o

huh

beetje raar gedrag van stefanovich en wengstertje

Hmm, zie net dat theyoung dezelfde keuze heeft als mij en hem verdacht ik ook van een rare post op de eerste dag. Misschien zijn het allebei gewoon minder slimme moves van burgers die nog niet heel veel hebben meegedaan. Stefanovich gaat wel heel snel op HighonX voor niets... Waarom Stef als ik vragen mag?

beetje raar gedrag van stefanovich en wengstertje

Beetje bijzonder raar gedrag ja. Maar kan ook aan de rol liggen. Of zeg ik nu teveel?

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Ik ga voor jack3D, maakte de eerste dag een veel te rare post. Hij leek de wolf te hinten maar dit kan ook een beginnersfout zijn alhoewel rockofages deze nacht dood ging, de wolf kan eventueel ook wel pleurklaat aangevallen hebbe. Rockofages was achteraf ook gewoon burger.

Keuze om op jack3d te gaan heb ik gister al met argumentatie al verworpen. Ben zelf op de Youngone gegaan ipv daarvan. Zie dat je hier nu zelf ook aan denkt. Ga er vandaag zelf ook wel voor. Wel enigzins apart om mij nu zo een beetje voor het blok te zetten zo vroeg in het spel al.

Zijn we al in Rivendel met de ring SteenSteen of hoe zit dat? Heeft sauron die of heeft de alliantie hem nog?.

theyoungone

Beginnersfoutje, iets te enthousiast.

wel erg toevallig dan lloyd dat ze ook net tegelijk online zijn

Ik ga mee op TheYoungOne wegens het openlijk zoeken naar goede rollen. Krijg de hints aan niemand gelinkt tot nu toe.

Terug
Naar boven