Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Rip mooiste vrouw van middle earth

Even alles snel doorgelezen kan me wel in veel vinden waar daephi van word beschuldigd/ verdacht ( redenen om op hem te stemmen)

Sorry dat ik btw niet zo actief ben druk op werk en daarna gelijk door naar de gym altijd.

Penose is gecorrumpeerd door de Ring

Sanca heeft een groot zwaard, maar dat is zeker niet zijn enige wapen.

100% dat de mensen die zeggen: Ik stem op aron omdat ik de hints en redenen bekeken heb gewoon niet naar de redenen gekeken heeft xD

Penose is gecorrumpeerd door de Ring

Sanca heeft een groot zwaard, maar dat is zeker niet zijn enige wapen.

Op basis van deze hint ga ik op penose

Moet wel een nazgul zijn

Aangezien het dode mensen koningen zijn die evil werden nadat sauron ze de 9 ringen gaf.
1 daarvan is de witch King dus kan zomaar penose zijn.

O rip mijn slotoffensief om je te redden en bescherming te vragen aan gandalf voor jou.

Blijf voortaan mij maar weer beschermen dan weer.

Rip galadriel.

Dus jij denkt dat die hele discussie tussen Wauter en Daffy gewoon, burger tegen burger is geweest? Zou wel verdomd mooi zijn hahaha

Is de meeste kans toe aangezien maar een kwart van de spelers cult is. Het enige wat je hoeft te doen is de burgers onderling laten zot stemmen.

Je hebt toch nog maar twee nachten iets kunnen vragen of mistel ik me? Volgens mij leid er eentje sowieso naar een belangrijke goeie rol.

3 dagen heb ik iets mogen vragen, 1tje die er niet bij staat leidt sws naar legolas

xxxx kan perfect 420 noscopen

Als daffy goodguy is, vliegt Wauter eruit.

Hihi :o

Dan wint de darkside dus als wauter ook goed is

Ben nu ook wel benieuwd

Terug
Naar boven