MuscleMeat

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Sanca is een piraat piraten hebben wapens sanca is de witch king? Net zo logisch als dat de hint naar mij verwijst.

Daarom dat ik ook langer heb gewacht en je gedrag afwachtte. Gisteren dan opeens de jager bij jou zetten terwijl je niets aan de hint hebt opgelost vond ik vrij verdacht. Die move heb je in het verleden nogal eens gedaan als wolf.

Dat Wauter Penose niet buiten schot probeert te houden kan ik vrijwel zeker uitsluiten. Ik vind je post goed Wauter en ik vind het niet vergezocht om te denken dat Daffy Sauron is. Wilde eerst op stefanovich gaan maar ik ga toch mee op Daffy.

Daarom dat ik ook langer heb gewacht en je gedrag afwachtte. Gisteren dan opeens de jager bij jou zetten terwijl je niets aan de hint hebt opgelost vond ik vrij verdacht. Die move heb je in het verleden nogal eens gedaan als wolf.

Nee ik wilde de jager voor mijn deur hebben omdat ik wel het hardst geschreeuwd heb om Hill eruit te krijgen, Fred viel niet zo op. Ik ben veel actieve speler en schatte mezelf gevaarlijker in voor de wolf dan fred.

met alle respect voor Fred.

je zit fout Wauter

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Dat Wauter Penose niet buiten schot probeert te houden kan ik vrijwel zeker uitsluiten. Ik vind je post goed Wauter en ik vind het niet vergezocht om te denken dat Daffy Sauron is. Wilde eerst op stefanovich gaan maar ik ga toch mee op Daffy.

waarom ben ik nu weer Sauron

als ik een slechterik wil zijn dan aub de heksen koning ja

Nee ik wilde de jager voor mijn deur hebben omdat ik wel het hardst geschreeuwd heb om Hill eruit te krijgen, Fred viel niet zo op.

Hier valt in te komen vind ik.

Ik ga bij deze voor penose, moet je nog iets doen om je stem te veranderen? Dit is de eerste keer dat ik van gedachten verander.

Diaephi zou witch-king zijn volgens mijn redenering en niet sauron.

Edit: zie dat diaephi het al heeft opgemerkt.

duidelijk dat je de rollen ook niet goed gelezen heb, vandaar dat je ook niet door hebt wie mijn rol is

ik neem je de domheid niet kwalijk

Hardoplachs, een foutje kan gebeuren he. Weet echt wel welke rollen er zijn en wat ze inhouden ;) Normaal is Sauron de eindbaas, vandaar.

duidelijk dat je de rollen ook niet goed gelezen heb, vandaar dat je ook niet door hebt wie mijn rol is ik neem je de domheid niet kwalijk

Laten we het spel vriendelijk houden oke?

Er zijn vier mogelijk scenario's tussen jou en mij:

Burger-burger
Cult-burger
Burger-cult
Cult-cult

Laatste valt om logische redenen al af en mijn eigenrol kennende de derde ook. Dan schiet nog alleen de mogelijkheid over dat je 50% kans cult bent. Mijn hint-oplossing is niet zo ver gezocht en samen met het aparte gedrag de laatste dagen maak ik mijn conclusie. Je kan toch zelf ook inzien dat als iemand duidelijk "goed" is in het spel en er dan meerdere dagen inblijft dat dit ergens een beetje verdacht is?

Als je effectief goed bent moet je met goeie argumenten gaan komen en dan kan ik mijn stem eventueel nog aanpassen maar je gaat wel met iets moeten komen want zeggen dat ik je op je woord moeten geloven is wat moeilijk voor mij.

Laten we het spel vriendelijk houden oke?

Er zijn vier mogelijk scenario's tussen jou en mij:

Burger-burger
Cult-burger
Burger-cult
Cult-cult

Laatste valt om logische redenen al af en mijn eigenrol kennende de derde ook. Dan schiet nog alleen de mogelijkheid over dat je 50% kans cult bent. Mijn hint-oplossing is niet zo ver gezocht en samen met het aparte gedrag de laatste dagen maak ik mijn conclusie. Je kan toch zelf ook inzien dat als iemand duidelijk "goed" is in het spel en er dan meerdere dagen inblijft dat dit ergens een beetje verdacht is?

Als je effectief goed bent moet je met goeie argumenten gaan komen en dan kan ik mijn stem eventueel nog aanpassen maar je gaat wel met iets moeten komen want zeggen dat ik je op je woord moeten geloven is wat moeilijk voor mij.

- Ik heb mijn rol al 2-3x aangegeven, HillR claimde deze ook te hebben, ik was de enige die hier tegenin ging omdat het mijn rol is. Hill bleek Saruman. Ik wilde bescherming van de jager omdat ik mezelf in het spel belangrijker achtte dan Fred op het moment. Ik legde als eerste de link van de baarden hint met Hill ook nadat Fred de woensdag aangaf.

- Net als vorige game wordt mijn gedrag meteen verdacht gezien als ik overdag te veel tijd heb om te posten (toevallig was ik vorige game wel cult)

- Ik legde de hint tegen Hill uit en zorgde dat iedereen mee ging, als wolf zijnde kon ik hill goed gebruiken en zou ik dit echt niet gedaan hebben, dan zou ik wel op de achtergrond meegestemd hebben. Ik ben al eens wolf geweest en ik weet wat me toen de kop heeft gekost.

- De wapenhint snap ik echt niet dat je die naar mij laat wijzen. Wat heeft een mace nu weer met een politieagent te maken. Dit kan net zo goed naar sanca wijzen, logischer zelfs omdat het een wapen van vroeger is (mace = goedendag in het Nederlands).

- JIJ bent altijd degene die roept dat we naar stemgedrag moeten kijken en niet naar onnozele hints, dus waarom nu wel ?

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

godver nu ben ik mezelf alsnog aan het verdedigen :roflol:

Je mag best op mij stemmen. Maar Wat diaephi claimt te zijn is hij niet. Of hij meot het verkeerd opvatten.

Mij killen heb je niks aan hoor.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Diaephi

Je mag best op mij stemmen. Maar Wat diaephi claimt te zijn is hij niet. Of hij meot het verkeerd opvatten.

Mij killen heb je niks aan hoor.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Diaephi

owh ik hoop dat ik vanavond dood ga zodat mijn rol duidelijk is en ze morgen jou kunnen killen :D mijn rol verkeerd opvatten :roflol:

Ja lachen, want mij killen helpt geen f**k.

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Ik doel trouwens niet op je rol maar op een hint die jij hebt gekregen (naar eigen zeggen) die je verkeerd opvat.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

En daarbij speel ik bijna elk (recent) potje hetzelfde. In het begin redelijk inactief en laat stemmen.

Terug
Naar boven