Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Als daffy goodguy is, vliegt Wauter eruit. Hihi :o

De laatste posts van Diaephi lijken dat wel te zeggen, ik wacht nog ff het verhaal af van steensteen voordat blijkt dat het een mindfuck is maar ik vrees ervoor.

Denk je nu echt dat ik als cult zo naar voor zou treden om er specifiek één burger uit te stemmen? Ik ben sowieso dan de volgende dus dat is dan wel de domste cultmove ooit... Dan hang ik beter direct een bordje met cult om mijn nek. Lloyd verdenkt mij niet en dat zou je genoeg moeten zeggen.

Wauter is gewoon goed. Maar was teveel all in gegaan op diaephi. Denk dat gandalf maat een bezoekje moet brengen bij hem vannacht na deze eenzijdige dag. Baal wel echt hard dat ik niet eerder online kon komen om het goede kamp de nodige impulsen te geven ipv wat er vandaag gaande is geweest.

Jammer dat daffy de hint verkeerd begrepen heeft.

Haha wat

Dit kan niet boys, wat jullie nu doen

Wauter eerst full potato op Daffy, en nu het bijna zeker is dat hij eruit vliegt terug gaan krabbelen. Zo van ik vrees dat het gewoon een misverstand is.

Nee wauter dit kan niet

De laatste posts van Diaephi lijken dat wel te zeggen, ik wacht nog ff het verhaal af van steensteen voordat blijkt dat het een mindfuck is maar ik vrees ervoor.

Denk je nu echt dat ik als cult zo naar voor zou treden om er specifiek één burger uit te stemmen? Ik ben sowieso dan de volgende dus dat is dan wel de domste cultmove ooit... Dan hang ik beter direct een bordje met cult om mijn nek. Lloyd verdenkt mij niet en dat zou je genoeg moeten zeggen.

waarom zeggen mijn posts nu opeens wel wat? Ik probeer uitermate voorzichtig met mijn waardevolle rol om te gaan, jij gaat vol aardappel op mij om niks, ik geef openlijk mijn rol toe en nog ga je door

en nu ik de hints geef kan het opeens wel allemaal

Omdat wauter niet een newb is.

Zoals het er nu uitziet, is daffy dus toch goed. Het lijkt me sterk dat hij die hints uit z'n duim zuigt.

Wauter vind ik wel een beetje raar doen maar het zou aan de andere kant ook wel erg raar gedrag zijn om zo graag een bepaalde burger eruit te willen hebben als cult.

waarom zeggen mijn posts nu opeens wel wat? Ik probeer uitermate voorzichtig met mijn waardevolle rol om te gaan, jij gaat vol aardappel op mij om niks, ik geef openlijk mijn rol toe en nog ga je door

en nu ik de hints geef kan het opeens wel allemaal

Dat heb je wel aan jezelf te danken hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal dag 4

Galadriël loopt rustig door de bossen van Lothlorien, tot ze een noodkreet hoort uit Dol Guldur. Ze besluit een kijkje te nemen, ze is immers toch vrouw van immense krachten. Helaas was de noodkreet een valstrik, waar de gevallen Maia nog springlevend ronddwaalde en met een paar krachtige spreuken het leven uit Galadriël wegblies. "Waar zijn mijn bondgenoten? En waarom volgden ze mijn aanwijzingen niet?" gilde Galadriël nog uit, toen ze haar laatste adem uitblies. Het heft van Midden-Aarde komt nu in de handen van de wijsheid van andere, nog niet gecorrumpeerde, inwoners. Aragorn heeft nog altijd zijn macht en Gandalf is ook gekke henkie niet. Misschien dat ze Gollum nog wel kunnen vinden, die ergens met de Ene Ring ronddwaalt? Wellicht dat Gandalf iets met de kracht van de Ring kan, nu de vrouwe van het bos dood is.

Three Rings for the Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,
Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne

In the Land of Mordor where the Shadows lie.

One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them

In the Land of Mordor where the Shadows lie.

Diaephi is dood
Hij was Galadriël

waarom zeggen mijn posts nu opeens wel wat? Ik probeer uitermate voorzichtig met mijn waardevolle rol om te gaan, jij gaat vol aardappel op mij om niks, ik geef openlijk mijn rol toe en nog ga je door en nu ik de hints geef kan het opeens wel allemaal

Dat de oplossing van de code hint the mace is ben ik sowieso zeker. Dan was de link naar jouw politiewapen vrij duidelijk in mijn ogen. Samen met nog wat apart gedrag met de jager weg te trekken leek alles te kloppen. Het lijkt me gewoon sterk dat je nadat je er sowieso uit ligt je nog een valse rol zou claimen dus moet het wel waar zijn.

Ik snap wauter wel hoor.

RIP Daffy :(

Maar het leek me zo plausibel

Tjonge tjonge Wauter

Rip daffy 29-4-2015 22:03 never forget

rip

Het word tijd dat Aragorn eens gebruik maakt van zijn krachten en Gandalf een bezoekje gaat brengen bij Gollum.

wovano

Terug
Naar boven