wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Damn, dacht sauron de andere cults niet kende en hij na de dood van de witchking wolf zou worden maar steensteen zei dat het dan iemand van de nazguls dan word.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Penose is gecorrumpeerd door de Ring
Sanca heeft een groot zwaard, maar dat is zeker niet zijn enige wapen.
4. wauter
6. Hoxyz
7. Ot92
8. SpanningTree
10. Wovano
11. Henri108
14. HighonX
16. drbrik
19. Krimlo
20. Penose
Penose is gecorrumpeerd door de Ring
Sanca heeft een groot zwaard, maar dat is zeker niet zijn enige wapen.
Op basis van deze hint ga ik op penose
Moet wel een nazgul zijn
Aangezien het dode mensen koningen zijn die evil werden nadat sauron ze de 9 ringen gaf.
1 daarvan is de witch King dus kan zomaar penose zijn.
Penose is gecorrumpeerd door de Ring Sanca heeft een groot zwaard, maar dat is zeker niet zijn enige wapen.
Als dit effectief hints zijn pas je deze beter aan man wil je de burgers nog een dienst bewijzen.
Dus jij denkt dat die hele discussie tussen Wauter en Daffy gewoon, burger tegen burger is geweest? Zou wel verdomd mooi zijn hahaha
jij komt op mij, ik maak niemand zotIs de meeste kans toe aangezien maar een kwart van de spelers cult is. Het enige wat je hoeft te doen is de burgers onderling laten zot stemmen.
ik heb er een paar weggelaten, deze hints kunnen allebei naar slechte rollen wijzen
Je hebt toch nog maar twee nachten iets kunnen vragen of mistel ik me? Volgens mij leid er eentje sowieso naar een belangrijke goeie rol.
Als wauter goed is en daffy ook, dan zou wauter dat wel weten.