Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in dit topic

Waarom zou ik mijn, waarschijnlijk, sterkste cult er uit spelen ? Je gooit gewoon een hele hoop random shit bij elkaar in een lange post in de hoop dat ik eruit ga. Overigens vind ik het ook wel prima om eruit te gaan nu al is het maar zodat jij er morgen zelf uit gaat. Ik hoef geeneens een verdediging te tikken, mijn rol zou al lang duidelijk moeten zijn, zeker voor een sterke speler als jou Wauter.

De hint naar HillR was zodanig duidelijk dat er niets anders kon gedaan worden dan te stemmen op HillR, heb je zelf ook nog gezegd trouwens.

Dat de code hint naar the mace moet leiden is 100% juist. Als the mace dan een wapen is van de witch-king en jij bent een politieagent met een wapen is de link toch niet zo absurd ver gezocht? Waarom zou ik als cult zijnde zo hard moeite doen en opvallen om er een burger te krijgen als ik gewoon de burgers zelf onderling op mekaar kan doen stemmen?

Ik speel zoals ik het altijd doe, openboek met al de hints en oplossingen die ik heb. De rest van de spelers moeten dan maar uitmaken of ze denken dat het juist is of niet.
 
Wauter zet overduidelijk de cult trein in beweging.
 
overduidelijke hints :roflol:

De mace van de Angmar verwijst naar een politieagent wapen van mij.

Want toen ze lord of the rings schreven wisten ze al dat ze ooit een keer een weer wolf spel gingen spelen waarin ik de wolf zou zijn. De redenering is gewoon helemaal verkeerd om.

Mace is op de 1ste plaats wel een wapen, naar wat zou het volgens jou kunnen verwijzen dan ?

From Wikipedia, the free encyclopedia
Look up Mace, mace, or maces in Wiktionary, the free dictionary.

Mace may refer to:

Mace (club), a weapon with a heavy head on a solid shaft used to bludgeon opponents
Flail (weapon), a spiked weapon on a chain
Ceremonial mace, an ornamented mace used in civic ceremonies
Mace (spray), a brand of tear gas, often used by police
Mace Security International (company), a pepper spray manufacturer in the US
Mace (spice), a spice derived from the Aril of nutmeg
Mace (company), an international consultancy and construction company
Mace (store), a convenience store chain in the United Kingdom and Ireland
Mace (unit), an English term for a traditional Chinese measurement of weight
MGM-13 Mace, a U.S. tactical surface-to-surface missile
Mace: The Dark Age, a 1997 fighting game for arcades and the Nintendo 64
 
De hint naar HillR was zodanig duidelijk dat er niets anders kon gedaan worden dan te stemmen op HillR, heb je zelf ook nog gezegd trouwens.
Ja want toen Fred zijn postje van 4 woorden deed was dit al duidelijk. Ik ben degene die alles heeft uitgelegd en iedereen heeft overtuigd. Fred gaf enkel de aanleiding en was daarna foetsie.

Sterk spel om Penose buiten schot te houden Wauter.

Onthoudt dit medeburgers mocht ik vanavond dood gaan.
 
Epic post Wauter, hierna kan ik bijna niet anders dan mee op Daffy te gaan

Zeker nu Henri deze overduidelijke hints gewoon langs zich neer legt en mee de trein op Stefan volgt, (alhoewel jij meteen na het verhaal de stemming op Stefan begon)

Had pagina niet herladen en dus post van Wauter niet gezien.
Daffy staat nu ook op mijn lijstje, lijken me degelijke argumenten tegen hem.
Ga ga nog eens alles controleren en als ik tijd heb misschien mijn stem veranderen.
 
Mace is op de 1ste plaats wel een wapen, naar wat zou het volgens jou kunnen verwijzen dan ?

waarom moet het perse ergens naar verwijzen ? het is gewoon een wapen uit het boek

snap niet wat de link tussen een mace en mij is

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Nadat de Witch-King die twee homers neergestoken had, keek hij nog even of ze wat waardevols bij zich hadden. De dikke hobbit had alleen een pak chocolademelk mee, maar wat wel interessant is, is dat de harige hobbit een ring bij zich droeg. "Mooizo, kan ik lekker verpatsen op marktplaats



als ik de witch king was had ik dat pak chocomel wel gestolen in plaats van de ring :roflol:

de witch king is een ecto

wauter is ecto

wauter is de witch king



net zo een achterlijke redenering
 
Ik zie de link naar daffy niet echt.. Ik denk dat het handiger is om eerst stefano eruit te stemmen en daarna weer verder kijken.

Maar ik wacht t nog even af.
 
Ik zie de link naar daffy niet echt.. Ik denk dat het handiger is om eerst stefano eruit te stemmen en daarna weer verder kijken.

Maar ik wacht t nog even af.

stefano is samen met jou de enige die mij verdedigt


er wordt overduidelijk geprobeerd om Penose buiten schot te houden
 
True van die chocomelk :D
 
stefano is samen met jou de enige die mij verdedigt


er wordt overduidelijk geprobeerd om Penose buiten schot te houden

Het rare is dat ik jou wel vertrouw maar stefano niet.. Mmmm
 
Ik denk niet dat daffy cult is, hij wijst tot nu toe wel vaak de goeie(slechte kant) personen aan met stemmen.
Wat z'n rol wel is (zou duidelijk zijn volgens m) weet ik niet maar dat is ook niet heel interessant.

Stefanovich kan bij nader inzien ook wel legolas of gimli zijn.
 
Ik denk niet dat daffy cult is, hij wijst tot nu toe wel vaak de goeie(slechte kant) personen aan met stemmen.
Wat z'n rol wel is (zou duidelijk zijn volgens m) weet ik niet maar dat is ook niet heel interessant.

Stefanovich kan bij nader inzien ook wel legolas of gimli zijn.

Kijk eens gewoon wat ik voor posts maak en kijk eens in de rollenlijst en dan is mijn rol overduidelijk, ik vind het buitengewoon vreemd dat Wauter op mij mikt. Zelfs als wolf of cult is dit heel raar gedrag voor hem. Misschien is hij beetje ziek.
 
waarom moet het perse ergens naar verwijzen ? het is gewoon een wapen uit het boek snap niet wat de link tussen een mace en mij is ---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ---------- als ik de witch king was had ik dat pak chocomel wel gestolen in plaats van de ring :roflol: de witch king is een ecto wauter is ecto wauter is de witch king net zo een achterlijke redenering

Nogmaals:

The mace is een wapen van de witchking
Jij bent politieagent en hebt een wapen.

En zo absurd ver gezocht zou de hint voor Steensteen niet zijn:

Hij weet dat jij politieagent bent met een wapen
The mace is een wapen van de witchking

Het enige wat hij dan hoeft te doen is the mace niet te opvallend maken als hint.

De andere spelers moeten maar zelf beslissen wat ze doen. Ik speel het open en bloot. Soit, ik heb nu mijn nek uitgestoken. Het is aan de andere spelers om er eventueel iets mee te doen.
 
Sanca is een piraat

piraten hebben wapens

sanca is de witch king?

Net zo logisch als dat de hint naar mij verwijst.
 
Kijk eens gewoon wat ik voor posts maak en kijk eens in de rollenlijst en dan is mijn rol overduidelijk, ik vind het buitengewoon vreemd dat Wauter op mij mikt. Zelfs als wolf of cult is dit heel raar gedrag voor hem. Misschien is hij beetje ziek.

Oh ik denk dat ik t wel weet nu, volgens mij werd er trouwens iets heel anders bedoeld met mace..
 
Back
Naar boven