AndroidHealthClinic

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Ja lachen, want mij killen helpt geen f**k.

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Ik doel trouwens niet op je rol maar op een hint die jij hebt gekregen (naar eigen zeggen) die je verkeerd opvat.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

En daarbij speel ik bijna elk (recent) potje hetzelfde. In het begin redelijk inactief en laat stemmen.

dan formuleerde je je zin heel erg krom

in alle mogelijke manieren waarop ik die hint kan opvatten is het voor ons gunstig om jou eruit te stemmen

Waauw mooie discussie hier gaande

ik vind het helemaal geen mooie discussie, ik wilde vandaag verder cultjagen en nu ben ik enkel mezelf aan het redden :roflol:

Haha ja Wauter brengt dit naar boven bij jou

Maar is het rechtvaardig? Tjaa ik kan er niet veel over zeggen..

ik ben best bereid mezelf op te offeren vandaag en er voor te zorgen dat er het een en ander duidelijk wordt.

maar ik denk eerder dat wauter vanavond van gedachte veranderd, een paar man meeneemt, een andere goede rol eruit stemmen en mij laten leven

dan formuleerde je je zin heel erg krom

in alle mogelijke manieren waarop ik die hint kan opvatten is het voor ons gunstig om jou eruit te stemmen

Leek me wel voor zich spreken dat ik het over je hint had en niet over je rol. Hoe kan je je rol nou verkeerd begrijpen. en toch denk ik niet dat jij bent die je claimt te zijn, maar aan de andere kant waarom zou je je zelf in zo'n kwaad daglicht zetten om mij eruit te krijgen. Daarom denk ik dat je de hint verkeerd op vat.

ik ben best bereid mezelf op te offeren vandaag en er voor te zorgen dat er het een en ander duidelijk wordt.

maar ik denk eerder dat wauter vanavond van gedachte veranderd, een paar man meeneemt, een andere goede rol eruit stemmen en mij laten leven

Als jij echt bent wie je claimt te zijn zou ik zeker jezelf niet opofferen om mij eruit te krijgen.

niet om jou eruit te krijgen

wel om wauter eruit te krijgen die erg raar speelt

en tuurlijk ga ik mezelf niet opofferen

Dan nog snap ik niet waarom jij mij op mij stemt.

Dan heb ik toch gelijk dat je het verkeerd opvat.

- Ik heb mijn rol al 2-3x aangegeven, HillR claimde deze ook te hebben, ik was de enige die hier tegenin ging omdat het mijn rol is. Hill bleek Saruman. Ik wilde bescherming van de jager omdat ik mezelf in het spel belangrijker achtte dan Fred op het moment. Ik legde als eerste de link van de baarden hint met Hill ook nadat Fred de woensdag aangaf.
- Net als vorige game wordt mijn gedrag meteen verdacht gezien als ik overdag te veel tijd heb om te posten (toevallig was ik vorige game wel cult)
- Ik legde de hint tegen Hill uit en zorgde dat iedereen mee ging, als wolf zijnde kon ik hill goed gebruiken en zou ik dit echt niet gedaan hebben, dan zou ik wel op de achtergrond meegestemd hebben. Ik ben al eens wolf geweest en ik weet wat me toen de kop heeft gekost.
- De wapenhint snap ik echt niet dat je die naar mij laat wijzen. Wat heeft een mace nu weer met een politieagent te maken. Dit kan net zo goed naar sanca wijzen, logischer zelfs omdat het een wapen van vroeger is (mace = goedendag in het Nederlands).
- JIJ bent altijd degene die roept dat we naar stemgedrag moeten kijken en niet naar onnozele hints, dus waarom nu wel ? ---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ---------- godver nu ben ik mezelf alsnog aan het verdedigen :roflol:

-Remember Z1000 in oude games die claimde een rol te hebben die hij niet had? Diegene die de rol dan effectief had wilde er dan gewoon niet mee buitenkomen uit schrik om de volgende brok te zijn voor de wolf tijdens de nacht.

Dat je de eerste was ivm de baardhint is ook een leugen:

- Zoals Steensteen al wel eerder had laten blijken zijn er dus verborgen rollen. Op dit moment lijken de rollen me vrij compleet te zijn (naar typische wolfgame toe) dus het word wachten op de stemmingen of acties eer we meer over hebben over deze. - Verder dus een vrouwenrol door een man gespeeld maar echt veel eliminatie heb je daar niet mee. Omgekeerd kan je wel al iets meer zeggen. - De witch-king is een grote (letterlijk) speler?

Ik heb het natuurlijk niet open en bloot gezegd niet wetende zo vroeg in het spel of het goed of kwaad kon uitdraaien voor de burgers.

- Dat je actief bent maakt mij niet uit maar je maakt rare fouten. Inclusief de rol van Tom. Als inactieveling zou je mogen weten wat de rollen inhouden inclusief tom. Naarwie je de laatste tijd vaak gevraagd hebt en toevallig is dit de kill deze nacht?

- De hint naar HillR was zodanig duidelijk dat er niets anders kon gedaan worden dan er op te stemmen. Als wolf vol meegaan op een cult is een mooie cover om als burger te lijken.

- The mace is duidelijk een hint, dan moeten we alleen nog zoeken naar wie het kan lijken. Als ik dan weet dat jij als politieagent een wapen hebt is het toch niet zo moeilijk om te snappen?

En ik trouwens een cult? Heb je ooit al een cult geweten die zo open en bloot zou proberen om er mogelijk een burger uit te spelen? :roflol:

Ik ga niet meer met je in discussie Wauter, zinloos, laat de rest van de burgers maar beslissen

Zodra ik dood ben ga je het zo verdraaien dat je geen keus had dan om mij te vermoorden en dat je echt goed bent. Well played, well played

mocht ik niet doodgaan vreet je me vast vannacht op, still well played

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Burgers mocht ik sterven laat ik wel een lijstje achter met wie er allemaal uitgestemd kunnen worden na mijn dood :)

Je speelt echt apart hoor diaephi. Daarom blijft mijn stem op jou staan

Ik ga niet meer met je in discussie Wauter, zinloos, laat de rest van de burgers maar beslissen Zodra ik dood ben ga je het zo verdraaien dat je geen keus had dan om mij te vermoorden en dat je echt goed bent. Well played, well played mocht ik niet doodgaan vreet je me vast vannacht op, still well played ---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ---------- Burgers mocht ik sterven laat ik wel een lijstje achter met wie er allemaal uitgestemd kunnen worden na mijn dood :)

Dat zeg ik ook, laat de burgers maar beslissen. Ik zet gewoon alle feiten op een rijtje en leg mijn verdenking uit. Nergens heb je me al zien zeggen "Burgers, stem allemaal op diaephi want hij is 100% slecht"

De witch-king ben ik 100% niet, als na de game blijkt dat ik dat wel ben speel ik nooit meer mee.

Dat zeg ik ook, laat de burgers maar beslissen. Ik zet gewoon alle feiten op een rijtje en leg mijn verdenking uit. Nergens heb je me al zien zeggen "Burgers, stem allemaal op diaephi want hij is 100% slecht"

De witch-king ben ik 100% niet, als na de game blijkt dat ik dat wel ben speel ik nooit meer mee.

en het verdraaien is begonnen

http://codes.kraakt.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=113717

Daarin word bij de tekst de coderingsmethode ottendorf vermeld. Met de code uit verhaal 2a kan je dan aan de slag.

1b-2-5 , 1a-3-1 , 1a-1-1 ,,, 0b-1-1 , 1a-11-11 , 0a-2-22 , 1a-1-1

De eerste stukjes van de code zijn logischerwijze de verhalen zelf, het tweede cijfer is dan de zin in het verhaal en de derde letter is de nummer van de letter die je moet hebben. Dan kan je the mace vormen.

[/B]

Dit vorm ik trouwens uit de letters:

DVEM 1a heeft geen 11 zinnen ? GE

Ik snap je hele hintoplossing niet

Dit vorm ik trouwens uit de letters: DVEM 1a heeft geen 11 zinnen ? GE Ik snap je hele hintoplossing niet

Als je de oplossing van de code al in twijfel gaat trekken is het ver gekomen:
1b-2-5 , 1a-3-1 , 1a-1-1 ,,, 0b-1-1 , 1a-11-11 , 0a-2-22 , 1a-1-1

Zoals eerder gezegd is het eerste stukje met de letter altijd welk verhaal, het tweede stukje is welke zin en het derde stukje is welke letter. Dan kom je heel duidelijk uit op "the mace". Iedereen kan dit perfect controlleren of denk je dat ik steensteen de code heb doen aanpassen?

Nee ik trek het niet in twijfel, ik snap hem niet, dat zeg ik ook

verhaal 1a heeft toch geen 11 zinnen bijvoorbeeld ?

Terug
Naar boven