MuscleMeat

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Denk jij nu echt dat ik als een cult vol op een burger zou gaan wetende dat ik de dag erna sowieso de volgende ben? :roflol: Zie je toch zelf wel in dat dit zelfmoord is? Het feit dat Lloyd me niet verdenkt en dat Diaephi nooit zijn stem heeft uitgebracht op mij zou je genoeg moeten zeggen...

-

Rare snuiter en sprongen, vertrouw loyd ook niet helemaal. Penose is volgens mij ook bad als ik het goed begrijp maar aanleiding van de hint van diaephi en laatste verhaal.

Moet nog wel wat argumenten zoeken tho
:roflol:

Aangezien wauter een ervaren speler is wilde ik hem in deze wel volgen gezien zijn vergaande argumenten voor diaephi. Maar hij zat dus helemaal fout en dat vertrouw ik dus niet zo. Penose was overigens mijn nummer 2 dus die zit nog in mijn achterhoofd. Morgen nog eens rustig alles teruglezen en dan beslissen op welke van de 2 ik ga morgen.

Waarom penose ? Beter van niet

Rare snuiter en sprongen, vertrouw loyd ook niet helemaal. Penose is volgens mij ook bad als ik het goed begrijp maar aanleiding van de hint van diaephi en laatste verhaal.

Moet nog wel wat argumenten zoeken tho

Als je mij nu nog als slecht kan bestempelen met alle informatie die je na vandaag hebt dan kan je het gewoon beter opgeven.

Nee want dan kan ik natuurlijk opgegeten worden door de wolf

Mag er tussen 22:00 en 6:00 eigenlijk wel worden gepost hier?

Merci.

Steen, tijd voor een verhaaltje ;).

• Topic Starter Topic Starter
eru gaat even zijn wekker kapotslaan en kakken

verhaaltje in 15 minuten

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Verhaal nacht 4

Een nacht in Midden-Aarde, waar veel zielen doodsbenauwd zijn over het verloop van vandaag. Kan de dood van Galadriël gewreken worden? Gandalf is in ieder geval hard op zoek naar Gollum, in de hoop de Ene Ring van hem te ontfutselen. Helaas zal Gollum zich niet zomaar gewonnen geven! Enkel door Gollum weer zo erg te pesten met zijn Smeagol verleden zal ervoor zorgen dat Gollum Midden-Aarde voor eeuwig verlaat en de Ring naar de Vrije Volken gaat.

De Witch-King blijft ook niet stil zitten, hij besluit om voor eens en altijd Erebor in te nemen voor zijn heerser. "Koppige dwerg, sluit je bij ons aan of sterf!" riep de Witch-King. Dain was echter slim genoeg om niet in te gaan op deze slechte deal en stuurde de boodschapper weg zonder antwoord. De Witch-King was hier niet mee gediend en uit woede liep hij weg. Toen zag hij daar een grote bijl liggen en dacht bij zichzelf "Hey, ik kan ook gewoon deze bijl naar z'n hoofd gooien, ik ben immers sterk genoeg toch?" En zo geschiedde. Terwijl Dain rustig zijn dwarven stout opdronk om zijn mining en smithing met 2 levels omhoog te krijgen, kreeg hij plots een bijl in zijn achterhoofd geslingerd en viel met zijn baard in zijn bier. RIP Dain, RIP bier.

Fred22 is dood
Hij was Dain

tumblr_nfk1kwZNhJ1r6llqio1_500.gif

Damn, de goeden vallen als vliegen :(

Hoe belangrijk was de rol van Dain ?

@steensteen, ben je door het overslapen vergeten hints in het verhaal te zetten ?

Gezien fred22 gisteren al op mij stemde is het verdacht dat hij nu eruit gaat. Gisteravond liet ik al merken Penose verdacht te vinden en ik denk dat hij nu mij verdacht wil maken door Fred te elimineren.

Daarnaast gaf Daffy ook al hints richting Penose.

Ik stem dus op Penose

Terug
Naar boven