AndroidHealthClinic

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

:HighonX

Ik vind het een goede reden van stefanovisch

Jij gaat wel heel snel mee met stefanovich...

Wat is je motief dat je denkt dat highonX slecht is?

Voor nu is mijn stem wengstertje , omdat ik dat gedrag van hem maar vreemd vind. Zo makkelijk ga je niet met iemand mee.

Amper online geweest vandaag door werk, maar ik kan zelf niks uit het verhaal halen en ik vind de redenaties van de meeste mensen hier een beetje vaag. Ik ga mee met lloyd op theyoungone.

Morgen zal ik btw ook niet zo actief zijn en koningsdag is een dag niks toch?

tenzij er een goede rol aanhangt zoals lloyd al zei

Dezelfde stem en redenatie als de eerste dag voor mij: theyoungone

Leek een rol te willen presenteren aan the witchking.

Iemand al een idee over die eatandgain hint? Ik zit zelf veel te weinig dagdagelijks op dbb en uit de topics die al gesuggereerd zijn kan ik niets veel echt duidelijk opmaken.

Ik ga mee op TheYoungOne wegens het openlijk zoeken naar goede rollen. Krijg de hints aan niemand gelinkt tot nu toe.

Is voor vandaag echt de keuze van de armoede hoor bij gebrek aan beter voor vandaag hoor. Tijdspanne is nog maar een uur om te stemmen en kan er voor de rest nog niet veel van maken. Weet niet eens wie de ring heeft nu :(

Dezelfde stem en redenatie als de eerste dag voor mij: theyoungone

Leek een rol te willen presenteren aan the witchking.

Iemand al een idee over die eatandgain hint? Ik zit zelf veel te weinig dagdagelijks op dbb en uit de topics die al gesuggereerd zijn kan ik niets veel echt duidelijk opmaken.

eigenlijk wordt eatandgain door z'n beetje iedereen belachelijk gemaakt dus dat is geen hint denk ik

steensteen mag hem misschien ook niet zo

Nog nooit van eatandgain gehoord trouwens?

zondag en maandag pauze wat ? waarom

Wengstertje

Raar stemgedrag en niet heel erg actief

• Topic Starter Topic Starter
Is dat voor Nederlanders echt zo belangrijk of is het gewoon een excuus om te zuipen?

Ik vrees zuipexcuus

Koningsdag zelf blijf ik waarschijnlijk ook lekker thuis, want examens en regen :o Aangezien er verder wel aardig wat op pad zijn en dus niet echt mee kunnen doen dus een pauze.

Terug
Naar boven