- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sanca haal eens gauw die hint naar de goede rol weg uit je post, of tip je de wolf
die hints ga je niet vinden dus bespaar je de moeite
Je moet ons wel iets geven, je kan moeilijk van ons verwachtten dat we je blindelings gaan volgen.
ik kan je toch niks geven over hints die niet in de verhalen gestaan hebben ? je moet me inderdaad maar blind volgen, volgens mij ben ik op dit moment een van de weinigen die zeker in het goede kamp zitten
Iedereen moet je dus blind gaan volgen? Je bent sowieso goed maar de wolf heeft je nog altijd niet aangevallen, vind je dat zelf nu niet verdacht?

De wolf heeft vannacht niemand aangevallen, ik was gister en vanmorgen behoorlijk actief. Volgens mij zoeken we juist een minder actieve speler. Ik zou niet zo een domme wolf zijn als er zoveel goede spelers voor het oprapen liggen om op te eten. Buiten dat was er slechts 1 iemand die mijn rol claimde, en die bleek saruman te zijn![]()
Deze post staat vol leugens, de wolf heeft wel degelijk een kill poging gedaan alleen kan hij Tom niet killen.
lees ik nu pasEr zijn al een heel aantal goede spelers uit, zo obvious vond ik de woensdag hint niet, anders had ik hem zelf wel gevonden. Alleen degene die redelijk actief zijn in dag goed gemaakt/verpest kunnen dit weten, ik ben dit en nog had ik de link niet gelegd. Ik vind het een realistische hint en zeker waard om jou eruit te stemmen.
Fred kwam er het eerst mee trouwens props, ik heb enkel de koppeling met de andere hint gemaakt en iedereen overtuigd
dommerik, ik ga me niet eens verdedigen, ik heb al meerdere keren laten blijken wat mijn rol is je graaft je eigen graf voor morgen Wauter als je er nu voor zorgt dat ik dood ga laat de cult trein maar komen dan
De hintoplossing is 100% correct, daar kan je niet over discussieren. Verder toon je in mijn ogen vrij apart gedrag de laatste dagen dus het plaatje klopt wat mij betreft. Sterke tegenargumentering ook trouwens op mijn objectieve post.
De andere spelers moeten maar kijken of ze wat zien in mijn post.