Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in dit topic

Ik denk in eerste instantie toch ook aan Stefanovich

ik ga nog even zoeken of die hints richting Penose waar Diaephi het over heeft, zo obvious zijn....
Laat c.q. niet stemmen is voor Penose geen firsttimer, evenmin als redelijk inactief spelen.
 
Edit

Spanning tree staat bij mij ook in het lijstje laatstemmers (kat uit de boom gekeken en toen beseft dat het toch niet meer te redden viel ?)
 
Laatst bewerkt:
sanca haal eens gauw die hint naar de goede rol weg uit je post, of tip je de wolf
 
Je moet ons wel iets geven, je kan moeilijk van ons verwachtten dat we je blindelings gaan volgen.

ik kan je toch niks geven over hints die niet in de verhalen gestaan hebben ? je moet me inderdaad maar blind volgen, volgens mij ben ik op dit moment een van de weinigen die zeker in het goede kamp zitten
 
ik kan je toch niks geven over hints die niet in de verhalen gestaan hebben ? je moet me inderdaad maar blind volgen, volgens mij ben ik op dit moment een van de weinigen die zeker in het goede kamp zitten

Iedereen moet je dus blind gaan volgen? Je bent sowieso goed maar de wolf heeft je nog altijd niet aangevallen, vind je dat zelf nu niet verdacht?
 
Iedereen moet je dus blind gaan volgen? Je bent sowieso goed maar de wolf heeft je nog altijd niet aangevallen, vind je dat zelf nu niet verdacht?

De wolf heeft vannacht niemand aangevallen, ik was gister en vanmorgen behoorlijk actief. Volgens mij zoeken we juist een minder actieve speler. Ik zou niet zo een domme wolf zijn als er zoveel goede spelers voor het oprapen liggen om op te eten.

Buiten dat was er slechts 1 iemand die mijn rol claimde, en die bleek saruman te zijn :)
 
De wolf heeft vannacht niemand aangevallen, ik was gister en vanmorgen behoorlijk actief. Volgens mij zoeken we juist een minder actieve speler. Ik zou niet zo een domme wolf zijn als er zoveel goede spelers voor het oprapen liggen om op te eten. Buiten dat was er slechts 1 iemand die mijn rol claimde, en die bleek saruman te zijn :)

Deze post staat vol leugens, de wolf heeft wel degelijk een kill poging gedaan alleen kan hij Tom niet killen.
 
Deze post staat vol leugens, de wolf heeft wel degelijk een kill poging gedaan alleen kan hij Tom niet killen.

owh ja :roflol: lees ik nu pas
 
Ik ga ook voor Stefanovich.

Sanca en lloyd vertrouw ik ook niet helemaal.
Word je nu trouwens al gelijk verdacht als je een keertje laat stemt?
 
tsjoek tsjoek
 
Dit zijn voor mij de redenen waarom diaephi voor mij al een tijdje verdacht is als witch-king (wolf):

Hint:

De tekst die al een paar keer is verschenen bij de verhalen:

"Daar stond hij dan, boven op de toren.

Het uitzicht was fantastisch.

Hij hield zich vast aan de reling en snoof de frisse lucht op."

Moet ons leiden naar onderstaande webpagina:

http://codes.kraakt.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=113717

Daarin word bij de tekst de coderingsmethode ottendorf vermeld. Met de code uit verhaal 2a kan je dan aan de slag.

1b-2-5 , 1a-3-1 , 1a-1-1 ,,, 0b-1-1 , 1a-11-11 , 0a-2-22 , 1a-1-1

De eerste stukjes van de code zijn logischerwijze de verhalen zelf, het tweede cijfer is dan de zin in het verhaal en de derde letter is de nummer van de letter die je moet hebben. Dan kan je the mace vormen.

Oorspronkelijk dacht ik dan dat het een link was naar de rol van sauron omdat the mace een wapen was van hem maar op de lotr-wiki staat:

http://lotr.wikia.com/wiki/Mace
In The Return of the King, the Witch-king of Angmar uses a flail (Mace head on a chain) to attack Éowyn.

Als ik me niet vergis is Diaephi politieagent en heeft hij dus een wapen.

Verder vind ik het heel raar dat Diaephi gisteren opeens de Jager naar zich toetrok door het zogezegd oplossen van de hint wat hij helemaal niet heeft gedaan:

Zie één van zijn eerste posts nadat fred22 de oplossing bracht:

Er zijn al een heel aantal goede spelers uit, zo obvious vond ik de woensdag hint niet, anders had ik hem zelf wel gevonden. Alleen degene die redelijk actief zijn in dag goed gemaakt/verpest kunnen dit weten, ik ben dit en nog had ik de link niet gelegd. Ik vind het een realistische hint en zeker waard om jou eruit te stemmen.

En een tijdje later dan:

Fred kwam er het eerst mee trouwens props, ik heb enkel de koppeling met de andere hint gemaakt en iedereen overtuigd

Van enige koppeling was er dus niets waar, hij wilde gewoon goed lijken om zo de jager te kunnen hebben bij zich en ongestoord kunnen killen deze nacht. Jammer genoeg zat hij op tom.

Dit alles doet me mijn stem switchen naar Diaephi
 
dommerik, ik ga me niet eens verdedigen, ik heb al meerdere keren laten blijken wat mijn rol is

je graaft je eigen graf voor morgen Wauter als je er nu voor zorgt dat ik dood ga

laat de cult trein maar komen dan
 
dommerik, ik ga me niet eens verdedigen, ik heb al meerdere keren laten blijken wat mijn rol is je graaft je eigen graf voor morgen Wauter als je er nu voor zorgt dat ik dood ga laat de cult trein maar komen dan

De hintoplossing is 100% correct, daar kan je niet over discussieren. Verder toon je in mijn ogen vrij apart gedrag de laatste dagen dus het plaatje klopt wat mij betreft. Sterke tegenargumentering ook trouwens op mijn objectieve post.

De andere spelers moeten maar kijken of ze wat zien in mijn post.
 
De hintoplossing is 100% correct, daar kan je niet over discussieren. Verder toon je in mijn ogen vrij apart gedrag de laatste dagen dus het plaatje klopt wat mij betreft. Sterke tegenargumentering ook trouwens op mijn objectieve post.

De andere spelers moeten maar kijken of ze wat zien in mijn post.

Waarom zou ik mijn, waarschijnlijk, sterkste cult er uit spelen ?

Je gooit gewoon een hele hoop random shit bij elkaar in een lange post in de hoop dat ik eruit ga.

Overigens vind ik het ook wel prima om eruit te gaan nu al is het maar zodat jij er morgen zelf uit gaat. Ik hoef geeneens een verdediging te tikken, mijn rol zou al lang duidelijk moeten zijn, zeker voor een sterke speler als jou Wauter.
 
Epic post Wauter, hierna kan ik bijna niet anders dan mee op Daffy te gaan

Zeker nu Henri deze overduidelijke hints gewoon langs zich neer legt en mee de trein op Stefan volgt, (alhoewel jij meteen na het verhaal de stemming op Stefan begon)
 
overduidelijke hints :roflol:

De mace van de Angmar verwijst naar een politieagent wapen van mij.

Want toen ze lord of the rings schreven wisten ze al dat ze ooit een keer een weer wolf spel gingen spelen waarin ik de wolf zou zijn. De redenering is gewoon helemaal verkeerd om.
 
Back
Naar boven